Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Historia Suzuki
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 26.04.2024 07:17



Odpowiedz  [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Historia Suzuki 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 21.08.2007 11:22
Posty: 677
Quad: Renegade 570, DS450, Rotax 125 kart
Poprzednie quady: 300EX, R660, Outlaw 525
PostWysłany: 04.08.2008 12:27 
Historia Suzuki
Image
Firma powstała w 1920 roku. Jest znanym producentem samochodów i motocykli. SMC produkuje również silniki elektryczne, generatory prądotwórcze, pompy wodne silniki zaburtowe, instrumenty medyczne. Obecnie (od 2000 roku) kierowana jest przez Osamu Suzuki, kolejnego przedstawiciela rodziny Suzuki. Główna siedziba mieści się w Hamamatsu, Shizuoka w Japonii.

1983 Suzuki LT 125
Historia czterokołowców zaczęła się w Suzuki w 1983 roku.Suzuki LT125, pierwszy 4 kołowy ATV błyskawicznie podbił serca użytkowników i stał się pionierem nowej kategorii pojazdów.
Image
Suzuki LT50
Zaprezentowany w 1984 roku mniejszy brat LT125.
Image
Suzuki LT250R
W 1985 roku Suzuki wprowadziło model LT250R.Dwusuwowy silnik chłodzony był cieczą.Modele 85-86 były oferowane z 5 biegową manualną skrzynią, a 87-92 z 6 biegową.Model przeznaczony dla zaawansowanych użytkowników.Quada uruchamiało się z 'kopa' kickstarterem.Quadem dominował w zawodach między innymi Gary Denton .
Image
1985 Suzuki LT 230
Quada wyposażono w silnik o pojemności 230 centymetrów.Oferowany był w wersjach:
230S 1985-88 230 FG 1985-87 LT230G 1985-87
Image
1985 Suzuki LT 250
Większy brat LT 230 wyposażony w 4 suwowy silnik o pojemności 250 centymetrów.Napęd przekazywany na tylną oś za pomocą 5 biegowej skrzyni.
Image
1987 Suzuki LT 300
Model z silnikiem czterosuwowym o pojemności 280 centymetrów.Quad używany zarówno do zabawy jak i pracy, stąd obecność bagażników z przodu i z tyłu, w niektórych modelach.
Image
1987 Suzuki LT 300 4-WD i LT 250 4-WD
Zaprezentowano także bardziej dojrzałe LT 300 i LT 250 w wersji ze stałym napędem na 4 koła.
Image
1987 Suzuki LT 80
Suzuki zaprezentowało jeden z najmniejszych modeli w swojej ofercie o pojemności silnika 80 centymetrów w 1987roku.
Image
1987 Suzuki LT 500R
Suzuki LTR 500 znane jako Quadzilla- wyposażona w dwusuwowy silnik o pojemności 449.5, chłodzony cieczą i systemem Suzuki Automatic Exhaust Control.Napęd przenoszony na koła tylne za pomocą manualnej 5 biegowej skrzyni.W tamtych czasach był to najbardziej agresywny quad.
Image
1991 Suzuki LTF 160
162 kilogramowy quad był wyposażony w czterosuwowy silnik o pojemności 158 centymetrów, który napędzał koła tylne za pomocą 5 biegowej skrzyni z wstecznym.Zbiornik paliwa mieścił ok. 2.2 galona(8.5 litrów).
Image
Suzuki LT-F 4 WDX
Kiedy zaprezentowano pierwszego Kingquada w 1991 był jednym z najbardziej zaawansowanych quadów użytkowych.Miał wiele rewolucyjnych rozwiązań jak na tamte czasy między innymi:niezależne zawieszenie (IRS), blokada przedniego dyferencjału, z przełożeniami szybkimi, wolnymi i super wolnymi, dającymi możliwość wyboru jednego z 35 przełożeń.Nawet bez super mocnego silnika o dużej średnicy cylindra, oryginalny Kingquad Suzuki zapewniał taki poziom komfortu jazdy i własności użytkowych jaki nadal budzi szacunek.
Image
1999 Suzuki LTF 300
