Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - PORADNIK SERWISOWY - Suzuki Kingquad 700 / 750
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 16.04.2024 08:37



Odpowiedz  [ 91 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna
PORADNIK SERWISOWY - Suzuki Kingquad 700 / 750 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.06.2009 19:30
Posty: 372
Miejscowość: Jaworzno
Quad: Suzuki Kingquad 750 Axi
Poprzednie quady: EAGLE 250 ccm x 2
PostWysłany: 10.04.2010 21:49 
PORADNIK SERWISOWY - Suzuki Kingquad 700 / 750
Witam
Mam nadzieje, że poradnik przyda się zarówno nowym jak i starym użytkownikom, gdyż podstawowe czynności serwisowe (zmiana filtrów, oleju czy płynów eksploatacyjnych) nie są niczym skomplikowanym, a mogą dać możliwość poznania swojej maszyny oraz wychwycenia sygnałów o zbliżających się usterkach, dzięki czemu można im zapobiec no i zawsze to parę złotych w kieszeni, bo wiadomo, jakie ceny są w serwisach :). Myślę, że po lekturze poradnika nowicjuszom będzie łatwiej przygotować się do pierwszego serwisu.
Wiele informacji jest zaczerpnięte moimi pytaniami od kolegów czy to na forum czy w inny sposób, oraz z własnego dłubania przy quadzie, dlatego myślę, że dobrze zgromadzić je w jednym miejscu.
Jeżeli chodzi o Suzuki KINGQUAD-a z silnikiem 700 / 750 czynności serwisowe wyglądają identycznie, także mam nadzieje, że wielu użytkownikom się przyda.
W skrócie przedstawię spis treści, dzięki któremu będzie można łatwiej znaleźć poradę na dany temat:

1. WYMIANA OLEJU W SILNIKU WRAZ Z FILTREM OLEJU.
2. WYMIANA OLEJU W PRZEDNIM DYFRZE
3. WYMIANA OLEJU W TYLNYM DYFRZE
4. WYMIANA PŁYNU CHŁODNICZEGO.
5. WYMIANA FILTRA POWIETRZA NA GĄBKOWY TWIN AIR.
6. CZYSZCZENIE OSADNIKA SADZY W TŁUMIKU.
7. WYMIANA ŚWIECY.
8. SPRAWDZANIE LUZÓW ZAWIESZENIA.


