Quadi
Mod-Team Member
Rejestracja: 09.07.2008 21:19 Posty: 5235 Miejscowość: Żory
Imię: Marcin
Quad: Renegade 1000
Poprzednie quady: G660, BF750, TRX 500, TRX 680, G700, CAN-AM 800
|
Wysłany: 24.05.2013 08:45
Re: Renegade 800R stuki jakby z tylnego dyfra
przyczyn może być wiele, od zużytych krzyżaków, zużytych kół zębatych skrzyni (luzy międzyzębne), wyrobiony wałek atakujący w dyfrze, wieloklin na łączeniu wału jak i wyjścia silnika po odgłosy z przekładni CVT. Sprawdź też mocowanie silnika i tylnego dyferencjału bo jak nie bd dokręcony to przy dodawaniu gazu i obciążeniu będzie tak trzaskał. Były przypadki że śruby się luzowały, bądź nawet w nowych quadach były luźne..
ciężko określić z czego to może być tak online jak się nie słyszy, ale taki pojedynczy w miarę delikatny stuk przy ruszaniu bądź szarpnięciu quadem do przodu i gwałtownym ruszaniu to normalny objaw, tak jak Koledzy napisali powyżej.
ale jak stuki są duże, trzeb a to zdiagnozować dokładniej bo tak nagłe gwałtowne obciążenia i uderzenia poszczególnych podzespołów (części) na siebie znacznie zwiększa ich zużycie, zwłaszcza pod wpływem temperatury, a wtedy koszty automatycznie idą do góry.
pamiętaj i taniej diagnozować niż leczyć.
Q.
Ostatnio zmieniony przez Quadi, 24.05.2013 08:45, edytowano w sumie 1 raz
|