Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Renegade 800/1000, jakiej wersji szukać
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 19.04.2024 18:30



Odpowiedz  [ 14 posty(ów) ] 
Renegade 800/1000, jakiej wersji szukać 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19.07.2011 08:02
Posty: 43
Miejscowość: Warszawa
Quad: Yamaha Banshee YFZ350 -> Kawasaki KFX700
PostWysłany: 09.08.2019 23:55 
Renegade 800/1000, jakiej wersji szukać
Witam, przymierzam się do powrotu do tego pięknego hobby :) za mną jest już Banshee i KFX700. Marzeniem zawsze był Can-am Renegade bo V-ka (jak KFX), bo super wyglada i bo ma świetna moc. Szuka sprzętu do piachu, lasu, trochę asfaltu (nie uznaje błota). Przeglądam ogłoszenia jednak mam kilka pytań:
1. Kiedy był przeskok między G1 a G2 (niektórzy sprzedający sami nie wiedzą jakie wersje mają)
2. Wspomaganie kierownicy - w których modelach występuje i czy jest raczej zalecane? Domyślam się ze ręce odpoczywaj bardziej z tym wyposażeniem, ale pewnie jak wszystko dodatkowe jest kosztowne w serwisowaniu?
3. Czy każdy Renegade posiada opcje 2x4 i blokadę mostu?
4. Wiem że różnice między XC i XXC są w zawieszeniu, jakie to różnice?
5. Poczytałem ze czarne to wersje X (czyli te lepsze) jednak jak oglądam ogłoszenia, żółte też miewają oznaczenie X, czy to fake?
6. Niektóre ogłoszenia mówią o mocy 84KM, inne o ok 74KM. Faktycznie są takie różnice? Czy to zależy od silnika? Zawsze w nich występuje ta sama jednostka ROTAX?
7. Czytając forum, można się natknąć na informacje ze serwis tego sprzętu może kosztować tyle co quad. Czy mam rozumieć ze trafiając źle na quada np. który ma do regeneracji silnik, czy coś większego faktycznie to są koszta idące w kilkadziesiąt tysięcy (10-20tys?).
8. G1 czy G2? :) zdania są podzielone z tego co pytałem wśród serwisantów :)

_________________
..::Live to Ride::..


 
Profil Facebook
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.01.2014 10:53
Posty: 3005
Imię: Jacek
Quad: Renegade 850XXC, CF Moto 500
Poprzednie quady: MXU 500i IRS,KingKaczka 750, Renegade 800X
PostWysłany: 12.08.2019 08:08 
Re: Renegade 800/1000, jakiej wersji szukać
Oj rzeczywiście miałeś sporą przerwę, temat który poruszyłeś to cała historia CanAma, żeby nie pisać godzinami powiedz jaki masz budzet na quada to skróci to cały wykład gdyż rozwinałeś paletę od quada za 20k do 50k od mocy silnika 64KM przez 71KM, 82KM, 89KM do 91KM , a gdyby dodać jeszcze 850 to załapiesz się na 79KM, przy czym modeli z mocą 74 i 84KM nie było.

_________________
Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19.07.2011 08:02
Posty: 43
Miejscowość: Warszawa
Quad: Yamaha Banshee YFZ350 -> Kawasaki KFX700
PostWysłany: 12.08.2019 08:21 
Re: Renegade 800/1000, jakiej wersji szukać
DKfan napisał(a):
Oj rzeczywiście miałeś sporą przerwę, temat który poruszyłeś to cała historia CanAma, żeby nie pisać godzinami powiedz jaki masz budzet na quada to skróci to cały wykład gdyż rozwinałeś paletę od quada za 20k do 50k od mocy silnika 64KM przez 71KM, 82KM, 89KM do 91KM , a gdyby dodać jeszcze 850 to załapiesz się na 79KM, przy czym modeli z mocą 74 i 84KM nie było.


