Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Prośba o pomoc z Suzuki RUNNER 250
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 28.04.2024 06:00



Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
Prośba o pomoc z Suzuki RUNNER 250 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01.08.2010 12:44
Posty: 5
Miejscowość: Łódź
Quad: Suzuki RUNNER 250 4WD
PostWysłany: 01.08.2010 12:49 
Prośba o pomoc z Suzuki RUNNER 250
Witam

Nabyłem quada jak w temacie. Sprzedający twierdził że jest to rocznik 2000 ale wydaje mi się że mnie naciął. Jak można zidentyfikować rocznik. Mam jeszcze pytanie gdzie można znaleźć instrukcję obsługi i instrukcję serwisową do tego sprzętu. Na początek chodzi mi jakie oleje w jakiej ilości i gdzie bo pewnie przydałoby się je wymienić. Z góry dziękuje wszystkim za pomoc i pozdrawiam


 
Profil Tlen

Rejestracja: 23.02.2010 21:27
Posty: 1178
Quad: 200-tka Moto Magnus
PostWysłany: 01.08.2010 12:52 
Re: Prośba o pomoc z Suzuki RUNNER 250
madmans1
viewtopic.php?f=22&t=17861

Zajrzyj tu to rozszyfrujesz problem z rokiem produkjci!


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01.08.2010 12:44
Posty: 5
Miejscowość: Łódź
Quad: Suzuki RUNNER 250 4WD
PostWysłany: 19.08.2010 00:15 
Re: Prośba o pomoc z Suzuki RUNNER 250
Witam

Dziękuję bardzo Koledze. Z numeru wynika mi tylko tyle że jest rocznik 1997, natomiast kraj i fabryka to nie za bardzo można określić. W sumie tylko na 3 lata mnie nacął sprzedający :( .

mój numer VIN JSAAJ45A2V2101220

Pozdrawiam

-- dodano 18.08.2010 22:18 --

Witam

Mam problem bo skoro nie mam instrukcji to pewny nie jestem. Czy silnik razem z tylnym napędem ma wspólny zbiornik oleju? Na silniku jest napisane że wchodzi 3,5 litra oleju w okienku które na karterze znalazłem nic nie widać natomiast jak włożę śrubokręt w otwór w tylnym napędzie to widać że olej jakiś jest. I teraz pytanie bo skoro jest tak mało oleju a pod spodem jest trochę zapocony to może być tak że wleję dobry olej i zaraz go zgubię. Jaki polecacie najtańszy olej aby tylko go wlać i zobaczyć czy nie ucieka i przepłukać wszystko bo cholera wie co było tam wcześniej. A docelowo chciałem go poźniej zalać Valvoliną maxlife. Na tym korku jest napisane 10W40 więc chyba może być. I pytanie drugie. W przednim napędzie nie ma żadnego okienka. Znalazłem tylko śrubę spustową i śrubę od góry przez którą chyba się wlewa olej. I pytanie czy olej taki sam czy może jakiś inny. Proszę o pomoc i z góry dziękuję i pozdrawiam

-- dodano 19.08.2010 01:15 --

Dodam jeszcze że tak zapachowo i wizualnie to olej który mam w napędzie z przodu to wygląda mi na zwykły hipol. Tak na sprawdzenie wlałbym do silnika lotosa 10w40 i z tydzień pojeździł i poobserwował. Chyba że jeszcze znacie jakiś tańszy?


 
Profil Tlen
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30.01.2009 22:20
Posty: 158
Quad: Suzuki LT-F4WDX Kingquad
PostWysłany: 23.08.2010 08:57 
Re: Prośba o pomoc z Suzuki RUNNER 250
Zajrzyj na http://snow.prohosting.com/smom/ i powinno ci się coś rozjaśnić.

_________________
http://kingquad300.republika.pl/
wszystko o olejach
przyczepka dwukołowa do quada


 
Profil WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01.08.2010 12:44
Posty: 5
Miejscowość: Łódź
Quad: Suzuki RUNNER 250 4WD
PostWysłany: 29.08.2010 10:43 
Re: Prośba o pomoc z Suzuki RUNNER 250
Witam

Rozjaśniło się i to bardzo. Wielkie dzięki Koledze BigBear350. Szukając po necie natrafiłem tylko na ten artykuł prasowy z tej stronki gdzie indziej. A teraz mam potrzebne dane. Narazie podokręcałem śruby od karterów wymieniłem oringi od filtra i dekla z korkiem spustowym. Zalałem olejem K2 Textar 10w40 (najtańszy jaki kumpel miał w sklepie) i narazie po dzisiejszej jeździe nic nie ubyło i nigdzie nie leci. Z tydzień pojeżdże aby się wypłukał bo coraz ciemniejszy kolor w okienku :-). Z tego co poczytałem wychdzi że najlepiej poźniej zalać go Motulem 5100 4T, widziałem jeszcze w necie trochę droższy Motul Quad ale ciekawe czym się różni. Co o tym sądzicie?

Pozdrawiam

-- dodano 29.08.2010 11:43 --

Czy któryś z Kolegów potrafi udzielić mi instrukcji jak dostać się do rozrządu. Chodzi mi o zweryfikowanie stanu łańcucha i napinaczy. Bo trochę wydaje mi się że grechocze a niechaciałbym aby się rozsypało zupełnie. Wydaje mi się że trzeba się dostawać od lewej strony (tam gdzie ręczne odpalanie).

Pozdrawiam


 
Profil Tlen
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 5 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.