1. WYMIANA OLEJU W SILNIKU WRAZ Z FILTREM OLEJU.

Potrzebne materiały i narzędzia to:
- 2,5 litra oleju np. MOTUL 5100 10W40 4T - półsyntetyk,
- filtr oleju Suzuki lub zamiennik: średnica gwintu 19 mm, średnica zewnętrzna filtra - 68 mm, wysokość filtra - 68 mm,
- miedziana lub aluminiowa podkładka uszczelniająca korek spustowy oleju – średnica wewnętrzna 12 mm,
- klucz nasadowy 17 mm z przedłużeniem ok. 15 -20 cm (do korka spustowego),
- klucz łańcuszkowy do odkręcania filtra oleju,
- płaski i krzyżakowy śrubokręt do demontażu kołków mocujących plastiki,
- lejek do zalania świeżego oleju,
- naczynie na przepracowany olej (min 2,5 litra pojemności),
- pojemniczek na olej z filtra oleju – najlepiej z DELMY itp. 
Image
Zanim przystąpimy do wymiany oleju w silniku pamiętajmy, aby dobrze go rozgrzać przed spuszczeniem, gdyż ciepły olej jest rzadszy, co pozwoli na dokładne opróżnienie starego oleju z silnika.
Żeby dostać się do korka wlewu oleju zdejmujemy plastikową osłonę znajdującą się z lewej strony nad podnóżkiem. Zamocowana jest ona na trzech kołkach rozporowych,
Image
które demontujemy wyciągając w pierwszej kolejności środkowy bolec rozporowy a następnie kołek.
Miejsca, z których demontujemy kołeczki znajdują się na poniższym zdjęciu:
Image
Mamy teraz świetny dostęp do korka (bagnetu) wlewu oleju.
Następnie żeby uzyskać dostęp do filtra oleju zdejmujemy plastikową osłonę znajdującą się w lewym przednim nadkolu.
Jest zamocowana w trzech miejscach widocznych na zdjęciu poniżej.
Image
Na górze mocowana jest kołkiem, który demontujemy wciskając delikatnie jego środek, po czym wyjmujemy cały kołek. W środku odkręcamy od zewnętrznej strony śrubkę śrubokrętem krzyżakowym, natomiast na dole znajduje się kołek tego samego typu, co przy osłonie wlewu oleju do silnika i postępujemy z nim w analogiczny sposób.
Zdejmujemy plastikową osłonę i mamy dostęp do filtra oleju.
Image
Jeśli podczas czynności demontażu osłon nasz silnik cały czas pracował mamy pewność, że jest dostatecznie nagrzany :)
Możemy go wyłączyć. Mając quada ustawionego na płaskiej w poziomie powierzchni możemy przed spuszczeniem starego oleju sprawdzić jego stan na bagnecie, odkręcając go należy wytrzeć czystą szmatką, lub papierowym ręcznikiem następnie nie wkręcając przyłożyć do otworu wlewu oleju i sprawdzić na miarce jego stan.
Image
Image
Jeżeli stan oleju mieści się w normie, a po wzrokowych oględzinach silnika nie stwierdzamy żadnych wycieków mamy pewność, że nasz silnik nie zużywa oleju i możemy przystąpić do jego wymiany.
Przy odkręconym bagnecie odkręcamy korek spustowy oleju znajdujący się pod silnikiem kluczem nasadowym 17 mm, podstawiamy naczynko i spuszczamy stary olej z silnika uważając, aby się nie poparzyć.
Image
Następnie możemy przystąpić do odkręcania starego filtra oleju przy pomocy specjalnego klucza łańcuszkowego, pamiętajmy, aby pod filtrem umieścić plastikowy pojemniczek, (idealnie pasuje z DELMY 500g), unikniemy w ten sposób rozlania oleju na osłonach i silniku po wykręceniu filtra.
Image
Po dokładnym opróżnieniu starego oleju z silnika, oraz demontażu starego filtra zakładamy nowy filtr oleju, pamiętając, aby zwilżyć uszczelkę filtra olejem, co poprawi jego szczelność.
Image
Image
WAŻNE !!!
Przy demontażu filtra należy zwrócić uwagę na to czy przypadkiem uszczelka ze starego filtra oleju nie przykleiła się do bloku silnika, gdyż zakładając przypadkiem na nią nowy filtr oleju fundujemy sobie kolejną jego wymianę.
Przypadek niestety stwierdzony na własnej skórze, przez nie zwrócenie na to uwagi, cały świeży olej wylądował na osłonach po uruchomieniu silnika.
Po prawidłowym zamontowaniu filtra oleju możemy zakręcić korek spustowy oleju (z siłą 21 Nm) zakładając na niego nową uszczelkę miedzianą i zalać ok. 2,5 litra nowego oleju.
Image
Po zalaniu silnika nowym olejem i zakręceniu korka – bagnetu, odpalamy na moment quada, żeby silnik nieco się rozgrzał a także olej dotarł we wszystkie zakamarki.
Po chwili jeszcze raz sprawdzamy poziom na bagnecie i ewentualnie uzupełniamy braki do odpowiedniego stanu. Zarówno nadmiar jak i niedomiar oleju są niewskazane.
Pamiętajmy o środowisku i o oddaniu przepracowanego oleju do odpowiedniego punktu, lub skorzystamy z pojawiających się często akcji RECYKLINGU i oddajmy go w zamian za drzewka lub krzewy ogrodowe ;).
Olej w silniku zaleca się wymieniać co 2000 km, osobiście wymieniam co ok. 1000 km.

