Autor |
Wiadomość |
palestyna
Rejestracja: 06.11.2006 23:45 Posty: 5038 Miejscowość: Dolny Śląsk
Quad: RMX 008 MA-NAC
Poprzednie quady: re-RMX
|
Wysłany: 23.09.2012 20:17
Re: Warsztat - Outlander 800
przy skrzyni redukcyjnej są trzy kableki musisz je przesmarować najlepiej smarem dielektrycznym
_________________ Quad turysta i drapreżyser http://youtube.com/puniek71 Najlepsze rolki w sieci http://www.youtube.com/watch?v=nku7zOpGIU0 Teoretycznie TAK praktycznie NIE wszystko zależy od interpretacji
|
|
|
|
Tomek79
Rejestracja: 08.02.2012 21:05 Posty: 112 Miejscowość: okolice Poznania
Quad: 800 xtp
Poprzednie quady: bf 750
|
Wysłany: 23.09.2012 20:21
Re: Warsztat - Outlander 800
palestyna napisał(a): przy skrzyni redukcyjnej są trzy kableki musisz je przesmarować najlepiej smarem dielektrycznym a możesz opisać dokładniej w którym to miejscu są te kabelki bo na tyle jeszcze maszyny nie znam poznajemy się dopiero
_________________ Enrico
|
|
|
|
AdarG
Rejestracja: 06.07.2011 18:19 Posty: 395 Miejscowość: pomorskie
Quad: Outlander'09 szamocony komatant
|
Wysłany: 23.09.2012 20:24
Re: Warsztat - Outlander 800
palestyna mam ostatnio co chwile E podłączenie do kompa wskazuje na to oprócz tego czasami zapala się sama kontrolka od napędu na 4 koła. podobno jest w skrzyni jakaś blaszka co się wyrabia od pracujących 'piesków" zgadza się?
|
|
|
|
palestyna
Rejestracja: 06.11.2006 23:45 Posty: 5038 Miejscowość: Dolny Śląsk
Quad: RMX 008 MA-NAC
Poprzednie quady: re-RMX
|
Wysłany: 23.09.2012 20:34
Re: Warsztat - Outlander 800
Nie mogę zaleść na schemacie ale to jest z prawej strony za silnikiem na skrzyni redukcujnej są 3 kabelki od zamiany biegów i jeden przy silniku od prędkości trzeba je przesmarować samrem -- dodano 23.09.2012 20:33 --AdarG napisał(a): podobno jest w skrzyni jakaś blaszka co się wyrabia od pracujących 'piesków" zgadza się?
nic o tym nie wiem jedyne co to że woda się dostaje do tych kbalków i pokazuję różne numwery między innymi "E" po przesmarowaniu wszsytko wraca do normy to tak z praktyki 700mtg i 21000km
_________________ Quad turysta i drapreżyser http://youtube.com/puniek71 Najlepsze rolki w sieci http://www.youtube.com/watch?v=nku7zOpGIU0 Teoretycznie TAK praktycznie NIE wszystko zależy od interpretacji
Ostatnio zmieniony przez palestyna 23.09.2012 20:34, edytowano w sumie 2 razy
|
|
|
|
AdarG
Rejestracja: 06.07.2011 18:19 Posty: 395 Miejscowość: pomorskie
Quad: Outlander'09 szamocony komatant
|
Wysłany: 23.09.2012 20:37
Re: Warsztat - Outlander 800
ok dzięki, walę smarem sylikonowym jak nie pomoże to jak sprawdzić poszczególne czujniki? by w ostateczności wyciągać skrzynie?
|
|
|
|
palestyna
Rejestracja: 06.11.2006 23:45 Posty: 5038 Miejscowość: Dolny Śląsk
Quad: RMX 008 MA-NAC
Poprzednie quady: re-RMX
|
Wysłany: 23.09.2012 21:02
Re: Warsztat - Outlander 800
_________________ Quad turysta i drapreżyser http://youtube.com/puniek71 Najlepsze rolki w sieci http://www.youtube.com/watch?v=nku7zOpGIU0 Teoretycznie TAK praktycznie NIE wszystko zależy od interpretacji
|
|
|
|
AdarG
Rejestracja: 06.07.2011 18:19 Posty: 395 Miejscowość: pomorskie
Quad: Outlander'09 szamocony komatant
|
Wysłany: 23.09.2012 21:26
Re: Warsztat - Outlander 800
fakt z rozpędu napisałem, kontrolka od dołączonego napędu na przód też od tego potrafi się zapalić? i po paru sekundach zgasnąć? czasem na postoju czasem przy 100km/h? mimo że napęd mam wtedy wyłączony
|
|
|
|
palestyna
Rejestracja: 06.11.2006 23:45 Posty: 5038 Miejscowość: Dolny Śląsk
Quad: RMX 008 MA-NAC
Poprzednie quady: re-RMX
|
Wysłany: 23.09.2012 21:33
Re: Warsztat - Outlander 800
to są włąśnie te 3 kabelki a od załaczonego napędu jest troszkę bliżej silnika i tam nic innego nien ma posmaruj i będzie OK !!!!!!!! tylko smarem który nie przewodzi prądu nazwywa się chyba silpasta albo coś t akiego
_________________ Quad turysta i drapreżyser http://youtube.com/puniek71 Najlepsze rolki w sieci http://www.youtube.com/watch?v=nku7zOpGIU0 Teoretycznie TAK praktycznie NIE wszystko zależy od interpretacji
|
|
|
|
Tomek79
Rejestracja: 08.02.2012 21:05 Posty: 112 Miejscowość: okolice Poznania
Quad: 800 xtp
Poprzednie quady: bf 750
|
Wysłany: 24.09.2012 19:43
Re: Warsztat - Outlander 800
Palestyna Dziekuje za podpowiedź sprawdze nasmaruje i dam znać jaki efekt. -- dodano 23.09.2012 22:42 --Palestyna Dziekuje za podpowiedź sprawdze nasmaruje i dam znać jaki efekt. -- dodano 24.09.2012 20:43 --Palestyna Powiedz mi czy te końcówki można zdjąć bez niszczenia oryginalnych opasek?? Jak zetne opaske to czym to zacisnąć??
