Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Can-Am Outlander 800 - specyfikacja i dane (SERWIS)
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 19.04.2024 00:20



Odpowiedz  [ 9 posty(ów) ] 
Can-Am Outlander 800 - specyfikacja i dane (SERWIS) 
Autor Wiadomość
Mod-Team Member
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.07.2008 21:19
Posty: 5235
Miejscowość: Żory
Imię: Marcin
Quad: Renegade 1000
Poprzednie quady: G660, BF750, TRX 500, TRX 680, G700, CAN-AM 800
PostWysłany: 14.03.2010 08:51 
Can-Am Outlander 800 - specyfikacja i dane (SERWIS)
Can-Am Outlander 800 >= 2009 r

Image


Silnik

Typ Silnika: 4-suwowy, pojedynczy wałek rozrządu (SOHC) chłodzony cieczą.
Liczba cylindrów: 2 (V)
Pojemność [cm3]: 800 cm³
Liczba zaworów: 8
Średnica cylindra: 91 mm
Skok: 61,5 mm
Stopień sprężania: 10.3:1

Smarowanie

Typ: Mokra miska olejowa. Wymienny filtr oleju
Filtr oleju: papierowy, wymienny Np. K&N - nr. KN-152, Hiflofiltro - HF152
Pojemność (wymiana oleju z filtrem): 2 L (2,11 litra)
Olej: Polecany 5W 30 klasyfikacji API SM, SL lub SJ
Filtr powietrza: Papier syntetyczny z pianką.

Skrzynia biegów

Typ: podwójny zakres (HI-LO) z parkingiem, luzem i wstecznym
Pojemność: 400 ml
Olej: Polecany: XP-S (P / N 413 801 900)

System chłodzenia silnika

Typ: Glikol etylowy - mieszanka (50% chłodziwa, 50% wody)
używaj chłodziwa chłodzące zaprojektowane specjalnie do silników z aluminium
Pojemność: 2,5 L

UKŁAD ELEKTRYCZNY

Wyjście generatora Magneto: 400 W przy 6000 obr / min
Układ zapłonowy: typu IDI (indukcyjne Discharge Ignition)
Świeca zapłonowa: NGK DCPR8E (Odległość elektrody od 0,6 do 0,7 mm)
Limit RPM : 8000
Napięcie : 12 V // 18Ah
Starter (moc wyjściowa): 0,7 KW

Układ Paliwowy

Pompa paliwa: Elektryczna (w zbiorniku), producent BOSCH
Typ: Electronic Fuel Injection (EFI), 46 mm przepustnica DeLorto
Wtrysk: jeden na cylinder
Prędkość biegu jałowego: ± 50 RPM 1250 (nie regulowane)
Pojemność zbiornika paliwa: 20 L
Rezerwa: 6 L (po oświeceniu kontrolki na liczniku)
Wymienny Filtr Paliwa: TAK

Układ napędowy

Typ: 2x4 / 4x4 / Visco-Lok (blokada dyferencjału)
Rodzaj napędu: Wał napędowy
Przełożenie Przód 3.6:1
Przełożenie tył 3.6:1
Przedni dyfer (pojemność): 500 ml
Tylny dyfer (pojemność) : 250 ml
Olej: 75W 90 (API GL5)

Zawieszenie

Zawieszenie (przód)
: podwójny wahacz
Skok zawieszenia (przód)[mm]: 203
Skok zawieszenia (tył) [mm]: 229
Opony (przód): 26x8x12
Opony (tył): 26x10x12
felgi (odlew): aluminium
Offset i Rozstaw KLIK KLIK KLIK

Hamulce

Hamulec przód: hydrauliczne, tarcze
Hamulec tył: hydrauliczny, tarcza
Płyn hamulcowy: DOT4
Hamulec 'ręczny': TAK, dźwignia hamulca, blokada tylnych kół

