Witam. Mam problem z moim outlanderem 800. Rok produkcji 2006. Mianowicie: Chodził dobrze po jakimś czasie zaczął przerywać, chodził na dwa czasmi na jeden cylinder. Usterka pojawiała się coraz częściej aż w końcu całkiem przestał chodzić na jeden. Teraz po naprawie chodzi na 2 cylindry, okazalo się że wtrysk nie podawal paliwa. Po wyczyszczeniu chodzi ale coś go ewidentnnie blokuje. Slychać prace dwóch cylindrów ale nie ma w ogóle mocy. rozpędza się jak quad jakiś max 250ccm i więcej jak 60 nie ma szans jechać. powietrza nie ma lewego żeby gdzieś łapał. Jest założony snorkel. Wszystko powinno być ok a jednak nie jest. Jest jakiś tryb awaryjny albo coś co go może trzymać? Jest jakaś puszka mała z 3 diodami zielona jak silnik zapalony pomarańczowa jak przerywa a czerwona jak już odcinka
Gdzie szukać przyczyny? HELP
Ostatnio zmieniony przez Nazir, 01.07.2016 22:41, edytowano w sumie 1 raz
Glodzilla
Rejestracja: 03.05.2010 13:23 Posty: 1146 Miejscowość: Windyki / Iława
Quad: Outy 800
Poprzednie quady: Lucky star 250 Suzuki Kingquad 700 Can Am Outlander 800 Yamaha Grizzly 700
Wysłany: 02.07.2016 14:24
Re: Outlander 800 - brak mocy.
Czy na liczniku wtedy biegi normalnie są wyświetlane ? druga opcja to spr błedy Jak ?
to z tymi swiatełkami to prowizoryczny moduł tuningowy ja bym jeszcze sprawdził swiece i przewody zapłonowe pompa paliwa raczej tutaj odpada a co do jej cisnienia to powinno być 3,5bar i minimum 3,5bar! kazdy spadek ponizej oznacza kończącą się pompe a już przy 3,2bar quad niechce jechać
to z tymi swiatełkami to prowizoryczny moduł tuningowy ja bym jeszcze sprawdził swiece i przewody zapłonowe pompa paliwa raczej tutaj odpada a co do jej cisnienia to powinno być 3,5bar i minimum 3,5bar! kazdy spadek ponizej oznacza kończącą się pompe a już przy 3,2bar quad niechce jechać
To najwidoczniej w oryginale can-ama tak jest ja mam pompę Harta z wydajnością 3bar i na H wali mi w rev limiter przy 127km/h na liczniku. Więc albo pompa daje więcej albo oryginał przy niższym ciśnieniu ma gorsza wydajność
_________________ Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy
śmieszko
Rejestracja: 25.03.2011 14:55 Posty: 1546 Miejscowość: Transylwania, Sacuieu - Hunt the Wolf
Quad: Yes, We CanAm!
Wysłany: 05.07.2016 08:05
Re: Outlander 800 - brak mocy.
Dkfan maks prędkość masz 127 ? Coś dużo ponad serię jeśli to tylko pompa [SMILING FACE WITH SMILING EYES]
Tak prędkość wyświetla się na liczniku, co więcej pasek jest stary więc podejrzewam że na nowym byłoby więcej. Opony CST cLincher 26'. Pompa nie ma nic do osiągów, wręcz ta którą mam ma za niskie ciśnienie (jakkolwiek widocznie wystarczającą wydajność), chyba że ma wyższą niż w specyfikacji. A Twój ile na max jedzie?