2. WYMIANA OLEJU W PRZEDNIM DYFRZE

Potrzebne materiały i narzędzia to:
- ok. 0,5 litra przekładniowego oleju mineralnego np. MOBIL MOBILUBE 85W90 spełniający normę GL-5,
- podkładka miedziana lub aluminiowa uszczelniająca korek spustowy oleju - 14 mm wewnątrz podkładki
- klucz nasadowy 21 mm z przedłużeniem ok. 15 – 20 cm (do korka spustowego),
- płaski klucz oczkowy 10 mm (do korka maksymalnego napełnienia),
- klucz imbusowy sześciokątny 10 mm (do odkręcenia korka wlewu oleju),
- lejek do wlania oleju i ok. 20 cm wężyka gumowego,
- naczynie na zużyty olej.
Image
Przed przystąpieniem do wymiany możemy przejechać quadem z załączonym przednim napędem, pozwoli to na wymieszanie się starego oleju i dokładniejsze jego opróżnienie z przekładni.
W pierwszej kolejności próbujemy odkręcić korek wlewowy kluczem imbusowym 10 mm,
Image
Image
następnie odkręcamy śrubę stanowiącą przelew kontrolny nadmiaru wlanego oleju kluczem płaskim lub lekko odgiętym oczkowym 10 mm.
Image
Po odkręceniu obydwu korków możemy odkręcić korek spustowy oleju kluczem nasadowym 21 mm i spuszczamy zużyty olej. Zawsze czekam jakieś 15-20 min., żeby dokładnie opróżnić stary olej. (w tym czasie można przeskoczyć do innego punku działań :)).
Po wylaniu starego oleju, zakręcamy korek spustowy z nową uszczelką miedzianą z siłą 32 Nm, podkładamy szmatkę pod korek przelewowy, aby uniknąć rozlania niepotrzebnie oleju, wkładamy do wlewu wężyk z lejkiem i zalewamy przekładnie nowym olejem do momentu przelania przez przelew nadmiaru oleju.
Image
Po napełnieniu odpowiednią ilością oleju przekładni, zakręcamy korek przelewowy, oraz wlewowy oleju i możemy przejść do następnych punktów.
Olej w przekładni przedniej zaleca się wymieniać co 4 lata, jednak osobiście wymieniam przy każdej zmianie oleju w silniku czyli co 1000 km.

3. WYMIANA OLEJU W TYLNYM DYFRZE

Potrzebne materiały i narzędzia to:
- 770 ml oleju MOBILFLUID 424,
- podkładka miedziana 12 mm wewnątrz, pod korek spustowy oleju,
- klucz nasadowy 19 mm z przedłużeniem 15-20 cm do odkręcenia korka spustowego oleju,
- lejek do zalania nowego oleju,
- naczynie na zużyty olej.
Image
Image
Przed przystąpieniem do wymiany oleju, można przejechać jakiś odcinek w celu wymieszania się oleju w przekładni, co przy okazji podniesie jego temperaturę i ułatwi opróżnienie przekładni.
W pierwszej kolejności odkręcamy ręką korek wlewowy oleju, następnie za pomocą klucza nasadowego 19 mm, odkręcamy korek spustowy oleju i spuszczamy olej do przygotowanego naczynia.
Image
Warto przed odkręceniem korka dokładnie wyczyścić jego okolice z zalegającego piasku czy błota, żeby uniknąć dostania się tych zanieczyszczeń do środka przekładni co mogło by przyspieszyć jej zużycie lub zniszczyć.
Po dokładnym opróżnieniu zużytego oleju, zakręcamy korek spustowy z nową podkładką miedzianą z siłą 23 Nm, i zalewamy przekładnie nowym olejem.
Image
Olej w przekładni głównej zaleca się wymieniać co 2 lata, jednak osobiście wymieniam wraz z każdą wymianą oleju w silniku czyli co 1000 km.

