Autor |
Wiadomość |
sardol
Rejestracja: 28.11.2008 17:31 Posty: 142
|
Wysłany: 12.02.2009 15:16
luz zaworowy Suzuki KQ 700
jaki ma być luz zaworowy
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 12.02.2009 16:13
|
|
|
|
sardol
Rejestracja: 28.11.2008 17:31 Posty: 142
|
Wysłany: 12.02.2009 17:01
a na ktorej stronie to jest bo nie moge znalezc trochę tego jest
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 12.02.2009 17:14
sardol napisał(a): a na ktorej stronie to jest bo nie moge znalezc trochę tego jest
Periodic Maintenance 2-5....
|
|
|
|
sardol
Rejestracja: 28.11.2008 17:31 Posty: 142
|
Wysłany: 12.02.2009 17:18
nie znalazlem ;(
mozesz podac ile ma wynisic
|
|
|
|
sardol
Rejestracja: 28.11.2008 17:31 Posty: 142
|
Wysłany: 12.02.2009 17:28
ile milimetrow
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 12.02.2009 17:39
sardol napisał(a): ile milimetrow
Nie szanujesz mojego czasu. Dostałeś dokładny rozdział. Tam są dwie tabele doboru płytek jak podam ci luz to karzesz mi przesłać ci te dwie tabele?!! Przepisać i przetłumaczyć?!
Ssące: 0.10-0.20mm
Wydech: 0.20-0.30mm
Zawory są regulowane na płytkach.
|
|
|
|
nobi
Rejestracja: 06.05.2008 11:52 Posty: 287 Miejscowość: okolice Krakowa
Quad: Suzuki 750
|
Wysłany: 13.02.2009 02:16
też nie mogli zrobić normalnych zaworów tylko wymyślili jakieś płytkowe
|
|
|
|
Seba_gtc
ATVFunsQuad Member
Rejestracja: 02.11.2007 21:55 Posty: 3986 Miejscowość: Jaworzno i okolice:)
Quad: KQ 700 i kilkanaĹCię PolarisĂłw :D
|
Wysłany: 13.02.2009 09:11
Shelton
Tylko dlatego że Ty się tu wypowiadałeś nie usunę tego tematu - szanuje Twoje chęci i pracę!!
Bo sam już 5 razy na forum to pisałem!! Ale jak zwykle nikomu nie chce się szukać!!
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 13.02.2009 09:18
Staram się być wyrozumiały, ale jeśli ktoś dostaje bezpośredni link do manuala, i numer rozdziału... to co jeszcze więcej można zrobić?!
|
|
|
|
norbi
Rejestracja: 25.11.2006 15:20 Posty: 2810 Miejscowość: Poręba Wielka gm.Niedźwiedź
|
Wysłany: 13.02.2009 09:24
nobi napisał(a): też nie mogli zrobić normalnych zaworów tylko wymyślili jakieś płytkowe
ja uważam że jest dobry patent - zaworów nie trzeba tak często regulowac jak np. w grizzlym. Ja swoje regulowałem po raz pierwszy przy przebiegu ok. 1500km i w sumie to jeszcze mogłem jeszcze lekko 1000km nakrecić bez zaglądania.
Następna regulacja czeka mnie przy przebiegu ok. 5000km.
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 13.02.2009 09:33
Płytkowe zawory są pod tym względem dobre, niestety w warunkach polowych regulacja jest nie możliwa. Także po naprawach głównych, a zwłaszcza głowicy trzeba pilnować, żeby osadzenia gniazd zaworowych były w limicie, bo się może okazać, że regulacje są poza limitem dostępnych rozmiarów płytek... mamy taki silnik od LTZ400 właśnie...
|
|
|
|
sardol
Rejestracja: 28.11.2008 17:31 Posty: 142
|
Wysłany: 13.02.2009 17:10
Shelton dziekuje bardzo za odpowiedz przepraszam za to ale bylem trochę podirytowany pewnym faktem i nie spojzalem na nastepna strone
dziekuje bardzo i przepraszam
|
|
|
|