Quad wyposażony w czterosuwowy, jednocylindrowy silnik.Zawieszenie z amortyzatorami o tłumieniu olejowym i 5 biegowa skrzynia+wsteczny.
Image
1999 Suzuki LTF 250F
W roku 1999 zaprezentowano model LTF o pojemności 250 ccm.
Image
1999 Suzuki LTA 500
LTA wprowadzono w 1999 roku jako quadmastera.Quada napędzał niskoobrotowy, czterosuwowy silnik o pojemności 493 centymetrów.Quad miał starter elektryczny i ręczny.Dzięki dużemu zapasowi mocy używano go także jako woła roboczego.
Image
2002 Suzuki LTA 400
Suzuki wprowadziło nowy model Eiger w dwóch wersjach: Eiger automatic 4x4 (LTA 400F)
z automatyczną przekładnią CVT. Eiger (LTF 400F) z pięciobiegową, manualną skrzynią biegów i wstecznym.Reprezentował quady użytkowe średniej wielkości.Przekładnia QuadMatic upraszczała prowadzenie pojazdu i zapewniała możliwość hamowania silnikiem podczas jazdy z górki bez wciśniętej dźwigni gazu. Dwustopniowy reduktor dodatkowo udogadniał jazdę
Image
2002 Suzuki LTA 500F
Znany jako Vinson.Miał jednocylindrowy 493 centymetrowy silnik o wysokiej kompresji, chłodzony cieczą, mokrą miską olejową.Wyposażony w system redukcji wibracji.
Image
2002 Suzuki LTF 250
W 2002 roku wprowadzono Ozarka z silnikiem o pojemności 246 centymetrów.Służył zarówno do pracy jak i zabawy.Nazwa pochodzi od góry Ozark w Arkanas.
Image
2003 Suzuki LTZ 400 :D
Z 400 był zupełnie nową sportową maszyną.Posiadał zawieszenie z amortyzatorami o długim skoku.Mocny silnik i pięciobiegowa, manualna skrzynia biegów+wsteczny i wszystko to w lekkim opakowaniu, bo zaledwie 169 kg.Silnik Z400 to jednocylindrowy, czterosuw o pojemności 398 centymetrów chłodzony cieczą, DOHC.Quad wyposażony w gaźnik Mikuni 36 mm.
Image
2006 Suzuki LTR 450
Suzuki w 2006 roku wprowadziło quada o agresywnej stylistyce i dużym zapasie mocy.Quad ten przeznaczony na tor reklamowany jako Race Ready(przygotowany do zawodów).Quad ma 5 biegową skrzynię, wtrysk paliwa i szerokie zawieszenie z amortyzatorami o długim skoku.W 2006 roku całkowicie zdeklasował konkurencję.
Image
2006 Suzuki Kingquad 700
Duża średnica cylindra ułatwia temu czterosuwowi rozwinięcie wspaniałego momentu obrotowego, szczególnie w przedziale od niskich do średnich prędkości obrotowych. Duża moc silnika przy niskich prędkościach, dobra "zrywność" i przyspieszanie.Quad ten ponadto jest zaopatrzony we wtrysk paliwa.
Image
2006 Suzuki LTZ 250
Mniejszy brat LTZ 400.Pojemność to 246 centymetrów, SOHC, chłodzony powietrzem i w miarę dobre osiągi:17.5 KM i 20 NM momentu obrotowego.
Image
2007 Suzuki Kingquad 450
Najmniejszy Kingquad.Zaprezentowany w 2007 roku.Wyposażony w 4 suwowy silnik o pojemności 454 centymetrów, chłodzony cieczą, SOHC, skrzynia automatyczna 2x4, 4x4, 4x4 z blokadą mechanizmu różnicowego.
Image
2007 Suzuki LTZ 50
Przeznaczony dla najmniejszych LTZ 50 ma 4 suwowy, jednocylindrowy silnik, OHV.Pojemność 49 centymetrów zapewnia 2.2 KM i 1.6 NM momentu obrotowego.Niska waga 79 kilogramów.
Image
2007 Suzuki LTZ 90
LTZ 90 ma 4 suwowy, jednocylindrowy silnik, SOHC.Pojemność 90 centymetrów zapewnia 5.8 KM i 6.3 NM momentu obrotowego.
Image
Image

Może moja historia nie jest tak ciekawa jak czosnka, albo lepiej sami ocenicie.
Wielkie dzięki dla Krz. za ogrooooomną cierpliwość. :D
Za wszelkie błędy przepraszam.Jeżeli je wychwycicie to proszę pisać.


