Tak tylko nadmienię że XMR to bardzo dzinwy wybór na ziemię i szuter oraz delikatne błoto.
Po pierwsze rozmiar, myśle że 26-27 cali żeby zbliżyć go do ziemi i zwiększyć stabilność.
Można zacząć od nieśmiertelnego Big Horna, tutaj 26' wystarczy bo opona w rzeczywistości ma 26,5'. Opona ma tyle samo zalet co wad. Bardzo wytrzymała, ma dobrą trakcję na wprost na twardych nawierzchniach. Ale głośna, duże opory toczenia, mizerna w błocie, bardzo śliska an wilgotnych trawerach i na zakretach gdzie jest błoto, śnieg itd.
CST Abuzz opona o podobnej koncepcji ale lżejsza, tańsza, mniej wytrzymała. Świetnie sparwuje się na szutrach na ziemi, piasku, mizernie w błocie ale na trawersach radzi sobie lepiej niż BH dzięki lepszemu trzymaniu bocznemu.
ITP Terracross w zasadzie można dać podobny opis jak do Abuzza, obecnie guma która idzie na seryjnym wyposażeniu Outlanderów.