Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Jinling 250 JLA21B Informacje serwisowe itp
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 16.04.2024 09:03



Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 
Jinling 250 JLA21B Informacje serwisowe itp 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28.02.2015 14:25
Posty: 11
Imię: Rafał
Quad: Jinling 21B
PostWysłany: 31.03.2016 19:35 
Jinling 250 JLA21B Informacje serwisowe itp
Witam,
pozwoliłem sobie założyć nowy temat bo mało informacji o tym quadzie tutaj na forum.
Posiadam ową maszynę od około roku, trochę na szukałem się w sieci podaczas rutynowych napraw i nie raz nie było łatwo a często informacji brak.
Postanowiłem więc założyć temat i podawać tutaj informacje jakie udało mi się zdobyć, czy to z internetu czy poprzez autopsje.

Mam nadzieję zrzeszyć tutaj użytkowników tej maszyny i może powstanie małe kompendium wiedzy o tej maszynie.
Silnik jaki siedzi w moim quadzie to:
Loncin LC 172MM ale wiem że w tej konstrukcji były montowane też inne.

A więc do konkretów.
Nie wiem czy w każdym chińczyku tak jest ale w moim quadziku jakość elementów gumowych przchodzi wszelkie granic. I tak oto po około 2 latach od wyjechania quada na droge wszystkie gumki, a będe tu pisał o osłonach sworzni przedniego zawieszenia rozsypały się w proch. Totalnie zgrymniały.
Niniejszym podaj wymiary wszystkich gumowych osłon potrzebnych do reanimacj sworzni, zanim zajdą piachem i błotem.

4x sworzeń drożak kierowniczego: śr.mała 10, duża 22, wys. 8
2x sworzeń zwrotnicy dół, śr. mała 15, duża, 32, wys. 23
2x sworzeń zwrotnicy góra,śr. mała 12, duża 27, wys. 20
wszystkie osłony znalazłem na allegro.

Następną informacją przydatną przy pracach serwisowych jest wymiar łożysk. Poprzez autopsje stałem się posiadaczem wymiarów łożysk:
Łożyska piasty przód:
6203 czyli wymiar 17x40x12
oraz do kompletu drugie łożysko (znajdują się po dwa na piaste)
6004 czyli 20x42x12
do całości potrzebujemy jeszcze nowe simmeringi czyli uszczelniacze o wymiarach:
22x42x7 oraz 25x40x7.

Łożyska tylnej osi czyli 2 sztuki
6008 RS
oraz simmeringi 2 razy
59x68x6

Narazie to tyle informacji, wraz z nadejściem wiosny będe dalej badał co i jak i uzupełniał temat o dalsze informacje.

PS.Fajnie było by dołaczyć marke Jinling do pod kategori chiskie quady.

Na koniec chciałem dodać iż obecnie pracuje nad zniwelowaniem wibracji przenoszonych na rame z silnika.
Czyli wymiana gumowych tuleji zawieszenia silnika. Jeśli operacja się powiedzie dołacze kolejne info.

-- dodano 31.03.2016 19:35 --



Ostatnio zmieniony przez bont 31.03.2016 19:35, edytowano w sumie 3 razy



 
Profil

Rejestracja: 10.03.2019 12:18
Posty: 2
PostWysłany: 11.04.2019 17:52 
Re: Jinling 250 JLA21B Informacje serwisowe itp
Witam bardzo przydatne informację, u siebie już wymieniłem łożyska z przodu. Mam ten sam model quada. Czy orientujesz się może gdzie powinien znajdować się czujnik prędkości. Czy tak samo jak w innych czyta z tarczy czy inaczej to rozwiązali w tym modelu? I czy powinien być namagnesowany czy nie? Poprzedni właściciel jeździł bez licznika i nie ma też nigdzie czujnika. Kupiłem licznik wszystko działa oprócz pokazywania prędkości.


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 2 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.