Możliwe ze zaokrągliłem te moce, lub też oglądałem takie gdzie sprzedający sam nie wiem co ma (połowa nie wie co ma skoro w dowodzie jest 14kW :) )
Budżet, w zasadzie to oglądam takie od 20 do 30tys. Gdyby miało być powyżej to koniecznie na FVAT jednak wyżej raczej nie chce iść. Wole chyba kupić taniej i od razu wstawić na dobry przegląd i wymienić co trzeba. Jest pełno ogłoszeń gdzie można kupić ten sprzed za 20-25tys. O budżecie 50k chyba przesadziłeś bo za tyle są nowe :) poruszam się w rocznikach 2008-2011. Oczywiście jadąc oglądać jakiś sprzęt chętnie zabiorę mechanika o ile któryś z bliskiego mi warsztatu wyrazi chęć pojechać na cały dzien w trasę :)

_________________
..::Live to Ride::..


 
Profil Facebook

Rejestracja: 25.08.2014 14:30
Posty: 1263
Quad: Outlander
Poprzednie quady: Renegade, Sportsman, Kingquad, Grizzly, CFmoto, Kymco
PostWysłany: 12.08.2019 09:41 
Re: Renegade 800/1000, jakiej wersji szukać
Kupując 800/1000 w budżecie 20 [wow] do 30 koła to trzeba mieć kilka dobrych tysiaków rezerwy w razie coś. Bo to "coś" jest wysoce prawdopodobne. I nie mówię o remoncie silnika a tylko o wyeksploatowanych elementach. Bo silnik to osobna bajka.
Albo spore szczęście.

_________________
V2.....sound of madness


Ostatnio zmieniony przez Robsson 12.08.2019 09:41, edytowano w sumie 2 razy



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19.07.2011 08:02
Posty: 43
Miejscowość: Warszawa
Quad: Yamaha Banshee YFZ350 -> Kawasaki KFX700
PostWysłany: 12.08.2019 10:02 
Re: Renegade 800/1000, jakiej wersji szukać
Robsson napisał(a):
Kupując 800/1000 w budżecie 20 [wow] do 30 koła to trzeba mieć kilka dobrych tysiaków rezerwy w razie coś. Bo to "coś" jest wysoce prawdopodobne. I nie mówię o remoncie silnika a tylko o wyeksploatowanych elementach. Bo silnik to osobna bajka.
Albo spore szczęście.


Czuje się jak bym napisał posta ze Kupię idealnego Can-ama za 15k.... sorry ale w ogłoszeniach nawet ciężko znaleźć sprzęty powyżej 30tys zł. 80% ogłoszeń jest w cenie 20-30tys. Wiec chyba przesadzasz z tym że (z tego co zrozumiałem z Twojej wypowiedzi) to za mało aby kupić dobry sprzęt. Do tego nie trzeba często dużej gotówki tylko z animiści sprzętu i chyba też trochę szczęścia. Jeśli nowy kosztuje 55k, to ile ma kosztować dobry 10 letni sprzęt? 45k?
Dałem tutaj też wersje 1000, bo może ktoś napisze że jednak to sprzęt o klasę wyższy, pozbawiony wielu wad 800. Wtedy zacznę go rozważać w większym budżecie. Jednak jak na razie nie dowiedziałem się nic pomimo że zadałem konkretne pytani :)

_________________
..::Live to Ride::..


 
Profil Facebook

Rejestracja: 25.08.2014 14:30
Posty: 1263
Quad: Outlander
Poprzednie quady: Renegade, Sportsman, Kingquad, Grizzly, CFmoto, Kymco
PostWysłany: 12.08.2019 10:19 
Re: Renegade 800/1000, jakiej wersji szukać
Powodzenia.

_________________
V2.....sound of madness


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.01.2014 10:53
Posty: 3005
Imię: Jacek
Quad: Renegade 850XXC, CF Moto 500
Poprzednie quady: MXU 500i IRS,KingKaczka 750, Renegade 800X
PostWysłany: 12.08.2019 12:35 
Re: Renegade 800/1000, jakiej wersji szukać
Nowe Renegade 1000 za 50k? Opoweści z krainy mchu i paproci, najtańsze nowe 1000 do znalezienia kosztuja 65k+
Napiszę w skrócie bo z tego co widzę po powyższych postach, prawie wszystko wiesz.
W tym budzecie szukaj Renegade XXC 800 (żółte od 2010) w odróżnieniu do 800X (czarne) ma wspomagania i poprawione kilka drobiazgów, pod względem prowadzenia to najlepszy Can-am jaki wyprodukowano. Uważaj na zacierajace się wały i pękające ramy. To ostatnie to nie problem bo można je dobrze naprawić i wzmocnić osiągajać efekt lepszy niż w nowym ale należy oczywiści na to wytargować odpowiednio cenę.
Ps. w Warszawie nie zostało już wielu dobrych mechaników od Can-ama, a w sezonie skuterów wodnych ciężko będzie kogoś oderwać od pracy

_________________
Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19.07.2011 08:02
Posty: 43
Miejscowość: Warszawa
Quad: Yamaha Banshee YFZ350 -> Kawasaki KFX700
PostWysłany: 12.08.2019 17:05 
Re: Renegade 800/1000, jakiej wersji szukać
DKfan napisał(a):
Nowe Renegade 1000 za 50k? Opoweści z krainy mchu i paproci, najtańsze nowe 1000 do znalezienia kosztuja 65k+
Napiszę w skrócie bo z tego co widzę po powyższych postach, prawie wszystko wiesz.
W tym budzecie szukaj Renegade XXC 800 (żółte od 2010) w odróżnieniu do 800X (czarne) ma wspomagania i poprawione kilka drobiazgów, pod względem prowadzenia to najlepszy Can-am jaki wyprodukowano. Uważaj na zacierające się wały i pękające ramy. To ostatnie to nie problem bo można je dobrze naprawić i wzmocnić osiągajać efekt lepszy niż w nowym ale należy oczywiści na to wytargować odpowiednio cenę.
Ps. w Warszawie nie zostało już wielu dobrych mechaników od Can-ama, a w sezonie skuterów wodnych ciężko będzie kogoś oderwać od pracy

Ale ja przecież ciągle piszę o wersji 800 - wersji 800 nowej 2018/2019r na olx jest sporo po 50-55k. Wersji 1000 nie sprawdzałem bo interesowała by mnie ona tylko gdyby faktycznie była mega różnica względem 800.

Teraz przechodząc z pierdzielenia do konkretów - dziękuję za powyższe info :) Teraz jeszcze dopytam, bo jest stary temat na tym forum w różnicach jakie są w 800. Tam kilka osób twierdziło że wersja czarna jest dużo lepiej doposażona niż żółta, co by przeczyło Twojej wypowiedzi. Chyba że chodzi Ci o konkretnie wersje XXC względem zwykłej czarnej - tak jest?
Czy z tego wynika że tylko wersja XXC ma wspomaganie?

Co do napędu to każdy z nich ma 2x4, 4x4 i blokadę mostu?
Czy da się sprawdzić zacierający most jakoś łatwo?

_________________
..::Live to Ride::..


 
Profil Facebook
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.01.2014 10:53
Posty: 3005
Imię: Jacek
Quad: Renegade 850XXC, CF Moto 500
Poprzednie quady: MXU 500i IRS,KingKaczka 750, Renegade 800X
PostWysłany: 12.08.2019 22:24 
Re: Renegade 800/1000, jakiej wersji szukać
raiden25 napisał(a):
Ale ja przecież ciągle piszę o wersji 800 - wersji 800 nowej 2018/2019r na olx jest sporo po 50-55k.

800 skończono produkowac w 2016 roku więc z pewnością można kupić 2019 za 50k.
raiden25 napisał(a):
Teraz przechodząc z pierdzielenia do konkretów - dziękuję za powyższe info :) Teraz jeszcze dopytam, bo jest stary temat na tym forum w różnicach jakie są w 800. Tam kilka osób twierdziło że wersja czarna jest dużo lepiej doposażona niż żółta, co by przeczyło Twojej wypowiedzi. Chyba że chodzi Ci o konkretnie wersje XXC względem zwykłej czarnej - tak jest?