_________________ Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy
to z tymi swiatełkami to prowizoryczny moduł tuningowy ja bym jeszcze sprawdził swiece i przewody zapłonowe pompa paliwa raczej tutaj odpada a co do jej cisnienia to powinno być 3,5bar i minimum 3,5bar! kazdy spadek ponizej oznacza kończącą się pompe a już przy 3,2bar quad niechce jechać
To najwidoczniej w oryginale can-ama tak jest ja mam pompę Harta z wydajnością 3bar i na H wali mi w rev limiter przy 127km/h na liczniku. Więc albo pompa daje więcej albo oryginał przy niższym ciśnieniu ma gorsza wydajność
Pisaliśmy o tym w innym temacie i chyba nie czytałeś uważnie tego co tam pisałem a tłumaczyłem to dobrze moge się założyć że nie mierzyłeś ciśnienia manometrem i że sam niewiesz jakie masz ciśnienie i piszesz głupoty 1. jeżeli mamy takie samo ciśnienie to znaczy że wydajność jest taka sama bo logicznie myśląc jeżeli spadnie to i ciśnienie spadnie , jest to powiązane 2. nie ma czegoś takiego jak wydajnosc 3bar , 3bar jest to np ciśnienie robocze a jest jeszcze maksymalne(Can Am robocze 3,5bar maks ok 4bar) czyli jeżeli zatkamy przewód pompa ma siłe dobić do 4bar 3. to z jakim cisnieniem pracuje pompa ustala regulator który jest osobno i jest ustawiony na 3,5bar i owa pompa musi mieć taką siłe i wydajność żeby go otworzyc dla prawidłowej pracy 4. Twój test szybkosci niczego nie dowodzi bo maks prędkość to nie max zapotrzebowanie na paliwo i niejest to max obciążenie dla silnika
I na koniec pompa pracująca na maksymalnym swoim ciśnieniu długo nie pożyje a zbyt niskie ciśnienie paliwa może uszkodzić silnik ostatnio na innym forum tuningowym ktoś pisał o 350konnym subaru gdzie właściciel jadąc na strojenie stopił tłoki i gniazda zaworowe z przyczyn zbyt małej ilości paliwa
Ogólnie myśle że twoja pompa ma na tyle dużą wydajność jak i siłe maksymalną że pracuje na ciśnieniu 3,5bar a uwierz mam w tym bardzo duże doświadczenie i żaden Can Am nie pojedzie na 3 barach (chyba że po przestrojeniu map paliwa)
Niestety nie czytasz ze zrozumieniem, stad głupoty które piszesz. Napisałem że kupiłem pompę dająca ciśnienie 3bar w specyfikacji producenta. Na razie działa, quad rozpędza się do prędkości maksymalnej i osiąga pełne obroty pod obciążeniem. Wiec nie konfabuluj tutaj na temat mierzenia ściśnienia.
Jeżeli ze swoim doświadczeniem piszesz że jeżeli ciśnienie jest takie samo to wydajność taka sama to ci gratuluję widać jeszcze ci wiedzy brakuje. Nie , wydajność zależy nie wyłącznie od ciśnienia ale również od średnicy wewnętrznej przewodów paliwowych jak również od średnic części ssącej i tłocznej pompy. Bo rozumiem że wg. ciebie pompa która daje ciśnienie 3 bar zawsze, niezależnie od średnic ma określona wydajność.
Twoje przykłady wyczytane na forach tuningu samochodów nijak się mają do rzeczywistości. Znam kilka przypadków quadów jeżdżących na pompie nie dającej odpowiedniego ciśnienia i nikomu tłok się nie stopił nawet po kilkuset kilometrach jazdy. Tym bardziej pompa która działa poprawnie w odróżnieniu do tamtych pomp nie zaszkodzi silnikowi.
A w ogóle zaśmiecasz temat nie wnosząc nic do niego, jak na razie przepisujesz to co napisał Paulus i inni.
_________________ Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy
Ten moduł firmował jakiś producent czy to noname? Trzeba po kolei wyeliminować wszystko, zdejmij ten snorkiel na razie. Obejrzyj świece w jakim są stanie, jaki mają kolor to też może coś powiedzieć jak przebiega spalanie. Jak działa przepustnica? Otwiera się normalnie? Pytanie czy też po tym czyszczeniu wtryskiwacz działa poprawnie, jak był czyszczony? ultradzwiękami? Co z filtrem paliwa? Czyściłeś zbiornik paliwa bo z jakiegoś powodu stanął ten wtryskiwacz.
_________________ Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 21 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum