Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Suzuki king quad 700 a 750
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 17.04.2024 00:38



Odpowiedz  [ 32 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
Suzuki king quad 700 a 750 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25.01.2007 08:21
Posty: 393
Miejscowość: !?!?!?!?!?
Quad: BYŁ może jeszcze BĘDZIE ?
PostWysłany: 17.02.2008 17:29 
Suzuki king quad 700 a 750
No ale moc w KQ 700 to zaniżyli :nerwus: o całe 0.2 KM. :uśmiech:

A KQ 750 to już wcale nie powala parametrami co do KQ 700 :szok:


KQ 700 : http://www.suzuki-moto.pl/page.php?id=s ... v_lt-a700x

KQ 750 : http://www.suzuki-moto.pl/page.php?id=s ... v_lt-a750x

Pozdrawiam.

_________________
Robert


 
Profil
ATV Polska Member

Rejestracja: 20.12.2006 18:05
Posty: 1987
Miejscowość: Piaseczno
Quad: ciężkie czasy ;(
PostWysłany: 17.02.2008 18:56 
750 właśnie powala ma lepszy moment obrotowy i można kręcić silnik do 7000 tyś obrotów.
poprawione jest jesze dużo rzeczy.
Jak to mówi producent jest wiele poprawek których po prostu nie widać, sprzęgło itp.


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25.01.2007 08:21
Posty: 393
Miejscowość: !?!?!?!?!?
Quad: BYŁ może jeszcze BĘDZIE ?
PostWysłany: 17.02.2008 19:13 
3,4 Nm. :szok: a z reszty zmian Ty Będziesz nam zdawał relacje . :uśmiech:

Sam się zastanawiałem nad zakupem KQ 750 ale poczekamy zobaczymy na razie KQ 700.

_________________
Robert


 
Profil
ATVFunsQuad Member
ATVFunsQuad Member
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02.11.2007 21:55
Posty: 3986
Miejscowość: Jaworzno i okolice:)
Quad: KQ 700 i kilkanaśCię PolarisĂłw :D
PostWysłany: 17.02.2008 19:57 
w rzeczywistości pomiędzy KQ 700 i KQ 750 jest tylko 27 cm3 różnicy.
Różnica w parametrach na korzyść KQ 750 przedstawia się następująco:

moc: 1 KM
moment: 3.4 Nm

Parametry te są osiągane przy tych samych obrotach, jednakże silnik ma możliwość osiągać wyższe obroty, dzięki przesuniętemu ogranicznikowi obrotów. Producent twierdzi, że krzywa momentu i mocy teraz jest bardziej optymalna, a moment przyjmuje większe wartości w zakresie średnich i niskich obrotów ( za sprawą większej średnicy cylindra), ale nie podniecałbym się tym zbytnio, gdyż różnice będzie trudno odczuć, gdyż uległ on zmianie średnio +3%.

Zmianom uległo sprzęgło, na ile nie wiadomo jeszcze, gdyż producent dokładnie tego nie opisuje, trzeba poczekać na opinie użytkowników i mechaników.


 
Profil Gadu-Gadu WWW
ATV Polska Member

Rejestracja: 20.12.2006 18:05
Posty: 1987
Miejscowość: Piaseczno
Quad: ciężkie czasy ;(
PostWysłany: 17.02.2008 20:50 
Hmm chłopaki 1 koń więcej hmm ale będzie jazda nie wiem czy zapanuje nad tą bestią.
hihih

Wzmocnili również amortyzatory quad ma się lepiej prowadzić na zakrętach i w terenie.

Zobaczymy....


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10.06.2007 19:40
Posty: 145
Miejscowość: okolice Krakowa
Quad: narazie brak ...
PostWysłany: 17.02.2008 20:59 
Czekam z niecierpliwością na wyniki. :)


 
Profil Gadu-Gadu
ATVFunsQuad Member
ATVFunsQuad Member
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02.11.2007 21:55
Posty: 3986
Miejscowość: Jaworzno i okolice:)
Quad: KQ 700 i kilkanaśCię PolarisĂłw :D
PostWysłany: 17.02.2008 21:04 
4 cm wyższy to na pewno zaprocentuje w terenie, ale czy na trawersach?? ciekaw jestem czy dalej będzie to tak stabilny quad.


