Renegade i uciąg na haku.
Założyłem hak ale nurtuje mnie sprawa wytrzymałości obudowy tylnego mechanizmu różnicowego.
Na YT znalazłem ten oto mało ambitny filmik:
https://www.youtube.com/watch?v=Ugu39FDO7q8&t=430sOsobiście bałbym się takich eksperymentów
Posiadam już sfatygowane opony stock-owe Holeshot, więc chyba nie mam się co zadręczać o wytrzymałość obudowy.
Sprawa wygląda diametralnie inaczej przy innych oponach np.Zillach, gdzie opór stawiany przez oponę na podłoże zmienia się na plus, przez co rośnie uciąg quada. Nie myślę tu nawet o jakimś szarpaniu.
Teoretycznie najsłabszym elementem powinien być gwint przy kulce ale czy tak jest?
Chciałbym poznać opinie na ten temat gdyż co jak co, ale jest to praktyczna i przydatna wiedza.
Może pochwalcie się tym co Wam udało się przeciągnąć bez wyrwania zadka
Oto mój hak i jego mocowanie. Kulka nie założona jeszcze.