Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Warsztat - Outlander 800
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 28.04.2024 04:02



Odpowiedz  [ 534 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36  Następna
Warsztat - Outlander 800 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.11.2006 23:45
Posty: 5038
Miejscowość: Dolny Śląsk
Quad: RMX 008 MA-NAC
Poprzednie quady: re-RMX
PostWysłany: 23.09.2012 20:17 
Re: Warsztat - Outlander 800
przy skrzyni redukcyjnej są trzy kableki musisz je przesmarować najlepiej smarem dielektrycznym

_________________
Quad turysta i drapreżyser
http://youtube.com/puniek71
Najlepsze rolki w sieci http://www.youtube.com/watch?v=nku7zOpGIU0
Teoretycznie TAK praktycznie NIE wszystko zależy od interpretacji :D


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08.02.2012 21:05
Posty: 112
Miejscowość: okolice Poznania
Quad: 800 xtp
Poprzednie quady: bf 750
PostWysłany: 23.09.2012 20:21 
Re: Warsztat - Outlander 800
palestyna napisał(a):
przy skrzyni redukcyjnej są trzy kableki musisz je przesmarować najlepiej smarem dielektrycznym

a możesz opisać dokładniej w którym to miejscu są te kabelki bo na tyle jeszcze maszyny nie znam
poznajemy się dopiero :D

_________________
Enrico :) :)


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.07.2011 18:19
Posty: 395
Miejscowość: pomorskie
Quad: Outlander'09 szamocony komatant
PostWysłany: 23.09.2012 20:24 
Re: Warsztat - Outlander 800
palestyna
mam ostatnio co chwile E podłączenie do kompa wskazuje na to oprócz tego czasami zapala się sama kontrolka od napędu na 4 koła. podobno jest w skrzyni jakaś blaszka co się wyrabia od pracujących 'piesków" zgadza się?


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.11.2006 23:45
Posty: 5038
Miejscowość: Dolny Śląsk
Quad: RMX 008 MA-NAC
Poprzednie quady: re-RMX
PostWysłany: 23.09.2012 20:34 
Re: Warsztat - Outlander 800
Nie mogę zaleść na schemacie ale to jest z prawej strony za silnikiem na skrzyni redukcujnej są 3 kabelki od zamiany biegów i jeden przy silniku od prędkości


trzeba je przesmarować samrem

-- dodano 23.09.2012 20:33 --

AdarG napisał(a):
podobno jest w skrzyni jakaś blaszka co się wyrabia od pracujących 'piesków" zgadza się?



nic o tym nie wiem :szok: :szok: jedyne co to że woda się dostaje do tych kbalków i pokazuję różne numwery między innymi "E" po przesmarowaniu wszsytko wraca do normy :^^D:



to tak z praktyki 700mtg i 21000km :>

_________________
Quad turysta i drapreżyser
http://youtube.com/puniek71
Najlepsze rolki w sieci http://www.youtube.com/watch?v=nku7zOpGIU0
Teoretycznie TAK praktycznie NIE wszystko zależy od interpretacji :D


Ostatnio zmieniony przez palestyna 23.09.2012 20:34, edytowano w sumie 2 razy



 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.07.2011 18:19
Posty: 395
Miejscowość: pomorskie
Quad: Outlander'09 szamocony komatant
PostWysłany: 23.09.2012 20:37 
Re: Warsztat - Outlander 800
ok dzięki, walę smarem sylikonowym jak nie pomoże to jak sprawdzić poszczególne czujniki? by w ostateczności wyciągać skrzynie?


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.11.2006 23:45
Posty: 5038
Miejscowość: Dolny Śląsk
Quad: RMX 008 MA-NAC
Poprzednie quady: re-RMX
PostWysłany: 23.09.2012 21:02 
Re: Warsztat - Outlander 800
samar silikonowy nie jest DIELEKTRYCZNY :!: :!: :!: to ma być samr który nie przewodzi :!:


a u ciebie jest na 100% ten problem bo ja to miałem i paru innych kolesi :!:

_________________
Quad turysta i drapreżyser
http://youtube.com/puniek71
Najlepsze rolki w sieci http://www.youtube.com/watch?v=nku7zOpGIU0
Teoretycznie TAK praktycznie NIE wszystko zależy od interpretacji :D


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.07.2011 18:19
Posty: 395
Miejscowość: pomorskie
Quad: Outlander'09 szamocony komatant
PostWysłany: 23.09.2012 21:26 
Re: Warsztat - Outlander 800
fakt z rozpędu napisałem, kontrolka od dołączonego napędu na przód też od tego potrafi się zapalić? i po paru sekundach zgasnąć? czasem na postoju czasem przy 100km/h? mimo że napęd mam wtedy wyłączony


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.11.2006 23:45
Posty: 5038
Miejscowość: Dolny Śląsk
Quad: RMX 008 MA-NAC
Poprzednie quady: re-RMX
PostWysłany: 23.09.2012 21:33 
Re: Warsztat - Outlander 800
to są włąśnie te 3 kabelki a od załaczonego napędu jest troszkę bliżej silnika i tam nic innego nien ma :oczy:


posmaruj i będzie OK !!!!!!!! tylko smarem który nie przewodzi prądu nazwywa się chyba silpasta albo coś t akiego

_________________
Quad turysta i drapreżyser
http://youtube.com/puniek71
Najlepsze rolki w sieci http://www.youtube.com/watch?v=nku7zOpGIU0
Teoretycznie TAK praktycznie NIE wszystko zależy od interpretacji :D


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08.02.2012 21:05
Posty: 112
Miejscowość: okolice Poznania
Quad: 800 xtp
Poprzednie quady: bf 750
PostWysłany: 24.09.2012 19:43 
Re: Warsztat - Outlander 800
Palestyna

Dziekuje za podpowiedź sprawdze nasmaruje i dam znać jaki efekt.