Nie rozróżniasz zwykłego Rengade 800, od 800X i 800XXC.
Zwykłe 800 nie ma wspomagania, ma amortyzatory olejowe lub HPG, itd. Były w kolorach żóltym, czerwonym, zdarzają się białe.
800X nie ma wspomgania było tylko czarne, wyróżniało się amortyzatorami gazowymi KYB, inną kierownicą itd.
800XXC produkowane od roku modelowego 2010 jest żółto-czarne, ma wspomaganie, amortyzatory KYB i kilka innych mniej znaczacych drobiazgów.

raiden25 napisał(a):
Co do napędu to każdy z nich ma 2x4, 4x4 i blokadę mostu?
Czy da się sprawdzić zacierający most jakoś łatwo?

Tak każdy ma napęd 4x4 z viscolokiem.
NIe chodzi o zacierający się most tylko wał na panewkach.

_________________
Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy


Ostatnio zmieniony przez DKfan 12.08.2019 22:24, edytowano w sumie 2 razy



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.12.2009 15:41
Posty: 2266
Miejscowość: Zasole Bielańskie Oświęcim
Quad: Renegade 800, Grizzly 700
Poprzednie quady: Vinson 500 inne motocykle
PostWysłany: 13.08.2019 06:48 
Re: Renegade 800/1000, jakiej wersji szukać
na poczatku był zwykły żółty Renegade 800R 62KM
2007powstał czarny 800XR 72KM lepsze zawieszenie osłony spodu aluminiowe i handbary
2010 powstały wersje z EPS ( i takich bym szukał warto) Zwykły Renegade R golas
i XXC z lepszym zawiasem osłonami przednim stabilizatorem bedlokami handbarami itp
Warto SZukać xxc ale zwykłego też można doposarzyć
zwykły z tych lat niekoniecnie musi mieś Eps


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.01.2014 10:53
Posty: 3005
Imię: Jacek
Quad: Renegade 850XXC, CF Moto 500
Poprzednie quady: MXU 500i IRS,KingKaczka 750, Renegade 800X
PostWysłany: 13.08.2019 08:07 
Re: Renegade 800/1000, jakiej wersji szukać
Zwykły nie będzie miał dps po nie był montowany, chyba że ktoś dołożył indywidualnie już po zakupie ale to rzadkość

_________________
Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19.07.2011 08:02
Posty: 43
Miejscowość: Warszawa
Quad: Yamaha Banshee YFZ350 -> Kawasaki KFX700
PostWysłany: 09.03.2020 00:08 
Re: Renegade 800/1000, jakiej wersji szukać
Po kilku miesiącach wracam do poszukiwań. Z racji tego że nie każdy sprzedający wiec co ma, a ja tym bardziej, prośba o info: w jakich latach robili Renatke na ramie G1 a w jakich na G2? Jak je poznać wizualnie jak mamy foto w ogłoszeniu? Są zmiany w plastikach, kierownicy, czymś co się od razu może rzucić w oczy?

_________________
..::Live to Ride::..


 
Profil Facebook
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01.12.2013 18:10
Posty: 195
Miejscowość: Tomaszów Lubelski
Imię: Rafał
Quad: Outlander XT800
Poprzednie quady: zh250,lucky star 350.Yamaha Grizzly 400.Kq 750
PostWysłany: 09.03.2020 14:55 
Re: Renegade 800/1000, jakiej wersji szukać
g1 ma wydech po lewej,g2 w poprzecznie pod siedzeniem.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.12.2009 15:41
Posty: 2266
Miejscowość: Zasole Bielańskie Oświęcim
Quad: Renegade 800, Grizzly 700
Poprzednie quady: Vinson 500 inne motocykle
PostWysłany: 10.03.2020 08:11 
Re: Renegade 800/1000, jakiej wersji szukać
wpisz sobie w necie rama g1 a g2 . nie idzie pomylić
na pierwszy rzut oka to wahacze tył g1 profil zamknięty g2 rurowe
miejsce akumulatora g1 tył nad dyfrem g2 pod siedzeniem
g1 rama na pojedyńczym profilu g2 na podwójnym


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 14 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.