Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Warsztat - Outlander 800
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 19.04.2024 21:14



Odpowiedz  [ 534 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36  Następna
Warsztat - Outlander 800 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 01.09.2008 21:25
Posty: 1832
Quad: Od 1997 ROKU - Już poza mną ......
Poprzednie quady: Cieszą innych .....
PostWysłany: 03.01.2014 18:13 
Re: Warsztat - Outlander 800
Spustowy Torx , wleeowy imbus , ale tak jak pisałem chyba je smarują jakimś klejem , teraz dokręciłem po swojemu ( znany moim dłoniom moment ....) i już za drugim razem , jeżeli drugi raz będzie ( bo od 3 godzin marzę o Hondzie Rincon ) pójdzie o wiele lepiej i szybciej .

_________________
zaraziłem się quadami w 1997 roku, wyleczyłem się w 2014 roku

Kiedyś trzeba dorosnąć !


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28.04.2009 10:35
Posty: 231
Imię: zsuiraM
Quad: H.R.
Poprzednie quady: B..... R..... B......
PostWysłany: 03.01.2014 18:34 
Re: Warsztat - Outlander 800
COBYR
Mirek nie zniechęcaj się tak szybko 8) komfort jazdy Can-amem zrekompensuje ci dzisiejsze zmagania garażowe :pijoki: :lol: komfort i speed zapomnisz o 4 godzinach w garażu :wizi: (dzisiaj)

ps. A mówiłem szukaj/kupuj Hondę a nie Kanad.Chiń. Bashana :uśmiech: :uśmiech: :uśmiech:


 
Profil

Rejestracja: 01.09.2008 21:25
Posty: 1832
Quad: Od 1997 ROKU - Już poza mną ......
Poprzednie quady: Cieszą innych .....
PostWysłany: 03.01.2014 18:47 
Re: Warsztat - Outlander 800
Marjano napisał(a):
komfort i speed

Tu się zgodzę chociaż speed - mój tylko 63 mile lata :zalamka: na tych kołach , mam nadzieję , że za drugim razem zmieszczę się w 1,5 godziny :D

63 mile to każdy Rincon tyle poleci a Can Am powinien więcej :D

_________________
zaraziłem się quadami w 1997 roku, wyleczyłem się w 2014 roku

Kiedyś trzeba dorosnąć !


Ostatnio zmieniony przez COBYR 03.01.2014 18:47, edytowano w sumie 2 razy



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.11.2006 23:45
Posty: 5038
Miejscowość: Dolny Śląsk
Quad: RMX 008 MA-NAC
Poprzednie quady: re-RMX
PostWysłany: 03.01.2014 20:03 
Re: Warsztat - Outlander 800
COBYR napisał(a):
Spustowy Torx


to chyba masz jakąś rzeźbę bo oryginalnie spustowy korek jest na imbus calowy

_________________
Quad turysta i drapreżyser
http://youtube.com/puniek71
Najlepsze rolki w sieci http://www.youtube.com/watch?v=nku7zOpGIU0
Teoretycznie TAK praktycznie NIE wszystko zależy od interpretacji :D


 
Profil Gadu-Gadu
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 03.01.2014 20:22 
Re: Warsztat - Outlander 800
Torxy na dłuższą metę uszkadzają tego typu śruby. Trzeba kupić calowy nie ma wyboru.


 
Profil Facebook WWW

Rejestracja: 01.09.2008 21:25
Posty: 1832
Quad: Od 1997 ROKU - Już poza mną ......
Poprzednie quady: Cieszą innych .....
PostWysłany: 03.01.2014 20:27 
Re: Warsztat - Outlander 800
nie wiem czy rzeźba ale tak jest , chyba , że torxem imbusa odkręciłem ,........

_________________
zaraziłem się quadami w 1997 roku, wyleczyłem się w 2014 roku

Kiedyś trzeba dorosnąć !


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.11.2006 23:45
Posty: 5038
Miejscowość: Dolny Śląsk
Quad: RMX 008 MA-NAC
Poprzednie quady: re-RMX
PostWysłany: 03.01.2014 20:38 
Re: Warsztat - Outlander 800
COBYR napisał(a):
że torxem imbusa odkręciłem ,........



to tak jak jak pierwszym razem :^^D: :^^D: dopiero shelton mi napisał o co biega


p.s.
zasada jest taka że jak przekręcisz imbusa za małym imbusem to wbijasz torx i odkręcasz, każdy mechanik stosuję taką zasadę i nie trzeba rozwiercać tak jak Ty proponowałeś :^^D:

_________________
Quad turysta i drapreżyser
http://youtube.com/puniek71
Najlepsze rolki w sieci http://www.youtube.com/watch?v=nku7zOpGIU0
Teoretycznie TAK praktycznie NIE wszystko zależy od interpretacji :D


Ostatnio zmieniony przez palestyna, 03.01.2014 20:38, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 01.09.2008 21:25
Posty: 1832
Quad: Od 1997 ROKU - Już poza mną ......
Poprzednie quady: Cieszą innych .....
PostWysłany: 20.01.2014 08:40 
Re: Warsztat - Outlander 800
Z tym rozwiercaniem to nie była propozycja tylko rozmyślanie :D
Czas kupić większy kpl. kluczy a ja głupi chcę chłodnice oleju montować :zalamka:

_________________
zaraziłem się quadami w 1997 roku, wyleczyłem się w 2014 roku

Kiedyś trzeba dorosnąć !