Wymiary

Długość: 2184 mm
Szerokość: 1168 mm
Ogólna wysokość: 1143 mm
Ciężar (suchy) : 275 kg
Rozstaw osi: 1295 mm
Prześwit : 305 mm

Inne

Przekładnia: CVT (Continuously Variable Transmission)
Promień skrętu:: 2,16 m
Masa przyczepy: 590 Kg

Kolory

Kolory: Żółty // Czerwony // Zielony // Camo


funkcje licznika: Cyfrowe wskaźniki oraz DESS (immobilizer): prędkościomierz, obrotomierz, wskaźnik przebiegu dzienny i całkowity, motogodzin, poziomu paliwa, włączonego biegu, włączonego napędu 4x4 z rozlokowaniem przedniego dyferencjału, diagnostyki.

SERWICE MANUAL - klik (Download)

Najczęściej Zadawane pytania:

7 rzeczy, które warto zrobić dla swojego Renegade

OLEJ

P: Jak mierzymy poziom oleju ?
Q: Pomiaru oleju w silniku dokonujemy poprzez:
1. Uruchomiamy (zimny) silnik na kilka minut (silnik musi pracować na wolnych obrotach)
2. Gasimy silnik.
3. Wkręcamy do końca miarkę, następnie wykręcamy i dokonujemy odczytu pomiędzy dwoma kreskami znajdującymi się na bagnecie.

P: Jaki olej stosować?
Q: Zdania są podzielone, zalecany olej to SAE 5W 30 klasyfikacji API SM, SL lub SJ, lecz najczęściej stosowanymi olejami przez użytkowników są: Mobil Extra 4T 10W40, Motul 5100 10w40

P: Jaki filtr oleju?
Q: Poza oryginałem można zastosować filtry innych producentów. Np. K&N - nr. KN-152, Hiflofiltro - HF152


P: Jaki olej lać do dryfów?
Q: olej 75W90 GL-5
Tylny dyfer. 250-300ml
Przedni dyfer 500ml.
Więcej informacji TUTAJ -klik

P: Co ile wymieniamy olej w dyfrach?
Q: Instrukcja podaje 3000km, niestety w niektórych sytuacjach może to być "za dużo" osobiście polecam wymianę co 1500km.

P: Jaki olej lać do skrzyni biegów?
Q: 75W140 SAF-XJ (zalecany i sprawdzony: Castrol SAF-XJ 75W140 - API GL-5 ZF TE-ML- 05D, 12D, 16G US claims - MIL-L-2105D ) Warto 'wyciągnąć' odpowietrzenie skrzyni biegów pod licznik, w celu wyeliminowania wody w skrzyni biegów.

***

P: Ile jest kalamitek do smarowania?
Q: jest 11 kalamitek (wahacze, krzyżaki itp)
* po dwie w wahaczach górnym i dolnym.
* jedna w krzyżaku z przodu i po jednej w krzyżakach z tyłu.

P: Jakie są luzy zaworowe?
Q:
wlot - 0.06 - 0.14 mm
wylot - 0.11 - 0.19 mm

P: Gdzie znajduje się nr. VIN?
Q: numer VIN jest trwale naniesiony na ramie po lewej stronie na wysokości przedniej osi ( dolna cześć ramy), pod siedzeniem możemy znaleźć naklejkę z danymi.

P: Jaki płyn hamulcowy?
Q: Stosujemy płyn DOT-4
Przy każdej operacji ingerowania w układ hamulcowy należy go odpowietrzyć!


***

Diagnostyka Komputera Quada, bez konieczności podpinania komputera serwisowego:

1. Przekręcasz kluczyk na ON i z opcją włączonych świateł
2. ustawiasz licznik w tryb motogodzin
3. Wciskasz i trzymaj przycisk wyboru trybu licznika równocześnie przełącz światła 3 razy z rzędu między trybem Hi i LOW (długie krótkie)
(na przełączenie HI-LO masz 2 sekundy - inaczej operacja się nie uda)

Wtedy sprzęt wejdzie w diagnostic mode - raportowanie błędów. Przyciskiem selektora trybu zmieniasz błędy.

