|
[Poradnik] Chłodnica oleju Brute Force 750
Autor |
Wiadomość |
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 20.04.2012 15:56
[Poradnik] Chłodnica oleju Brute Force 750
idzie lato więc trzeba brutkowi polepszyć warunki pracy graty prawie zebrane, we wtorek odbieram 2 ostatnie końcówki do adaptera <script src='http://img841.imageshack.us/shareable/?i=imag0557f.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript> </noscript> koszta chłodnica o wymiarze 32x10x5 cena 200 pln (mogłem wziąć trochę niższą za 149 ale czego się nie robi dla gada) adapter pod filtr oleju cena 100 pln przewód olejowy 12mm 3 metry cena 30 pln końcówki 2 do chłodnicy, dwie do adaptera razem cena 60 pln
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
Ostatnio zmieniony przez D.L-G 10.05.2012 10:05, edytowano w sumie 2 razy
|
|
|
|
Avrix
Rejestracja: 13.07.2011 17:42 Posty: 931 Miejscowość: Tarnowskie Góry
Imię: Paweł
Quad: Scrambler XP1000
Poprzednie quady: LS 300, Renegade 800, Brute Force 750
|
Wysłany: 20.04.2012 20:00
Re: chłodnica oleju Brute Force 750
Rozumiem że pompa seria ? Da rade ?
_________________ BF750: 14" Motosport Climax & 27" Interco Swamp Lite & 27" Interco TSL Vampire, Snorkle, Lift 2,5", DWH 4000 & rear 2500, Oil cooler, Pink & Almond EPI Clutch Springs, Custom radiator relocation kit
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 20.04.2012 20:08
Re: chłodnica oleju Brute Force 750
musi opcja wypróbowana przez chłopaków z MIMB , tam co drugi ma dołożoną chłodnicę oleju
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
|
|
|
|
Kamilson100
Mod-Team Member & Moderator Działu Kawasaki
Rejestracja: 24.10.2010 15:53 Posty: 5477 Miejscowość: Zamość
Imię: Kamil
Quad: 2015 Maverick 1000
Poprzednie quady: BF750, Kymco MXU
|
Wysłany: 20.04.2012 20:17
Re: [Poradnik] Chłodnica oleju Brute Force 750
Nasza seria poradników tuningowych do Brute Force się powiększa po raz kolejny Super, czekam na efekty i montuję u siebie
_________________ Był: BF 750 - MSD tuned by VFJ, Muzzy Pro Full System, Lift 2", Snorkle, DW 3500 hd, Zilla 26", Dwt diablo 12", Overfenders, Twin air, Teryx Belt, Temp gauge, Epi maroon primary, almond secondery springs, Protraper bar mount, Fasstco Flexx bar, Airscreen removed, Oil cooler, xVision LED bar, XRW spacers, smoked tail light ! Kanał Youtube !