Ostatnio zmieniony przez COBYR, 20.01.2014 08:40, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.11.2006 23:45
Posty: 5038
Miejscowość: Dolny Śląsk
Quad: RMX 008 MA-NAC
Poprzednie quady: re-RMX
PostWysłany: 20.01.2014 09:59 
Re: Warsztat - Outlander 800
Każdy może się pomylić 8) to chyba jedyne śruby calowe w całym quadzie

_________________
Quad turysta i drapreżyser
http://youtube.com/puniek71
Najlepsze rolki w sieci http://www.youtube.com/watch?v=nku7zOpGIU0
Teoretycznie TAK praktycznie NIE wszystko zależy od interpretacji :D


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28.04.2009 10:35
Posty: 231
Imię: zsuiraM
Quad: H.R.
Poprzednie quady: B..... R..... B......
PostWysłany: 20.01.2014 10:45 
Re: Warsztat - Outlander 800
Kurcze nie wiem u kogo jest prawidłowo ale ostatnie specjalnie sprawdzałem przedni dyfer i spustowa torks a do wlewu imbus
Sprawdzałem w maxie 2009 i Xmr 2011 :?


 
Profil

Rejestracja: 01.09.2008 21:25
Posty: 1832
Quad: Od 1997 ROKU - Już poza mną ......
Poprzednie quady: Cieszą innych .....
PostWysłany: 20.01.2014 10:55 
Re: Warsztat - Outlander 800
Marjano
Ja też miałem takie wrażenie ale to w końcu Ty odkręcałeś u mnie przód a ja tył :D
I z tyłu na bank u mnie jest spustowa torks a do wlewu imbus .
Może mam chińska wersję :zalamka:

_________________
zaraziłem się quadami w 1997 roku, wyleczyłem się w 2014 roku

Kiedyś trzeba dorosnąć !


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.11.2006 23:45
Posty: 5038
Miejscowość: Dolny Śląsk
Quad: RMX 008 MA-NAC
Poprzednie quady: re-RMX
PostWysłany: 20.01.2014 11:01 
Re: Warsztat - Outlander 800
mam 3-ego Outlandera i korki wlewowe są na imbus metryczny a spustowe na imbus calowy

_________________
Quad turysta i drapreżyser
http://youtube.com/puniek71
Najlepsze rolki w sieci http://www.youtube.com/watch?v=nku7zOpGIU0
Teoretycznie TAK praktycznie NIE wszystko zależy od interpretacji :D


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 01.09.2008 21:25
Posty: 1832
Quad: Od 1997 ROKU - Już poza mną ......
Poprzednie quady: Cieszą innych .....
PostWysłany: 20.01.2014 11:09 
Re: Warsztat - Outlander 800
Trzeba sprawdzić w mądrej książce i wyjaśnić raz na zawsze :D

_________________
zaraziłem się quadami w 1997 roku, wyleczyłem się w 2014 roku

Kiedyś trzeba dorosnąć !


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28.04.2009 10:35
Posty: 231
Imię: zsuiraM
Quad: H.R.
Poprzednie quady: B..... R..... B......
PostWysłany: 20.01.2014 11:10 
Re: Warsztat - Outlander 800
No to jeszcze że by było ciekawiej ostatni nabytek :D Max LTD 1000 :uśmiech: korek spustowy torks a wlewowy imbus
no i do tego COBYRa quad tak ma jak powyżej pisałem


 
Profil
Zbanowany

Rejestracja: 22.09.2013 20:07
Posty: 431
PostWysłany: 15.07.2014 08:01 
Re: Warsztat - Outlander 800
Witam szanownych posiadaczy Outa800.

Piszę w imieniu kolegi który ma problem ale nie jest forumowiczem i mam prośbę o podpowiedź co może być grane w jego sprzęcie.

Objawy:

Gostek zrobił sobie serwis w ASO Yamaha , wymienił wszystkie filtry, nasączył filtr i pojechał.
zrobił sobie wypadzik dwugodzinny i niestety sprzęt zaczął tracić moc, przerywać generalnie - nie jechał.
Wrócił do domu odkręcił airboxa i stwierdził że filtrze jest olej - jednak wg niego był to olej kleisty taki jak do sączenia. Wyczyścił więc, nasączył jeszcze raz i w niedzielę pojechał z nami.

Dwie godziny jazdy i ...niestety powtórka z rozrywki - skończyło się na tym że holowałem go do domu.
Ponieważ podejrzewaliśmy że numer z filtrem nie miał nic wspólnego z objawami, podpowiedzieliśmy mu żeby nic nie czyścił tylko odpalił Gada na drugi dzień.
Jak się można domyśleć jest ok i nic się nie dzieje ..... do momentu jak się dobrze zagrzeje.

Naszym zdaniem jako posiadaczy markowych chińczyków :) kolega ma problem z jakimś czujnikiem czyli generalnie z elektroniką.
Czy ktoś z Was spotkał się z takimi objawami ? Możecie coś podpowiedzieć?

Podkreślam jeszcze raz objawy choroby:
po zagrzaniu:
traci moc i właściwie nie jedzie,
przerywa, gaśnie przy dodaniu gazu, bez dodawania pali.

dzięki z góry:)


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 534 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.