 
Profil Gadu-Gadu WWW
ATV Polska Member

Rejestracja: 20.12.2006 18:05
Posty: 1987
Miejscowość: Piaseczno
Quad: ciężkie czasy ;(
PostWysłany: 17.02.2008 21:39 
Seba z mioch informacji quad ma się prowadzić owiele lepiej od 700
na trawersach hmmm tu już się liczy technika ridera oczywiście 4 cm to dużo. Ale moim zdaniem to można porównać do tego 1 konia.

Zobaczymy jak tylko zauważe zmiany widoczne porobie fotki i Wam pokaże w terenie sprawdze niece póżniej narazie sobie go dotre spokojnie na fabrycznych kołach. Bo w garażu już leżą od mojej 700 setki itp 589 26 cali na ss alloy. powinnien się ładnie w camo na nich prezenować.
No i co najważniejsze robić robote jak do tej pory.


 
Profil Gadu-Gadu WWW
ATV Polska Member

Rejestracja: 20.12.2006 18:05
Posty: 1987
Miejscowość: Piaseczno
Quad: ciężkie czasy ;(
PostWysłany: 17.02.2008 21:41 
a w ogóle to jest temat o 450 tece może moderator przeniesie ten temat do KQ 750.


 
Profil Gadu-Gadu WWW

Rejestracja: 13.08.2005 18:16
Posty: 737
Quad: Suzuki Vinson Renegade X Kawasaki TERYX 750 - RUW
PostWysłany: 17.02.2008 22:14 
Dziwne z ta wysokoscia o 40mm jesli przeswit się zwiekszył o 10mm. może to zalezy od ustawienia kierownika?

Tak czy owak, z powodu zaprzestania produkcji Vinsona 500 :x bardzo powaznie rozmyslam zakup KQ 750.

Pozyjemy zobaczymy :lol: :lol:


 
Profil Gadu-Gadu
ATVFunsQuad Member
ATVFunsQuad Member
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02.11.2007 21:55
Posty: 3986
Miejscowość: Jaworzno i okolice:)
Quad: KQ 700 i kilkanaśCię PolarisĂłw :D
PostWysłany: 17.02.2008 23:24 
Znalazłem takie zdjęcie porównujące obydwa modele KQ 700 i GQ 750 ( po prawej) Image

Wyraźnie widać, że wahacze przednie mają różne nachylenie względem podłoża, czy tą zmianę wysokości zawdzięczamy jakimś podkładką lub wymianie sprężyn i amortyzatorów??


 
Profil Gadu-Gadu WWW

Rejestracja: 13.08.2005 18:16
Posty: 737
Quad: Suzuki Vinson Renegade X Kawasaki TERYX 750 - RUW
PostWysłany: 18.02.2008 08:38 
KQ750 ma wzmocnione i trochę sztywniejsze sprezyny. Różnica wysokosci może sia brac własnie z tego ze pod ciezarem quada nowa 750 mniej się ugina.
Mocowanie sprezyn, wahacze itp. są chyba identyczne w obu modelach.


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.02.2007 21:04
Posty: 1212
Miejscowość: Świecie
Quad: Suzuki Kingquad
PostWysłany: 18.02.2008 14:16 
Jak mawiają " szału ni ma ", z tymi różnicami. Jeśli chodzi o twardość sprężyn w KQ700 to przy "gabarytach" moich i BRYLANTA przed liftingiem to rzeczywiście przydały by się twardsze. Jeśli komuś nie odpowiada wysokość KQ700 to na Ebay-u amerykańskim można podpatrzeć bardzo proste " lifty" do przedłużenia amortyzatorów ( może lepiej zabrzmi -do podniesienia). Na oko podniesie się o 3-4 cm. Sam myślałem o wykonaniu takiego liftu , ale przy przebiegu 6500 km mogło by się okazać że przeguby napędowe zaczną hałasować a może i pękać.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.02.2007 21:04
Posty: 1212
Miejscowość: Świecie
Quad: Suzuki Kingquad
PostWysłany: 18.02.2008 15:23 
No i te oryginalne opony !? Odpuścili by sobie. Lepiej żeby był trochę droższy ale na lepszych gumach. Chociaż z drugiej strony wszystkim by nie dogodzili. A tak to kwitnie sprzedaż " akcesoriów".I jak pisał BRYLANT można spokojnie dotrzeć maszynę , bez mechanizmów.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.02.2007 21:04
Posty: 1212
Miejscowość: Świecie
Quad: Suzuki Kingquad
PostWysłany: 18.02.2008 15:23 
BUłA napisał(a):
, bez mechanizmów.

Oczywiście bez obciążania j.w.


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 32 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 10 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.