Autor |
Wiadomość |
Mimek
Rejestracja: 27.05.2015 08:08 Posty: 247
Imię: Marcin
Quad: Hyosung TE90 - synka, Outlander 570Max - mój.
Poprzednie quady: Outlander 450L
|
Wysłany: 26.01.2017 19:01
Dyfer tył, Outlander G2
Panowie i Panie, To że tylny napęd w G2 zrobiony jest z gównolitu każdy już wie. Przykładem jest kolegi Outlander, 650ccm, około 1500km przebiegu, Masakra co mu się tam nawywijało, pękła obudowa dyfra (nie widać śladów z zewnątrz żeby coś tam dostało mechanicznie). Pękło łożysko igiełkowe, w środku dyfra syf i rdza, olej wypłynął wcześniej w terenie, właściciel tego nie zauważył. Dzisiaj w jego imieniu załatwiałem klamoty. Komplet łożysk i uszczelniacze od strony półosi bardzo dobrej jakości ok 150,00zł (oryginały około 900,00zł ), Jedyne czego nie mogę dostać w normalnej cenie to uszczelniacz od strony wału, macie może jakieś namiary na zamienniki dobrej jakości w normalnej cenie?, Oryginał 139,00zł. Tak samo jeśli chodzi o olej do tylnego dyfra, moim skromnym zdaniem nie ma sensu przepłacać kupując oryginał, Wszystko jest tam proste jak budowa cepa i zwykły olej przekładniowy doskonale spełni swoją funkcję. Obudowa kupiona na OLX za 4 stówki. Tuleja wału niestety też tylko oryginał 139,00zł. Ogólny koszt imprezy około 1tyś. Pozdrawiam i jak najmniej kłopotów z dyframi życzę. PS., W moim żuczku też zauważyłem pocące się dwa uszczelniacze, jeden od strony półosi, drugi od wału, póki co są przypocone, nic z nich nie leci, quad ma 3800km przebiegu. 3majta się. W razie czego dysponuję wymiarami uszczelniaczy gdyby ktoś potrzebował.
|
|
|
|
DKfan
Rejestracja: 23.01.2014 10:53 Posty: 3005
Imię: Jacek
Quad: Renegade 850XXC, CF Moto 500
Poprzednie quady: MXU 500i IRS,KingKaczka 750, Renegade 800X
|
Wysłany: 26.01.2017 21:29
Re: Dyfer tył, Outlander G2
Może wklej te wymiary jak możesz, poprosimy admina żeby podwiesił to w dziale Can-ama. Ps. nic dziwnego że dyfer się rozleciał jak w środku chodził na wodzie. Ja sprawdzam olej w dyfrze po każdej jeździe w wodzie która była dłuższa niż przejazd przez jakiś rów czy rzeczkę w poprzek. Niestety uszczelniacz na wale najczęściej puszcza jako pierwszy i tamtędy puszcza wodę, jak się nie skontroluje no to wiadomo co się stanie. Przydałby się jakiś zamiennik do niego, ja niestety założyłem oryginał.
_________________ Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy
|
|
|
|
Patryk6433
Rejestracja: 24.06.2013 14:31 Posty: 52
Imię: Patryk
Quad: Polaris Outlaw 525 IRS 2007
Poprzednie quady: Suzuki LTZ 400
|
Wysłany: 26.01.2017 21:34
Re: Dyfer tył, Outlander G2
Proponuję podjechać z uszczelniaczami do jakiejś poważnej pobliskiej hurtowni łożysk na przykład zazwyczaj też mają uszczelnienia myślę że coś Ci dobiorą. A co do oleju powinien zwykły przekładniowy wystarczyć chociaż może niech wypowie się ktoś bardziej doświadczony.
|
|
|
|
Renia800x
Rejestracja: 27.01.2016 17:33 Posty: 115
Imię: Hubert
Quad: Renegade 800x
Poprzednie quady: Yamaha bruin 350
|
Wysłany: 26.01.2017 22:03
Re: Dyfer tył, Outlander G2
Ja leję motul 75w90 i wszystko w porządku
|
|
|
|
DKfan
Rejestracja: 23.01.2014 10:53 Posty: 3005
Imię: Jacek
Quad: Renegade 850XXC, CF Moto 500
Poprzednie quady: MXU 500i IRS,KingKaczka 750, Renegade 800X
|
Wysłany: 26.01.2017 23:30
Re: Dyfer tył, Outlander G2
Do tyłu lejesz 75w90 gdy specyfikacja wymaga 75w140? A do skrzyni co lejesz?