Jeśli nie ma błędów - nic się nie wyświetli!

tabele błędów (specjalnie nie użyłem funkcji IMG !!!)
PIERWSZA DRUGA TRZECIA CZWARTA PIĄTA SZÓSTA SIÓDMA ÓSMA

***

Są 3 opcje wyświetlania na liczniku (same km/h // same obroty // km/h & obroty)

Aby zmienić wyświetlacz z jednego do drugiego, należy postępować w następujący sposób:
1. Obrócić kluczyk zapłonu w pozycję ON. Poczekaj, aż zakończą się "pozdrowienia" ...
2. Naciśnij i zwolnij przycisk wyboru (raz), tak aby wyświetlić OD (drogomierz).
3. Naciśnij przycisk wyboru i HOLD na 2 sekundy. Spowoduje to zmianę trybu wyświetlania na Prędkość, RPM, lub zmienny.
4. Aby wybrać inny tryb, powtórz kroki 2 i 3 aż pojawi się żądany tryb.

***

Rama i osłony podwozia.

P: Jak wzmocnić ramę?
Q: patent wzmocnienia. Więcej TUTAJ

osłony podwozia są rzeczą niezbędną!!!

więcej na ten temat znajdziesz na forum (Dział wyposażenie quada / Warsztat / Bombardier Can-am)


***

Przekładnia CVT (pasowa)

P: Woda w przekładni, co robić by jej tam nie było?
Q: Uszczelnić pokrywę przekładni (deformuje się od wydzielanego ciepła wydechu), dorobić korek spustowy (korek by Sir Adam Jr - klik)
Warto wyposażyć maszynę w snorkle.

P: wyczuwalne osłabienie cykanie i grzechotanie CVT
Q: wyczyść dokładnie przekładnie i wymień ślizgi wraz z zewnętrznym elementem sprzęgła

***


UWAGA:
po przebiegu ok 1000 km, dla własnego bezpieczeństwa warto poodkręcać wszystkie śruby!

Przydatne LINKI:

Warsztat - Outlander 800

SNORKLE do Outlandera

Problemy z chłodzeniem silnika 800

PASEK, FILTRY, OLEJ Can Am 800

Can-AM CHECK ENGINE Triki

Jaka wyciągarka do Bombardiera

Czyszczenie filtrów powietrza

Olej w obudowie filtra powietrza

Problem z prądem (używanie wyciągarki)

i inne: Więcej znajdziesz w dziale Bombardier/Can-am

Dane zostały Zaczerpnięte z Serwice-manual'a & forum.

tabelę konserwacji okresowych by Sir Adam Jr (tabela dotyczy Renegade, lecz w Outlanderze mamy ta samą jednostkę napędowa ;) )
Image
Image
Image
Image
Image

o błędach i dodatkowych informacjach informujcie mnie na PW (dopiszę/poprawię) ;) - będę wdzięczny ;)

Image
Image

jest Renegade - niech będzie i Outlander :D !


 
Profil WWW

Rejestracja: 15.08.2009 16:49
Posty: 1
Quad: BOMBA 800
PostWysłany: 26.03.2010 19:31 
Re: Can-Am Outlander 800 - specyfikacja i dane (SERWIS)
ile kosztuje wał korbowy do Outlander 800


 
Profil
Mod-Team Member
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.07.2008 21:19
Posty: 5235
Miejscowość: Żory
Imię: Marcin
Quad: Renegade 1000
Poprzednie quady: G660, BF750, TRX 500, TRX 680, G700, CAN-AM 800
PostWysłany: 26.03.2010 19:38 
Re: Can-Am Outlander 800 - specyfikacja i dane (SERWIS)
SIARA napisał(a):
ile kosztuje wał korbowy do Outlander 800

nie chciej wiedzieć :wizi:

dokładnie Ci teraz nie powiem, ale w Polsce duuuuuuuuuuuużo więcej niż w USA, w USA ok 900$


