Autor |
Wiadomość |
Krycha_KG
Rejestracja: 17.01.2014 16:16 Posty: 28
Quad: Can-Am 650 XMR
Poprzednie quady: CF Moto 500
|
Wysłany: 01.04.2015 17:18
Dalton w XMR 650 2013r.
Witam założyli Mi dziś w serwisie nowe sportowe sprzęgło Dalton. Gdy przyjechałem do domu i się przejechałem bardzo mocno widać oraz czuć jak Quad stracił moc i prędkość maksymalną. XMR jest na zillach 28" przed założeniem leciał ponad 90km/h a na Daltonie około 79km/h a nie wspomnę o mocy bardzo wolno się rozpędza przez to i nie ma już takiego buta z dołu. Czy jest opcja że w serwisie żle je założyli czy co ?
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 02.04.2015 13:38
Re: Dalton w XMR 650 2013r.
wzrosła pewnie moc ale spadło przyspieszenie i vmax zrobił się z niego typowy traktor nie wiem czy takie miałeś założenia?
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
|
|
|
|
Krycha_KG
Rejestracja: 17.01.2014 16:16 Posty: 28
Quad: Can-Am 650 XMR
Poprzednie quady: CF Moto 500
|
Wysłany: 02.04.2015 16:06
Re: Dalton w XMR 650 2013r.
Założenie miałem że poprawią się trochę osiągi tzn. będzie miał lepszy start, że przód będzie podnosić do góry i poprawi się przyspieszenie, a tu trochę lipa.
|
|
|
|
jarecki13
Rejestracja: 27.07.2011 18:41 Posty: 2586 Miejscowość: Dolny Śląsk
Imię: Jarek
Quad: TraktoReX 680 :)
Poprzednie quady: Kawka w ciapki 650
|
Wysłany: 02.04.2015 21:38
Re: Dalton w XMR 650 2013r.
Co by nie było obstawiam coś ,źle założone- biorąc na logikę zakładając zestaw sprężyn do błota podnosi się zakres obrotów z których ruszamy a co za tym idzie większy zryw więc maszyna powinna lepiej ruszać w dolnym i średnim zakresie obrotów a przy wyższych już gorzej i do tego v-max powinno spaść tu widać ,ze tylko to się zmieniło i nic więcej. Twoje założenia były dobre bo tak powinno być maszyna powinna dostać kopa z dołu. A jaki zestaw zakładałeś sprężyn
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 02.04.2015 22:11
Re: Dalton w XMR 650 2013r.
Dlatego najlepszy jest tuningowy wariator pewnej firmy z odważnikem od wewnątrz koła. Daje dobrego kopa i poprawia monet od samego dołu. Nawet leciwe maszyny odżywają.
|
|
|
|
Adr_166
Rejestracja: 30.12.2006 23:13 Posty: 1288 Miejscowość: Włocławek
Quad: CAN-AM Renegade 500 #14
Poprzednie quady: Ls Sp 300
|
Wysłany: 02.04.2015 22:40
Re: Dalton w XMR 650 2013r.
mówisz o CVTechu ?
_________________ >> https://www.youtube.com/watch?v=_-VQM01YGbw <<
|
|
|
|
Krycha_KG
Rejestracja: 17.01.2014 16:16 Posty: 28
Quad: Can-Am 650 XMR
Poprzednie quady: CF Moto 500
|
Wysłany: 02.04.2015 22:45
Re: Dalton w XMR 650 2013r.
Jaki zestaw sprężyn tzn co ? Normalnie założyli Mi dwie sprężyny które były w komplecie i 3 ciężarki cięższe
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 02.04.2015 23:15
Re: Dalton w XMR 650 2013r.
Adr_166 napisał(a): mówisz o CVTechu ? Tak.
|
|
|
|
jarecki13
Rejestracja: 27.07.2011 18:41 Posty: 2586 Miejscowość: Dolny Śląsk
Imię: Jarek
Quad: TraktoReX 680 :)
Poprzednie quady: Kawka w ciapki 650
|
Wysłany: 03.04.2015 06:19
Re: Dalton w XMR 650 2013r.
w Kawasaki można było dobierać sprężyny według własnego upodobania , ale tam były tylko epi, każda sprezyna miała inna charakterystykę pracy jedne łapał przy mniejszych obrotach drugie przy wyższych i tak można było się bawić i dobrać coś odpowiedniego do stylu jazdy i wielkości opon
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 03.04.2015 10:31
Re: Dalton w XMR 650 2013r.
zestaw do błota wcale nie musi być agresywny. czasem są tak dziwnie zestrojone żeby nie zrywać i nie zakopywać się w błocie czyli moc ale zero agresywnego jej oddawania, jak stary diesel
ja bym zerknął na fora w usa co tam chłopaki pchają i dokładnie taki setup bym założył
tak zrobiliśmy przy brutach i jak widać było to bardzo dobre posunięcie
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
|
|
|
|
Krycha_KG
Rejestracja: 17.01.2014 16:16 Posty: 28
Quad: Can-Am 650 XMR
Poprzednie quady: CF Moto 500
|
Wysłany: 26.04.2015 11:43
Re: Dalton w XMR 650 2013r.
Mam jeszcze jedno pytanie, a mianowicie chodzi Mi o reakcje na gaz. Gdyż na biegu H jak chce ruszyć dam manetke do końca to quada przymuli na małą chwile a potem już normalnie wkręca się na obroty, tak samo jest jak jadę szybko puszcze na chwile gaz a potem dam jeszcze raz do końca to nie raz też quada muli przez chwile czemu tak jest ?
|
|
|
|