4. WYMIANA PŁYNU CHŁODNICZEGO.

Potrzebne materiały i narzędzia to:
- 2,5 litra płynu chłodniczego np. MOTUL MOTOCOOL FACTORY LINE,
- klucz płaski 10 mm do odkręcenia korka spustowego na pompie wody,
- plaski i krzyżakowy śrubokręt do demontażu osłony w lewym przednim nadkolu,
- naczynie na stary płyn chłodniczy,
- lejek do spuszczenia zużytego płynu chłodniczego.
Image
W pierwszej kolejności zdejmujemy osłonę w lewym przednim nadkolu.
Image
Na górze mocowana jest kołkiem, który demontujemy wciskając delikatnie jego środek, po czym wyjmujemy cały kołek. W środku odkręcamy od zewnętrznej strony śrubkę śrubokrętem krzyżakowym, natomiast na dole znajduje się kołek tego samego typu, co przy osłonie wlewu oleju do silnika i postępujemy z nim w analogiczny sposób.
Po zdjęciu osłony mamy dostęp do pompy wody.
Image
Następnie zdejmujemy pod przednim bagażnikiem klapkę pociągając delikatnie do siebie, pod którą znajduje się dostęp do korka od chłodnicy oraz zbiorniczka chłodniczego.
Image
Image
Następnie odkręcamy śrubkę spustową z pompy wody podkładając wcześniej lejek z wężykiem do spuszczenia starego płynu chłodniczego wraz z naczyniem po pojemności min. 2,5 litra.
Image
Image
Po spuszczeniu całego płynu z pompy wody (najniżej położone miejsce) spuszczamy płyn ze zbiorniczka wyrównawczego odpinając gumowy wężyk na dole zbiorniczka.
Image
Po opróżnieniu całego starego płynu chłodniczego układu, zakręcamy śrubkę spustową na pompie wody z siłą 13 Nm, i możemy napełnić układ nowym płynem poprzez korek znajdujący się na górze chłodnicy.
Image
Napełniając chłodnicę nowym płynem, ważną rzeczą jest dobre odpowietrzenie całego układu. Po zalaniu chłodnicy do pełna, płyn mysi dotrzeć we wszystkie zakamarki całego układu. W tym celu zakręcamy korek na chłodnicy i zapalamy quada na ok. min. tak żeby płyn pokrążył po silniku, ale żeby nie nagrzał się do wysokiej temperatury. Po upewnieniu się że płyn nie jest gorący (otwarcie chłodnicy z gorącym płynem może spowodować jego rozprężenie i możemy zostać poparzeni) kontrolujemy układ dolewając ubytek płynu.
Czynność powtarzamy kilkakrotnie do momentu napełnienia całego układu oraz braku widocznych ubytków płynu po kolejnych próbach odpalenia i pracy silnika.
Płyn chłodniczy zaleca się wymieniać co 2 lata.

5. WYMIANA FILTRA POWIETRZA NA GĄBKOWY TWIN AIR.

Potrzebne materiały i narzędzia to:
- filtr gąbkowy TWIN AIR,
- koszyczek do zamocowania filtra oraz dekielek,
- olej do nasączenia filtra gąbkowego MOTUL AIR filtr OIL SPRAY
- płaski śrubokręt do demontażu kołków mocujących osłonę filtra powietrza.
Image
W pierwszej kolejności przygotowujemy nasz nowy filtr gąbkowy Twin Air spryskując go lub mocząc dokładnie specjalnym olejem przeznaczonym do gąbkowych filtrów powietrza i odstawiamy na kilkanaście minut. Dobrze jest to zrobić w np. jakimś worku lub, chociaż w reklamówce jednorazowej, gdyż przez delikatne nagniatanie (nie wykręcanie!!!) możemy jeszcze dokładniej nasączyć całą objętość gąbki filtra.
Image
WAŻNE !!!
Operacje nasączania filtra olejem w aerozolu przeprowadzamy w temperaturze pokojowej. W niskich temperaturach, a co najgorsza w ujemnych olej przyjmuje konsystencje gęstego żelu, i nie ma możliwości dokładnego zwilżenia całej powierzchni filtra, olej wydostaje się przez dyfuzor punktowo, czego efektem są zbyt duże ilości oleju w jednym miejscu na filtrze widoczne na zdjęciu poniżej.
Image
Przystępując do wymiany filtra powietrza z papierowego na gąbkowy Twin Air, zdejmujemy siedzenie, uzyskując dostęp do dwóch kołków mocujących plastik nad filtrem powietrza.
Image
Następnie za pomocą płaskiego śrubokręta zdejmujemy dwa kołki mocujące plastik karoseryjny, a następnie delikatnie pociągając w stronę tyłu quada owy plastik, rozszerzamy na jedną stronę na bok plastik i wyciągamy uważając, aby nie urwać małych wąsów mocujących plastik pomiędzy całą obudową.
W ten sposób uzyskaliśmy dostęp do filtra powietrza.
Image
Następnie odkręcamy nakrętkę motylkową i wyjmujemy oryginalny filtr powietrza.
Image
Po wcześniejszym przygotowaniu filtra Twin Air poprzez nasączenie odpowiednim olejem, nakładamy go na koszyczek dołączony do zestawu i umieszczamy go wewnątrz obudowy filtra powietrza analogicznie jak oryginalny filtr.
Image
Po umieszczeniu zakładamy dekielek uszczelniający z zestawu Twin Air i zakręcamy oryginalną nakrętką motylkową.
Image
Przy okazji każdego przeglądu oryginalnego czyszczenia filtra należy skontrolować przewód spustowy filtra powietrza na zawartość zanieczyszczeń, i w razie konieczności zdjąć obejmę zaciskową, zdjąć rurkę i wyczyścić.
Aby mieć łatwy dostęp do rurki spustowej, należy zdemontować boczny plastik mocowany za pomocą 4 kołków.
Image
Image
Image
Ku mojemu zdziwieniu w mojej rurce było coś w rodzaju mysich odchodów :). Skąd to się tam wzięło nie mam pojęcia, quada kupiłem nowego :).
Wymianę oryginalnego filtra powietrza zaleca się zaraz po kupnie quada, gdyż oryginalny papierowy filtr nie gwarantuje 100 % ochrony naszego silnika przed dostaniem się zanieczyszczeń wraz z powietrzem, zwłaszcza w trudnych warunkach.
Dla przykładu pokaże jak wygląda filtr gąbkowy po przejechaniu ok. 500 km, w warunkach „mało kurzącego” terenu:
Image