_________________ Enrico
Ostatnio zmieniony przez Tomek79 24.09.2012 19:43, edytowano w sumie 2 razy
|
|
|
|
Sir Adam Jr
Mod-Team Member&Moderator Działu Bombardier/Can Am
Rejestracja: 27.10.2005 08:40 Posty: 2185 Miejscowość: Okolice Poznania - SQUAD: A.P.T. - ATV Poznań Team --------
Imię: Sir Adam Jr
Quad: Can-am Outlander 1000
|
Wysłany: 25.09.2012 16:45
Re: Warsztat - Outlander 800
Niczego nie ścinaj !!!
Chwyć za metalową obejmę i zdejmij. To jest tylko wetknięte - nie pomyl kolejności wetknięć. Najlepiej zdejmować pojedynczo.
Procedura jest taka: - zdejmij jedną zatyczkę - użyj brake cleaner (nanieść do wewnątrz) - użyj szybko po tym kompresora - wydmuchaj brake cleaner pod ciśnieniem (powtórz 3 x zarówno na wtyczce jak i na bolcu ze skrzyni) - użyj smaru dielektrycznego - wprowadź do środka wtyczki i na bolej od skrzyni - zaciśnij z powrotem tak aby smar dielektryczny wypłynął na wierzch i masz zarobioną jedna wtyczkę - powtórz to na 2-ch pozostałych
W ten sposób pozbędziesz się komunikatu CheckEngine.
Warto jeszcze tak samo zrobić z 2-ma konektorami - jeden przy silniku pod osłonką i drugi u dołu szeroki plastikowy.
_________________ Jest: Outlander 1000XTP 2014 1000 km + Warn 3.0 RT+BigHorn 27 R12+Flexx bar+Ricochet Był:Outlander XXc 2011 7 000 km Renegade XR 2009 9 000 km i Grizzly 660 2006 11 000 km
|
|
|
|
Tomek79
Rejestracja: 08.02.2012 21:05 Posty: 112 Miejscowość: okolice Poznania
Quad: 800 xtp
Poprzednie quady: bf 750
|
Wysłany: 25.09.2012 17:51
Re: Warsztat - Outlander 800
Dzięki za podpowiedz Sir Adam Jr. U mnie nie pokazuje się żaden komunikat tylko po wrzuceniu parkingu wyświetla się R a nie P.
_________________ Enrico
|
|
|
|
palestyna
Rejestracja: 06.11.2006 23:45 Posty: 5038 Miejscowość: Dolny Śląsk
Quad: RMX 008 MA-NAC
Poprzednie quady: re-RMX
|
Wysłany: 25.09.2012 18:34
Re: Warsztat - Outlander 800
Tomek79 napisał(a): U mnie nie pokazuje się żaden komunikat tylko po wrzuceniu parkingu wyświetla się R a nie P. to jak nie pokazuję błędu P0520 lub E to masz źle wyregulowane cięgno, mógł ci się poluźnić airbox lub coś innego
_________________ Quad turysta i drapreżyser http://youtube.com/puniek71 Najlepsze rolki w sieci http://www.youtube.com/watch?v=nku7zOpGIU0 Teoretycznie TAK praktycznie NIE wszystko zależy od interpretacji
|
|
|
|
Tomek79
Rejestracja: 08.02.2012 21:05 Posty: 112 Miejscowość: okolice Poznania
Quad: 800 xtp
Poprzednie quady: bf 750
|
Wysłany: 28.09.2012 20:28
Re: Warsztat - Outlander 800
Palestyna dziękuje za info. -- dodano 26.09.2012 20:29 --Palestyna Wyczyszczenie końcówek przewodów na skrzyni pomogło Wszystko wróciło do normy. dzięki -- dodano 28.09.2012 21:28 --Czy ktoś z was zna wymiary simeringu na tylnym wale od dyfra w outlanderze 800? Czy klocki EBC 317R będą dobrym wyborem czy brać oryginały?
_________________ Enrico
Ostatnio zmieniony przez Tomek79 28.09.2012 20:28, edytowano w sumie 2 razy
|
|
|
|
AdarG
Rejestracja: 06.07.2011 18:19 Posty: 395 Miejscowość: pomorskie
Quad: Outlander'09 szamocony komatant
|
Wysłany: 28.09.2012 21:09
Re: Warsztat - Outlander 800
tylko orginal 135zeta lub allbals komplet na dyfer ok 80
|
|
|
|
Tomek79
Rejestracja: 08.02.2012 21:05 Posty: 112 Miejscowość: okolice Poznania
Quad: 800 xtp
Poprzednie quady: bf 750
|
Wysłany: 02.10.2012 18:37
Re: Warsztat - Outlander 800
powiedzcie mi jak wyciągnąć uszczelniacz z tylnego dyfra od wału???? może ma ktoś z was jakiś patent na to??? proszę o pomoc
_________________ Enrico
|
|
|
|