Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Muli się Renegade 800.
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 14.05.2024 13:10



Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ] 
Muli się Renegade 800. 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 10.10.2009 16:54
Posty: 7
Quad: Renegade 800
Poprzednie quady: KFX 700
PostWysłany: 23.11.2017 15:49 
Muli się Renegade 800.
Witam niedawno zakupiłem renie z 2011 roku, problem wygląda tak jak wyjeżdżam za każdym razem i dam około 1/3 gazu to kompletnie się muli jak dam więcej to dopiero się wkręca na obroty ale też nie tak jak powinna dopiero jak się rozgrzeje do 80-90 stopni to dopiero chodzi bez zarzutów. Silnik odpala bez problemów, na wolnych obrotach pracuje idealnie. Dodam ze filtr powietrza wyczyszczony, wymienione świece, ustawione zawory na 0,04 i 0,06. Gdzie jeszcze szukać przyczyny?


Ostatnio zmieniony przez Nazir, 23.11.2017 23:11, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.12.2009 15:41
Posty: 2266
Miejscowość: Zasole Bielańskie Oświęcim
Quad: Renegade 800, Grizzly 700
Poprzednie quady: Vinson 500 inne motocykle
PostWysłany: 23.11.2017 16:06 
Re: Muli się POMOCY! Renegade 800
Zawory to na 0,10 i 0,15 mają być
ja bym zaczął od sprawdzenia ciśnienia paliwa


 
Profil

Rejestracja: 10.10.2009 16:54
Posty: 7
Quad: Renegade 800
Poprzednie quady: KFX 700
PostWysłany: 23.11.2017 17:28 
Re: Muli się POMOCY! Renegade 800
jak sprawdzić ciśnienie paliwa?
wydaje mi się gdy by to była pompka paliwa objawy by były trochę inne pewnie by strzelał przerywał na zimnym jak i ciepłym silniku..


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.12.2009 15:41
Posty: 2266
Miejscowość: Zasole Bielańskie Oświęcim
Quad: Renegade 800, Grizzly 700
Poprzednie quady: Vinson 500 inne motocykle
PostWysłany: 23.11.2017 17:49 
Re: Muli się POMOCY! Renegade 800
wpiąć manometr między pompe a wtrysk i odpalić
rafal90 napisał(a):
wydaje mi się gdy by to była pompka paliwa objawy by były trochę inne pewnie by strzelał przerywał na zimnym jak i ciepłym silniku..


skoro się natym znasz to poco pytasz
a tak na poważnie to objawy pompy są przeróżne a i może też być woda w zbiorniku
jak to niepompa to trzeba pokolei wszystko sprawdzać
bo ecu ci błędów niepokazuje


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.12.2012 19:52
Posty: 294
Miejscowość: Borkowo
Imię: Marcin
Quad: Polaris SP 850 Touring
Poprzednie quady: Outlander 800 LTD Max, Polaris SP 450
PostWysłany: 24.11.2017 17:30 
Re: Muli się Renegade 800.
Sprawdz te zawory raz jeszcze bo wartosci podane przez Ciebie sa raczej kiepskie, niestety bez podpiecia kompa i sprawdzenia parametrow to dalsza diagnostyka przypomina wrozenie z fusow trochę.


 
Profil

Rejestracja: 10.10.2009 16:54
Posty: 7
Quad: Renegade 800
Poprzednie quady: KFX 700
PostWysłany: 24.11.2017 19:43 
Re: Muli się Renegade 800.
Zawory przestawione nic się nie zmieniło.. zauważyłem jeszcze od razu po odpaleniu na postoju ładnie się silnik wkręca bez oporów dopiero po jakiejś chwili zaczyna się mulić jak by paliwa mniej dostawał. Kolega maniekitr może mieć rację to może być przytarta pompka paliwa. postaram się jutro sprawdzić ciśnienie. Wiecie jakie powinno być ciśnienie paliwa?