6. CZYSZCZENIE OSADNIKA SADZY W TŁUMIKU.

Potrzebne materiały i narzędzia to:
- klucz imbusowy sześciokątny 4 mm ,
- klucz imbusowy sześciokątny 5 mm,
- kompresor do przedmuchania wyjętego osadnika,
- mała szczotka druciana do wyczyszczenia powierzchni osadnika.
Image
Osadnik sadzy w tłumiku zaleca się czyścić co 2000 km, warto jednak zrobić to częściej, choćby ze względu nie na samo wyczyszczenie ale odkręcenie i zakręcenie śrubek którymi jest zamocowana osłona osadnika:
Image
Śrubki niestety lubią się „zapiec” do tego jak ktoś „mocno” używa quada w warunkach błotnych dodatkowo mogą nieco przerdzewieć. Sam niestety mam problem z ich odkręceniem. Po odkręceniu 3 śrubek kluczem imbusowym 4 mm mamy dostęp do osadnika sadzy. Po zdjęciu osłonki osadnika możemy odkręcić go kluczem imbusowym 5 mm,
Image
a następnie za pomocą niewielkiej szczotki drucianej wyczyścić osadnik z sadzy. Dysponując kompresorem możemy przedmuchać cały osadnik sprężonym powietrzem. Mamy pewność, że czynność wykonaliśmy z należytą dokładnością.

7. WYMIANA ŚWIECY.

Potrzebne materiały i narzędzia to:
- śrubokręt płaski i krzyżakowy do demontażu osłony nadkola,
- specjalny klucz do świec 16 mm,
- świeca NGK CR6E.
Image
Image
Przystępując do wymiany lub sprawdzenia stanu świecy, należy zdemontować osłonę z prawej lub lewej strony nadkola.
Po demontażu osłony mamy dostęp do świecy. Ściągamy z niej fajkę i możemy założyć klucz, niezbyt długi, bo miejsca nie mamy zbyt wiele i odkręcić świece.
Image
Jeżeli kontrolujemy świece, możemy sprawdzić szczelinę między elektrodami, za pomocą szczelinomierza, powinna ona wynosić w granicach 0,7 – 0,8 mm.
Zaleca się kontrolę świecy zapłonowej co 2000 km, natomiast wymianę co 6000 km.

8. SPRAWDZANIE LUZÓW ZAWIESZENIA.

Niewątpliwie przy każdej zmianie olejów i filtrów jak i przed większą wyprawą istotną sprawą dla naszego bezpieczeństwa i bezawaryjnej jazdy jest kontrola zawieszenia pod względem występujących luzów.
Elementy, na które powinniśmy zwrócić szczególną uwagę na sworznie
Image
oraz tulejki wahaczy.
Image
Tulejki, jako że nie są oryginalnie wyposażone w smarowniczki (kalamitki) wymagają częstej kontroli. Możemy je sprawdzić poruszając przodem i tyłem quada na boki oraz góra dół. Większe luzy będą w ten sposób zauważalne. Warto przy tym skorzystać z pomocy drugiej osoby, będziemy mogli dokładnie obejrzeć prace zawieszenia, gdy ktoś będzie mogł „poszarpać” nam quadem.
Luzy na sworzniach wahaczy możemy sprawdzić w podobny sposób.
Wzrokowo możemy skontrolować manszety przegubów, czy na gumach nie występują jakieś uszkodzenia ani pęknięcia. Wcześnie wykryta usterka pozwoli zaoszczędzić sporo niepotrzebnych wydatków.
Image
Warto również sprawdzić stan końcówek drążków kierowniczych oraz łączników stabilizatora.
Image
Powinniśmy kontrolować również, co pewien czas stan klocków hamulcowych, nadmierne ich zużycie może spowodować zwiększone zużycie tarcz hamulcowych, oraz obniżenie skuteczności hamowania.