 
Profil
Awatar użytkownika
Zbanowany

Rejestracja: 25.02.2008 17:19
Posty: 361
Quad: Suzuki Kingquad 700
PostWysłany: 04.08.2008 12:34 
ciekawe
może ktoś ma jeszcze ta 125
ciekawe jak się ma


 
Profil

Rejestracja: 21.08.2007 11:22
Posty: 677
Quad: Renegade 570, DS450, Rotax 125 kart
Poprzednie quady: 300EX, R660, Outlaw 525
PostWysłany: 04.08.2008 12:55 
Oczywiście bedę się starał dodawać nowe modele z opisem i zdjęciem. ;)


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.12.2005 10:23
Posty: 725
Quad: run.. Forrest.. run
PostWysłany: 04.08.2008 13:17 
O! proszę bardzo ładnie i dziękujemy za poświęcenie
Oczywiście opisane historie Suzuki jak i inne pozostałe są tematami otwartymi gdyby ktoś miał jakieś materiały uzupełniające zapraszamy


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 21.08.2007 11:22
Posty: 677
Quad: Renegade 570, DS450, Rotax 125 kart
Poprzednie quady: 300EX, R660, Outlaw 525
PostWysłany: 04.08.2008 13:19 
Myślałem o Kawasaki.Ale to za tydzień.Muszę ochłonąć.A mógłbym prosić o przypięcie?


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.07.2007 17:01
Posty: 258
Miejscowość: Racibórz
Quad: a Bargain, aktualnie Suzuki LTZ
Poprzednie quady: Blaster, Raptor 350, Grizzly 600
PostWysłany: 05.08.2008 07:46 
czy mogę zrobić taką historię o marce Yamaha ? jeśli ktoś jest w trakcie robienia tej historii o marce Yamaha ?

_________________
2 SUW [img]http://bdudar.freehost.pl/emots/rzeznia.gif[\img] 4 SUW


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.12.2005 10:23
Posty: 725
Quad: run.. Forrest.. run
PostWysłany: 05.08.2008 08:09 
marekxp napisał(a):
czy mogę zrobić taką historię o marce Yamaha ? jeśli ktoś jest w trakcie robienia tej historii o marce Yamaha ?



działaj śmiało nt Yamaha najwyżej się uzupełni lub skoryguje dane.


 
Profil Gadu-Gadu
Prezes ATV Polska & Sędzia PZM & Administrator Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17.11.2003 10:03
Posty: 5575
Miejscowość: ATV Polska, Kraków
Imię: Dorota
PostWysłany: 09.09.2008 12:34 
Piotrekkk888, Twój artykuł jest już na Stronie Głównej ATV Polska.

Dzięki za inspirację :D

Pozdrawiam
Dorota


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 09.09.2008 13:08 
Piotrekkk888 napisał(a):
chłodzony cieczą i systemem Suzuki Automatic Exhaust Control.


Male poprawki - system SAEC to nic innego jak sterowanie wylotem spalin za pomocą zaworu (w tym wypadku obrotowego odśrodkego), pozwalające przesunąć moment obrotowy niżej, i osiągnąć wyższą moc przy niewielkich obrotach. Z chłodzeniem nie ma to nic wspólnego.

Piotrekkk888 napisał(a):
1985 Suzuki LT 250


Dam sobie uciąć że ktoś pomerdał zdjęcia :) To co pokazałeś poniżej, to Suzuki LT230 GE Dual Range, wiem: mam takiego w garażu :uśmiech:

A propos LT125 możesz dopisać że ... absolutnie nie miał zawieszenia, rama w pełni sztywna. zawieszenie pojawiło się dopiero w LT230 GE, i to też tylko z przodu, o skoku rzędu 30 mm ;)