_________________ Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy
|
|
|
|
robertmuszka
Rejestracja: 20.09.2011 17:37 Posty: 3420 Miejscowość: wielkopolska wschodnia
Imię: Robert
Quad: g700 2014 camam 800xxc 2015
Poprzednie quady: Eiger, KVF 650, g700 2012
|
Wysłany: 27.01.2017 00:03
Re: Dyfer tył, Outlander G2
Jacek, kolega ma super maszynę, a olej jest druga sprawa.
|
|
|
|
Glodzilla
Rejestracja: 03.05.2010 13:23 Posty: 1146 Miejscowość: Windyki / Iława
Quad: Outy 800
Poprzednie quady: Lucky star 250 Suzuki Kingquad 700 Can Am Outlander 800 Yamaha Grizzly 700
|
Wysłany: 27.01.2017 17:18
Re: Dyfer tył, Outlander G2
Uszczelniacz na wałek atakujący tylko oryginał jak ma długo potrzymać zamienniki są g... warte tulejka też ori . Olej im gęstszy tym lepszy moim zdaniem tam jest prosta konstrukcja i jeśli chcemy żeby most był cichy to proponuje zalac gęstego oleju
|
|
|
|
Renia800x
Rejestracja: 27.01.2016 17:33 Posty: 115
Imię: Hubert
Quad: Renegade 800x
Poprzednie quady: Yamaha bruin 350
|
Wysłany: 27.01.2017 18:53
Re: Dyfer tył, Outlander G2
DKfan u mnie 2008 rok, do skrzyni 75w140 , informacje wzięte z danych technicznych.
|
|
|
|
DKfan
Rejestracja: 23.01.2014 10:53 Posty: 3005
Imię: Jacek
Quad: Renegade 850XXC, CF Moto 500
Poprzednie quady: MXU 500i IRS,KingKaczka 750, Renegade 800X
|
Wysłany: 27.01.2017 19:32
Re: Dyfer tył, Outlander G2
To tylko do mostu za rzadki lejesz, Mimek ma wkleić info o zamiennikach to sobie zapisz.
_________________ Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy
|
|
|
|
Renia800x
Rejestracja: 27.01.2016 17:33 Posty: 115
Imię: Hubert
Quad: Renegade 800x
Poprzednie quady: Yamaha bruin 350
|
Wysłany: 27.01.2017 19:49
Re: Dyfer tył, Outlander G2
już ponad rok tak jeżdżę i nic się nie dzieje, a do przedniego też 75w140 ???
|
|
|
|
DKfan
Rejestracja: 23.01.2014 10:53 Posty: 3005
Imię: Jacek
Quad: Renegade 850XXC, CF Moto 500
Poprzednie quady: MXU 500i IRS,KingKaczka 750, Renegade 800X
|
Wysłany: 27.01.2017 20:16
Re: Dyfer tył, Outlander G2
Tył i skrzynia 75w140 przód 75w90
_________________ Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy
|
|
|
|
Renia800x
Rejestracja: 27.01.2016 17:33 Posty: 115
Imię: Hubert
Quad: Renegade 800x
Poprzednie quady: Yamaha bruin 350
|
Wysłany: 27.01.2017 22:03
Re: Dyfer tył, Outlander G2
Kiedyś czytałem ,że 75w140 to do przedniego mostu ale w modelach od 2011 roku jak dobrze pamiętam.
|
|
|
|
DKfan
Rejestracja: 23.01.2014 10:53 Posty: 3005
Imię: Jacek
Quad: Renegade 850XXC, CF Moto 500
Poprzednie quady: MXU 500i IRS,KingKaczka 750, Renegade 800X
|
Wysłany: 27.01.2017 22:54
Re: Dyfer tył, Outlander G2
Można lać ale nie ma potrzeby bo przedni dyfer pracuje pod niższym obciążeniem niż tylny
_________________ Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy
|
|
|
|
Mimek
Rejestracja: 27.05.2015 08:08 Posty: 247
Imię: Marcin
Quad: Hyosung TE90 - synka, Outlander 570Max - mój.
Poprzednie quady: Outlander 450L
|
Wysłany: 28.01.2017 11:39
Re: Dyfer tył, Outlander G2
Dla potomnych, stan na styczeń 2017. Uszczelniacze: 1. Wał - oryginał - 139,00zł, 2. Półosie - 2szt - zamiennik -wymiary 30x52x7 - 2,50zł - 25,00zł, Łożyska: 1. Igiełkowe - Koyo T0315C046, Lube Code 125, 2. Zwykłe - Bearings - C3 MTSRLQ 151007, 76x22AQ-1Y Bearings - CM MTSRLQ 151007, 76x22AQ - 1Y Bearings Nachi 6207NSE C3 Za komplet łożysk i 4szt uszczelniaczy od półosi zapłaciłem około 170,00zł. Tuleja wału - tylko oryginał - paranoja - 139,00zł.
|
|
|
|
DKfan
Rejestracja: 23.01.2014 10:53 Posty: 3005
Imię: Jacek
Quad: Renegade 850XXC, CF Moto 500
Poprzednie quady: MXU 500i IRS,KingKaczka 750, Renegade 800X
|
Wysłany: 28.01.2017 11:58
Re: Dyfer tył, Outlander G2
Super, powiedz tylko simering na półosie ile ma warg?
_________________ Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy
|
|
|
|