Myślę, że tak wykonany przegląd naszego quada pozwoli uchronić nas lub wcześnie wykryć pewne usterki. Pamiętajmy żeby działać w myśl zasady: „Jak dbam tak mam” :) Quad na pewno odwdzięczy się bezawaryjnym działaniem i niezawiedzie nas w najmniej oczekiwanym momencie.
Pozdrawiam z nad zbiornika wodnego Dziećkowice i życzę miłej lektury ;)
Marcin
Image

_________________
SUUZAAANAAA I,am CRAZY LOVING YOUUUUU...... :D


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 23.02.2010 21:27
Posty: 1178
Quad: 200-tka Moto Magnus
PostWysłany: 10.04.2010 21:50 
Re: PORADNIK SERWISOWY - Suzuki Kingquad 700 / 750
Brawo !! Bardzo przydatne lepszego poradnika nie widziałem :D


 
Profil Facebook Gadu-Gadu

Rejestracja: 08.05.2008 17:19
Posty: 189
Miejscowość: okolice Ostrowca Św. , Rzeszów
Quad: KQ 750
PostWysłany: 10.04.2010 21:56 
Re: PORADNIK SERWISOWY - Suzuki Kingquad 700 / 750
Supper !!

_________________
Sklep sportowy Sk-Sport


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30.12.2009 10:49
Posty: 226
Miejscowość: Podhale
Quad: Witów Extreme Quad :-)
PostWysłany: 11.04.2010 11:15 
Re: PORADNIK SERWISOWY - Suzuki Kingquad 700 / 750
Wielki ukłon za te mega cenne wskazówki. Właśnie po prawie półrocznym przepłacaniu za usługi serwisowe w różnych warsztatach postanowiłem sam zabrać się za moją gadzinę.
Takie poradniki pokazują, że nie jest to wcale takie trudne, trzeba tylko mieć troszkę chęci.
Jeszcze raz wielkie dzięki.
pozdrawiam

_________________
W życiu piękne są tylko chwile (nawet te w błocie).


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.02.2009 11:24
Posty: 673
PostWysłany: 11.04.2010 11:54 
Re: PORADNIK SERWISOWY - Suzuki Kingquad 700 / 750
Brawo dziubek.

Świetna robota, tym razem się postarałeś (na pewno wielu z nam się ta wiedza przyda)

Gdybyś tylko znowu coś zmieniał/sprawdzał w maszynie to liczymy na Twoje informację :P

_________________
Valkien
ATV-IRBIS-SQUAD


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.07.2008 12:52
Posty: 245
Miejscowość: Koszalin/Kretomino i okolice...
Quad: Kymco/wkrĂłtce...;]
PostWysłany: 11.04.2010 11:57 
Re: PORADNIK SERWISOWY - Suzuki Kingquad 700 / 750
Świetny Poradnik :okok:

_________________
No Pain , No game ;)
Teren wciąga ...


 
Profil Tlen Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.02.2010 11:03
Posty: 1054
Miejscowość: Podlasie
Quad: Wolverine 450,
Poprzednie quady: KFX 700, LTR 450, DS 250, TRX 250EX
PostWysłany: 11.04.2010 18:01 
Re: PORADNIK SERWISOWY - Suzuki Kingquad 700 / 750
Po prostu bomba :!: dobrze że dałeś tyle fotek przynajmniej jest wyraziście. No i już chyba wiemy kto stanie się szczęśliwym posiadaczem konkursowej nagrody. :^^D: Odwaliłeś kawał dobrej roboty.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.02.2010 19:18
Posty: 42
Quad: KQ 750
PostWysłany: 12.04.2010 18:10 
Re: PORADNIK SERWISOWY - Suzuki Kingquad 700 / 750
super poradnik.
mam tylko pytanie.
Jak się spuszcza oleje z dyferencjałów ? Trzeba demontować ricoschet-a
:D