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15.09.2006 01:14
Posty: 114
Miejscowość: okolice Leszna, Wrocław
Quad: LT500R, LTR 450
Poprzednie quady: Yamaha Blaster
PostWysłany: 11.09.2008 00:11 
jeryyy .. naprawdę niezłe poświecenie .. jak miło się czyta :)



yyyyy a tak tylko z ciekawości zapytam LT500R W tamtych czasach był to najbardziej agresywny quad ... a w obecnych ? który jest za takiego uważany ??
noo .. no tak tylko z ciekawości pytam :uśmiech:


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19.06.2008 11:29
Posty: 635
Miejscowość: Zgorzelec DRAPER-VILLAGE
Quad: X Revolution
PostWysłany: 27.10.2008 13:45 
to chyba mamy 25-lecie marki, może jakiś bankiecik?

_________________
Mazi
K.W.I.S.A DRAPERS SQUAD


 
Profil Facebook Gadu-Gadu

Rejestracja: 08.10.2008 17:35
Posty: 121
Quad: LTR 450
PostWysłany: 27.12.2008 14:33 
Witam . Postaram się kontynuowac historie ktora zaczął Piotrekkk888 .

W 2008 r został zmodelnizowany Kingquad 750Xi 4x4 . Została zwiekszona pojemnosci wzgledem poprzedniego . dzięki temu zabiegowi podniosla się moc do 50km .

Image

Kolejna nowoscia na ryku Suzuki w quadach przprawowych to powstanie nowego Eigera 400 , który nazywa się teraz Kingquad 400 ( kontynuacja rodziny Kingquad )

specyfikacja modelu :

Engine: 4-stroke, air-cooled with SACS, OHC
Bore Stroke: 82.0 mm (3.228 in) x 71.2 mm (2.803 in)
Compression Ratio: 9.0 : 1
Fuel System: KEIHIN CVK32, single
Lubrication: Wet sump
Ignition: Electronic ignition (CDI)
Transmission: 5-speed forward constant mesh
Final Drive: Shaft drive
Overall Length: 2060 mm (81.1 in)
Overall Width: 1145 mm (45.1 in)
Overall Height: 1220 mm (48.0 in)
Seat Height: 840 mm (33.1 in)
Ground Clearance: 250 mm (9.8 in)
Wheelbase: 1270 mm (50.0 in)
Curb Weight: 279 kg (615 lbs)
Suspension Front: Independent, double wishbone, coil spring, oil damped
Suspension Rear: Swingarm type, coil spring, oil damped
Brakes Front: Disc brake, twin
Brakes Rear: Drum brake
Tires Front: AT25 × 8-12, tubeless
Tires Rear: AT25 × 10-12, tubeless
Fuel Tank Capacity: 16.0 L (4.2/3.5 US/Imp gal) - Including Reserve


Image

W nadchodzacym roku Suzuki postanowila zmienic kilka modeli na lepsze . Sa to nastepujace modele : Suzuki ltz 400 , Kingquad 500AXi 4x4 , Kingquad AXi 750

zaczniemy od quadow uzytkowych

W roku 2009 Kingquad 750AXi 4x4 Power Steering zostal zmodyfikowany , dolozono wspomaganie kierownicy . Przyblizone detale w specyfikacji

specyfikacja :

Typ silnika 4-suwowy, 1-cylindrowy, chłodzony cieczą, DOHC
Pojemność skokowa 722 cm3
Średnica x skok tłoka 104.0 mm x 85.0 mm
Stopień sprężania 10,0: 1
Moc maksymalna
Moment obrotowy
Układ zasilania wtrysk paliwa
Rozrusznik|elektryczny
Skrzynia biegów automatyczna bezstopniowa
Prędkość maksymalna
Długość całkowita 2,115 mm
Szerokość całkowita 1,210 mm
Wysokość całkowita 1,285 mm
Rozstaw osi 1,285 mm
Prześwit 280 mm
Wysokość siedzenia 920 mm
Masa własna 305 kg
Zawieszenie przód Niezależne, podwójne wahacze, sprężyny spiralne, tłumienie olejowe
Zawieszenie tył Niezależne, podwójne wahacze, sprężyny spiralne, tłumienie olejowe
Hamulce przód / tył podwójny tarczowy / szczelny, wielotarczowy w kąpieli olejowej
Opony Przód: AT25 x 8-12 **
Tył: AT25 x 10-12 **
Zbiornik paliwa 17,5 L