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.12.2009 15:41
Posty: 2266
Miejscowość: Zasole Bielańskie Oświęcim
Quad: Renegade 800, Grizzly 700
Poprzednie quady: Vinson 500 inne motocykle
PostWysłany: 25.11.2017 14:25 
Re: Muli się Renegade 800.
3,5 bar
raczej to pompa typowy objaw wskazujacy nania


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.01.2014 10:53
Posty: 3005
Imię: Jacek
Quad: Renegade 850XXC, CF Moto 500
Poprzednie quady: MXU 500i IRS,KingKaczka 750, Renegade 800X
PostWysłany: 25.11.2017 17:34 
Re: Muli się Renegade 800.
Dopóki pompa jest zimna daje jeszcze dobre ciśnienie, jak się rozgrzewa zaczyna się przycierac. Im mniej paliwa w baku tym szybciej pojawia się problem brakiem mocy. Pompa nie jest droga, do 100zl jest spory wybór

_________________
Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy


 
Profil

Rejestracja: 10.10.2009 16:54
Posty: 7
Quad: Renegade 800
Poprzednie quady: KFX 700
PostWysłany: 27.11.2017 13:07 
Re: Muli się Renegade 800.
Dziś sprawdziłem ciśnienie, po odpaleniu wskazuje 2,7 bara po dodaniu gazu spada na 2,2. Czyli do wymiany?


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.12.2009 15:41
Posty: 2266
Miejscowość: Zasole Bielańskie Oświęcim
Quad: Renegade 800, Grizzly 700
Poprzednie quady: Vinson 500 inne motocykle
PostWysłany: 27.11.2017 13:25 
Re: Muli się Renegade 800.
Tak na 90% do wymiany


 
Profil

Rejestracja: 10.03.2011 16:50
Posty: 553
Miejscowość: podkarpackie
Quad: Scrambler 1000S
Poprzednie quady: EAGLE 250 , CF Moto 500, Renegade 800R,Kawasaki KFX 700 ,Outlander 800
PostWysłany: 27.11.2017 13:40 
Re: Muli się Renegade 800.
0580453465 to jest pompa z BOSCHA ok.180 zł a zamienniki zaczynają się od 60


 
Profil

Rejestracja: 10.10.2009 16:54
Posty: 7
Quad: Renegade 800
Poprzednie quady: KFX 700
PostWysłany: 29.11.2017 15:23 
Re: Muli się Renegade 800.
Pompka wymieniona problem z głowy, Renia ożyła powróciło jej dobre z 30 koni :hura: Dodam że ciśnienie paliwa na nowej pompie pokazało mi 3,7 bara i nawet dodając gazu nie spada..


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.12.2009 15:41
Posty: 2266
Miejscowość: Zasole Bielańskie Oświęcim
Quad: Renegade 800, Grizzly 700
Poprzednie quady: Vinson 500 inne motocykle
PostWysłany: 29.11.2017 16:45 
Re: Muli się Renegade 800.
niemoże spadać po dodaniu gazu ciśnienie musi być stałe bo to ważne dla prawidłowego dawkowania paliwa
3,7 może to być błąd manometru powinno być te 3,5 i ani drgnąć podczas jazdy
sama pompa nieustala ciśnienia robi to regulator ale on bardzo rzadko ulega awarii

A dlaczego takie objawy jak u ciebie a dodam że awarie pompy są różne i nie zawsze objawy są jednakowe
u ciebie spadła jej wydajność co skutkowało przy większym zapotrzebowaniu w paliwo spadkiem ciśnienia co zkolei zubożyło mieszanke stąd mulenie i utrata mocy
a dlaczego się tak dzieje podczas średnich obrotów podczas przyśpieszania
bo wtedy jest największy moment obrotowy silnika czyli najlepsze napełnianie silnika i największe zapotrzebowanie na paliwo, na obrotach zapotrzebowanie na paliwo spada więc temu było lepiej, a jak jest zimny to silnik też ma większe dawki paliwa takzwane ssanie


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 13 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.