 
Profil
Mod-Team Member
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.07.2008 21:19
Posty: 5235
Miejscowość: Żory
Imię: Marcin
Quad: Renegade 1000
Poprzednie quady: G660, BF750, TRX 500, TRX 680, G700, CAN-AM 800
PostWysłany: 12.04.2010 18:20 
Re: PORADNIK SERWISOWY - Suzuki Kingquad 700 / 750
kingkong napisał(a):
Jak się spuszcza oleje z dyferencjałów ? Trzeba demontować ricoschet-a

powinien być otwór spustowy w osłonie.

poczytaj tu: http://atvpolska.pl/forum/viewtopic.php ... 58#p361058


 
Profil WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.06.2009 19:30
Posty: 372
Miejscowość: Jaworzno
Quad: Suzuki Kingquad 750 Axi
Poprzednie quady: EAGLE 250 ccm x 2
PostWysłany: 12.04.2010 18:31 
Re: PORADNIK SERWISOWY - Suzuki Kingquad 700 / 750
Mam osłony ZYGO i maja otwory w miejscach pod korkami spustowymi od dyfrów i silnika, z tego co wiem w Rico też są otwory.
Pozdro !!!

_________________
SUUZAAANAAA I,am CRAZY LOVING YOUUUUU...... :D


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 05.04.2010 14:10
Posty: 5
Quad: Suzuki Kingquad 750
PostWysłany: 12.04.2010 19:56 
Re: PORADNIK SERWISOWY - Suzuki Kingquad 700 / 750
Kurcze!
Co Ty masz na 3 zdjęciu przy stopkach? Jak Ty przykręcałeś osłony? Pozdr


 
Profil
Squad 3miasto
Squad 3miasto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.07.2007 21:41
Posty: 425
Miejscowość: Rumia
Quad: zielony
PostWysłany: 12.04.2010 20:15 
Re: PORADNIK SERWISOWY - Suzuki Kingquad 700 / 750
Dzikolsztyn napisał(a):
Kurcze!
Co Ty masz na 3 zdjęciu przy stopkach? Jak Ty przykręcałeś osłony? Pozdr


Też to widziałem ale sobie pomyślałem że może to ja swoje odwrotnie przykręciłem ;)


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.06.2009 19:30
Posty: 372
Miejscowość: Jaworzno
Quad: Suzuki Kingquad 750 Axi
Poprzednie quady: EAGLE 250 ccm x 2
PostWysłany: 13.04.2010 03:48 
Re: PORADNIK SERWISOWY - Suzuki Kingquad 700 / 750
Dzikolsztyn napisał(a):
Kurcze!
Co Ty masz na 3 zdjęciu przy stopkach? Jak Ty przykręcałeś osłony? Pozdr

Osłony są przykręcone od spodu śrubami, czyli nakrętkami "chwycone" od góry. Jak wszystkie zresztą bo z pozostałymi nie było by innej możliwości, czy chodzi ci o te 0,5 cm gwintu które wystaje :oczy: ???
Pozdro !!!

_________________
SUUZAAANAAA I,am CRAZY LOVING YOUUUUU...... :D


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.07.2008 11:44
Posty: 343
Miejscowość: wawa i okolice
Quad: KQ 750
PostWysłany: 13.04.2010 08:35 
Re: PORADNIK SERWISOWY - Suzuki Kingquad 700 / 750
Super poradniki i fotki! A przy okazji - czy takie osłony podnóżków są dostępne oddzielnie bez reszty osłon??


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.06.2009 19:30
Posty: 372
Miejscowość: Jaworzno
Quad: Suzuki Kingquad 750 Axi
Poprzednie quady: EAGLE 250 ccm x 2
PostWysłany: 13.04.2010 09:30 
Re: PORADNIK SERWISOWY - Suzuki Kingquad 700 / 750
TomekD napisał(a):
Super poradniki i fotki! A przy okazji - czy takie osłony podnóżków są dostępne oddzielnie bez reszty osłon??

Są: http://moto.allegro.pl/item988637974_os ... gquad.html
Ja mam w jednej całości z ZYGO. Powiem że dla ekstremalnie jeżdżących naprawde mogą się przydać.
Pozdro !!!

_________________
SUUZAAANAAA I,am CRAZY LOVING YOUUUUU...... :D


 
Profil Gadu-Gadu
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 91 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 14 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.