Opis
Suzuki Kingquad 500AXi 4x4 i 750AXi 4x4 Power Steering to godni następcy swoich poprzedników. Obydwa czterokołowce napędzają 1-cylindrowe czterosuwowe silniki. Kingquad 750AXi o pojemności 722cm3 z rozrządem DOHC, z kolei Kingquad 500AXi o pojemności 493 cm3 z rozrządem SOHC. W oparciu o doświadczenia inżynierów z działu samochodów opracowano w nich zaawansowane wspomaganie układu kierowniczego, co z pewnością ucieszy niejednego miłośnika quadów. Komputerowo sterowany mechanizm wspomagania automatycznie dostosowuje jego siłę i czas reakcji do prędkości oraz warunków drogowych. Wszystkie mechanizmy systemu zostały tak umieszczone, aby ograniczyć możliwość ich uszkodzenia podczas jazdy w terenie. Jednostka centralna została zabezpieczona specjalną płytą ochronną. W pełni automatyczna przekładnia QuadMatic, za pomocą paska klinowego i sprzęgła odśrodkowego dostarcza do kół odpowiednią ilość momentu napędowego w zależności od warunków jazdy i kąta otwarcia przepustnicy. Czterokołowce wyposażono w niezależne przednie i tylne zawieszenie zwiększające dzielność terenową. Układ napędowy pozwala kierującemu wybrać jeden z czterech trybów pracy: napęd na 2 koła (2WD), napęd na 4 koła (4H), napęd na 4 koła z możliwością redukcji przełożeń (4L) oraz napęd na 4 koła z możliwością blokady mechanizmu różnicowego (LOCK). Zaawansowany układ hamowania zapobiega swobodnemu obracaniu się kół podczas stromych zjazdów.

Image

Kolejnym quadem przeprawowym ze stajni Suzuki to Kingquad 500AXi 4x4 Power Steering :

Specufikacja :

Typ 4-suwowy, 1-cylindrowy, chłodzony cieczą, SOHC
Pojemność skokowa 493cm3
Średnica x skok tłoka 87.5 mm x 82.0mm
Stopień sprężania 10,0:1
Moc maksymalna
Moment obrotowy
Układ zasilania wtrysk paliwa
Rozrusznik elektryczny
Skrzynia biegów automatyczna bezstopniowa
Prędkość maksymalna
Długość całkowita 2,115 mm
Szerokość całkowita 1,210 mm
Wysokość całkowita 1,285 mm
Rozstaw osi 1,285 mm
Prześwit 280 mm
Wysokość siedzenia 920 mm
Masa własna 300 kg
Zawieszenie przód Niezależne, podwójne wahacze, sprężyny spiralne, tłumienie olejowe
Zawieszenie tył Niezależne, podwójne wahacze, sprężyny spiralne, tłumienie olejowe
Hamulce przód / tył podwójny tarczowy / szczelny, wielotarczowy w kąpieli olejowej
Opony Przód: AT25 x 8-12 **
Tył: AT25 x 10-12 **
Zbiornik paliwa 17,5 L

Image

W sezonie 2009 wprowadzono nowa odslone już wysluzonego i sprawdzonego modelu ltz400 . Zewzgledu na bardzo wymagajacy rynek quadow sportowych Suzuki zrobilo nowego ltz 400 . Szerego modyfikacji ulatwiajacych jazde . Zmienione w nim rzeczy to : rama , wlozenie wtrysku paliwa i inne :
Opis
Kolejna odsłona modelu Suzuki LT-Z400 wzoruje się na modelu LT –R450 – jednym z najlepszych sportowych qudów na świecie. Nowy czterokołowiec został wyposażony w czterosuwowy silnik o pojemności 398 cm3 i elektroniczny układ wtrysku paliwa, w którym wykorzystano wtryskiwacz z 12 dyszami. Dzięki temu jednostka napędowa dynamiczniej reaguje na gaz i zachowuje bardziej liniową charakterystykę przebiegu, mocy oraz momentu obrotowego.
Sportowy charakter nadaje mu także przekonstruowana rama. Bardziej sztywna daje poczucie większej stabilności w zakrętach. Model LT-Z400 wyposażony jest w 5 - biegową, manualną skrzynię biegów z biegiem wstecznym. Przednie i tylne zawieszenie z możliwością regulacji umożliwia dostosowanie charakterystyki pracy do indywidualnych preferencji kierowcy oraz warunków w których pojazd jest eksploatowany. Zmiany w ustawieniach kierownicy i podnóżków umożliwiają zajęcie lepszej pozycji kierowcy, a kształt siedzenia dodatkowo ułatwia balansowanie ciałem, co jest podstawą sportowej jazdy. Zmodyfikowany układ hamulcowy z możliwością regulacji dźwigni przedniego hamulca, bez wątpienia zapewnia skuteczne hamowanie w każdych warunkach.