-- dodano 23.09.2012 22:42 --

Palestyna

Dziekuje za podpowiedź sprawdze nasmaruje i dam znać jaki efekt.

-- dodano 24.09.2012 20:43 --

Palestyna

Powiedz mi czy te końcówki można zdjąć bez niszczenia oryginalnych opasek??
Jak zetne opaske to czym to zacisnąć??
Image

_________________
Enrico :) :)


Ostatnio zmieniony przez Tomek79 24.09.2012 19:43, edytowano w sumie 2 razy



 
Profil
Mod-Team Member&Moderator Działu Bombardier/Can Am
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27.10.2005 08:40
Posty: 2185
Miejscowość: Okolice Poznania - SQUAD: A.P.T. - ATV Poznań Team --------
Imię: Sir Adam Jr
Quad: Can-am Outlander 1000
PostWysłany: 25.09.2012 16:45 
Re: Warsztat - Outlander 800
Niczego nie ścinaj !!!

Chwyć za metalową obejmę i zdejmij. To jest tylko wetknięte - nie pomyl kolejności wetknięć. Najlepiej zdejmować pojedynczo.

Procedura jest taka:
- zdejmij jedną zatyczkę
- użyj brake cleaner (nanieść do wewnątrz)
- użyj szybko po tym kompresora - wydmuchaj brake cleaner pod ciśnieniem (powtórz 3 x zarówno na wtyczce jak i na bolcu ze skrzyni)
- użyj smaru dielektrycznego - wprowadź do środka wtyczki i na bolej od skrzyni
- zaciśnij z powrotem tak aby smar dielektryczny wypłynął na wierzch i masz zarobioną jedna wtyczkę - powtórz to na 2-ch pozostałych

W ten sposób pozbędziesz się komunikatu CheckEngine.

Warto jeszcze tak samo zrobić z 2-ma konektorami - jeden przy silniku pod osłonką i drugi u dołu szeroki plastikowy.

_________________
Jest: Outlander 1000XTP 2014 1000 km
+ Warn 3.0 RT+BigHorn 27 R12+Flexx bar+Ricochet
Był:Outlander XXc 2011 7 000 km
Renegade XR 2009 9 000 km i Grizzly 660 2006 11 000 km


 
Profil Tlen Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08.02.2012 21:05
Posty: 112
Miejscowość: okolice Poznania
Quad: 800 xtp
Poprzednie quady: bf 750
PostWysłany: 25.09.2012 17:51 
Re: Warsztat - Outlander 800
Dzięki za podpowiedz Sir Adam Jr.
U mnie nie pokazuje się żaden komunikat tylko po wrzuceniu parkingu wyświetla się R a nie P.

_________________
Enrico :) :)


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.11.2006 23:45
Posty: 5038
Miejscowość: Dolny Śląsk
Quad: RMX 008 MA-NAC
Poprzednie quady: re-RMX
PostWysłany: 25.09.2012 18:34 
Re: Warsztat - Outlander 800
Tomek79 napisał(a):
U mnie nie pokazuje się żaden komunikat tylko po wrzuceniu parkingu wyświetla się R a nie P.



to jak nie pokazuję błędu P0520 lub E to masz źle wyregulowane cięgno, mógł ci się poluźnić airbox lub coś innego

_________________
Quad turysta i drapreżyser
http://youtube.com/puniek71
Najlepsze rolki w sieci http://www.youtube.com/watch?v=nku7zOpGIU0
Teoretycznie TAK praktycznie NIE wszystko zależy od interpretacji :D


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08.02.2012 21:05
Posty: 112
Miejscowość: okolice Poznania
Quad: 800 xtp
Poprzednie quady: bf 750
PostWysłany: 28.09.2012 20:28 
Re: Warsztat - Outlander 800
Palestyna dziękuje za info.

-- dodano 26.09.2012 20:29 --

Palestyna
Wyczyszczenie końcówek przewodów na skrzyni pomogło :)
Wszystko wróciło do normy. dzięki

-- dodano 28.09.2012 21:28 --

Czy ktoś z was zna wymiary simeringu na tylnym wale od dyfra w outlanderze 800?
Czy klocki EBC 317R będą dobrym wyborem czy brać oryginały?

_________________
Enrico :) :)


Ostatnio zmieniony przez Tomek79 28.09.2012 20:28, edytowano w sumie 2 razy



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.07.2011 18:19
Posty: 395
Miejscowość: pomorskie
Quad: Outlander'09 szamocony komatant
PostWysłany: 28.09.2012 21:09 
Re: Warsztat - Outlander 800
tylko orginal 135zeta lub allbals komplet na dyfer ok 80


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08.02.2012 21:05
Posty: 112
Miejscowość: okolice Poznania
Quad: 800 xtp
Poprzednie quady: bf 750
PostWysłany: 02.10.2012 18:37 
Re: Warsztat - Outlander 800
powiedzcie mi jak wyciągnąć uszczelniacz z tylnego dyfra od wału???? :szok: :szok: :szok:
może ma ktoś z was jakiś patent na to??? :D
proszę o pomoc

_________________
Enrico :) :)


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 534 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.