 
Profil WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.11.2006 23:45
Posty: 5038
Miejscowość: Dolny Śląsk
Quad: RMX 008 MA-NAC
Poprzednie quady: re-RMX
PostWysłany: 08.04.2010 22:11 
Re: Can-Am Outlander 800 - specyfikacja i dane (SERWIS)
SIARA napisał(a):
ile kosztuje wał korbowy do Outlander 800


3700zł używany

_________________
Quad turysta i drapreżyser
http://youtube.com/puniek71
Najlepsze rolki w sieci http://www.youtube.com/watch?v=nku7zOpGIU0
Teoretycznie TAK praktycznie NIE wszystko zależy od interpretacji :D


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 02.11.2008 09:15
Posty: 73
Quad: Renegade & Polaris rzr
PostWysłany: 29.05.2010 21:03 
Re: Can-Am Outlander 800 - specyfikacja i dane (SERWIS)
2000zl jak interesuje to mam


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 01.09.2008 21:25
Posty: 1832
Quad: Od 1997 ROKU - Już poza mną ......
Poprzednie quady: Cieszą innych .....
PostWysłany: 22.12.2013 16:29 
Re: Can-Am Outlander 800 - specyfikacja i dane (SERWIS)
Może ktoś dopisze do specyfikacji jaką moc ma silnik 800 , a jaką 800 R ?
Szukam i nic nie mogę znaleźć !

_________________
zaraziłem się quadami w 1997 roku, wyleczyłem się w 2014 roku

Kiedyś trzeba dorosnąć !


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.04.2010 18:37
Posty: 161
Miejscowość: Wolne Miasto Gdańsk
Quad: DS & XMR
PostWysłany: 14.04.2014 18:01 
Re: Can-Am Outlander 800 - specyfikacja i dane (SERWIS)
Panowie, czytam i czytam i nie mogę wyczytać co ile trzeba robić przeglądy i co powinno być przy nich robione i wymieniane :?:

Mam XMR800R z 2012 roku, co ile wymieniać olej w silniku :?: a co ile w skrzyni biegów :?: co ile mtg w mostach :?: po jakim przebiegu świece zapłonowe :?: itp. będę bardzo wdzięczny za informacje :D

-- dodano 14.04.2014 19:00 --

_________________
www.Q3M.pl


Ostatnio zmieniony przez Aru 14.04.2014 18:01, edytowano w sumie 3 razy



 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 11.11.2014 19:37
Posty: 1
Imię: Szymon
Quad: Outlander 1000XT
PostWysłany: 11.11.2014 19:46 
Re: Can-Am Outlander 800 - specyfikacja i dane (SERWIS)
Panowie, dopiero zaznaję się z "tą branżą" i próbuję szukać - czy dobrze myślę, że w 1000XT kwestia przeglądów wygląda bardzo podobnie jak w 800 i mogę się sugerować tym postem?
Z góry dzięki jeżeli ktoś zwróci mi uwagę co mogłem przeoczyć... ;)
No i proszę z góry nie wyśmiewać mnie, że zadają głupie pytania... :P :)


 
Profil

Rejestracja: 09.10.2017 00:39
Posty: 2
Imię: Pawel
Quad: Can An Outlander
Poprzednie quady: Kawasaki kfx 400
PostWysłany: 09.10.2017 00:46 
Re: Can-Am Outlander 800 - specyfikacja i dane (SERWIS)
Dzień dobry mam pytanie jak się nazywa ten uszczelniacz co jest na skrzyni biegów co wychodzi z niego wał gdzie można go kupić i jeśli macie jakieś porady jak go zmienić


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 9 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.