Specyfikacja :

Dane Techniczne
Typ silnika 4-suwowy, 1-cylindrowy, chłodzony cieczą, DOHC
Pojemność skokowa 398 cm3
Średnica x skok tłoka 90.0 mm x 62.6 mm
Stopień sprężania 11,3: 1
Moc maksymalna
Moment obrotowy
Układ zasilania wtrysk paliwa
Rozrusznik elektryczny
Skrzynia biegów 5-stopniowa plus wsteczny
Prędkość maksymalna
Długość całkowita 1,830 mm
Szerokość całkowita 1,190 mm
Wysokość całkowita 1,145 mm
Rozstaw osi 1,245 mm
Prześwit 265 mm
Wysokość siedzenia 810 mm
Masa własna 193 kg
Zawieszenie przód Niezależne, podwójne wahacze, sprężyny spiralne, tłumienie olejowe
Zawieszenie tył Wahacz wleczony, sprężyna spiralna, tłumienie olejowe
Hamulce przód / tył podwójny tarczowy / tarczowy
Opony Przód: AT22 x 7 R10 **
Tył: AT20 x 10 R 9 **
Zbiornik paliwa 9,5 L

Image

Na nadchodzacy rok to wszystkie modele z nowosci . Mysle ze zrobilem to w nalezyty sposob . pozdr

Materialy z ktorych kozystalem to
: www.google.pl , www.Suzuki.com i inne .

pozdr


 
Profil WWW

Rejestracja: 21.08.2007 11:22
Posty: 677
Quad: Renegade 570, DS450, Rotax 125 kart
Poprzednie quady: 300EX, R660, Outlaw 525
PostWysłany: 28.12.2008 16:52 
:lol:

O dzięki za wyręczenie!

Wszystko OK, ale czemu tak długie opisy? :uśmiech:


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.03.2006 15:00
Posty: 1275
Miejscowość: Częstochowa/SG City :D
Quad: Kymco MXU 250 , Suzuki Kingquad 750 EmBe-edition K8 , Kymco MAXXER 250
PostWysłany: 28.12.2008 17:22 
A.M.RACING napisał(a):
Kolejna nowoscia na ryku Suzuki w quadach przprawowych to powstanie nowego Eigera 400 , który nazywa się teraz Kingquad 400 ( kontynuacja rodziny Kingquad )

nie do końca. KQ 450 to zupełnie inny quad , prawie oprócz silnika , który ma pojemność 454cm3 , a Eiger miał 393 cm3 to ten sam pojazd co KQ 750 ;)
KQ 400 nie ma - nie słyszałem ;)
Piotrekkk888 napisał(a):
Wszystko OK

:uśmiech:

_________________
Kymco MXU 250 sprzedany , Suzuki KQ 750 , sprzedany Kymco Maxxer 250 , Suzuki LTR 450 fun&race edition


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 21.08.2007 11:22
Posty: 677
Quad: Renegade 570, DS450, Rotax 125 kart
Poprzednie quady: 300EX, R660, Outlaw 525
PostWysłany: 28.12.2008 18:13 
Coś trzeba było napisać.Zalogowałem się, patrzę 1200 nieprzeczytanych postów.Wrzucam Suzuki i coś ożyło w Historii, włączam i... kontynuacja.

Cytuj:
KQ 400 nie ma - nie słyszałem


Nie?Dziwne...

http://www.suzukicycles.com/Products/KLTF400FK9

2009 Kingquad 400FS


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.