|
|
|
|
Avrix
Rejestracja: 13.07.2011 17:42 Posty: 931 Miejscowość: Tarnowskie Góry
Imię: Paweł
Quad: Scrambler XP1000
Poprzednie quady: LS 300, Renegade 800, Brute Force 750
|
Wysłany: 22.04.2012 22:59
Re: [Poradnik] Chłodnica oleju Brute Force 750
No to jak daje rade to super. Ciekawe jakie będą efekty A ogólnie KVF750 lubi się grzać czy oryginalny system chłodzenia jest ok ? Bo nie wiem czy coś przerabiać czy nie
_________________ BF750: 14" Motosport Climax & 27" Interco Swamp Lite & 27" Interco TSL Vampire, Snorkle, Lift 2,5", DWH 4000 & rear 2500, Oil cooler, Pink & Almond EPI Clutch Springs, Custom radiator relocation kit
|
|
|
|
Fastquad 4x4
Rejestracja: 06.02.2010 11:03 Posty: 1054 Miejscowość: Podlasie
Quad: Wolverine 450,
Poprzednie quady: KFX 700, LTR 450, DS 250, TRX 250EX
|
Wysłany: 22.04.2012 23:37
Re: [Poradnik] Chłodnica oleju Brute Force 750
Rozumiem że mając takową chłodnicę miarka oleju za zimnym musi być na równo maksimów a nie na żadne 3/4. Bo ona też pobiera trochę oleju. ? I ile ? A jeszcze rozważmy inna kwestię. Cze może być tak że taka chłodnica spowolni przepływ oleju w silniku. I ciepły olej będzie zbyt długo w jednym miejscu zamiast zostać zastąpiony ostudzonym ? W końcu dłuższa droga oleju przy takiej samej wydajności pompy to wolniejszy obieg zgadza się ? Są do kupienia wydajniejsze pompy płynu chłodzącego. Nie wiem czy są wydajniejsze pompy olejowe. Bo zmienia się stosunek chłodzenia do przepływu gdzie tak naprawdę zwiększamy chłodzenie ale siłą rzeczy zmniejszamy przepływ. Jest zbadane że takie chłodnice szybciej studzą olej ale czy olej nie jest za długo rozgrzewany w jednym miejscu. Zależy gdzie jest zamocowany czujnik temp. Czy przed chłodnicą czy za. To takie moje szybkie rozmyślanie. I czekam na Wasze opinie na mój temat. Jeśli się mylę i jestem głupi to się nie obrażę. Tylko czegoś mądrego się dowiem.
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 23.04.2012 14:09
Re: [Poradnik] Chłodnica oleju Brute Force 750
nikt się nie obrazi tylko czasem zbyt wiele się zastanawiamy jeśli patent wypróbowany i zdaje egzamin to szkoda nad tym dewagować tylko montować się cieszyć z lepszego chłodzenia ja montowałem dodatkową chłodnicę do autka sportowego z lat 70-tych zdała egzamin jak ta lala, chłodzenie było dużo wydajniejsze -- dodano 23.04.2012 14:09 --Avrix napisał(a): No to jak daje rade to super. Ciekawe jakie będą efekty A ogólnie KVF750 lubi się grzać czy oryginalny system chłodzenia jest ok ? Bo nie wiem czy coś przerabiać czy nie lubi się grzać szczególnie jak zawalisz chłodnicę błotem albo jak się poruszasz bardzo wolno w terenie z tym że w pierwszym wypadku możesz zniszczyć silnik a w drugim będzie miał wentylator kupę roboty
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
Ostatnio zmieniony przez paulus71, 23.04.2012 14:09, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
Tomek79
Rejestracja: 08.02.2012 21:05 Posty: 112 Miejscowość: okolice Poznania
Quad: 800 xtp
Poprzednie quady: bf 750
|
Wysłany: 01.05.2012 19:24
Re: [Poradnik] Chłodnica oleju Brute Force 750
Paulus71wstaw proszę jakieś zdjęcie jak to zamontowałeś Gdzie kupiłeś wszystie te części??
_________________ Enrico
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 02.05.2012 06:07
Re: [Poradnik] Chłodnica oleju Brute Force 750
chlodnica i adapter alledrogo weze i koncowki sklep dorabiajacy weze cisnieniowe
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
|
|
|
|
vqsoft
Moderator Działu Suzuki
Rejestracja: 05.10.2008 18:35 Posty: 2937 Miejscowość: Warszawa
Quad: Suzuki Kingquad 750 & Kingway miniTraper 70ccm
|
Wysłany: 07.05.2012 18:23
Re: [Poradnik] Chłodnica oleju Brute Force 750
adaptery są standardowe? na jakim filtrze chodzi brutek HF138 ? bo jesli tak to i king na tym adapterze pójdzie
_________________ vqsoft = Jape ....
no i nie mamy szmat trupa wreszcie na swoim!
Lampa Led home made
|
|
|
|
Kamilson100
Mod-Team Member & Moderator Działu Kawasaki
Rejestracja: 24.10.2010 15:53 Posty: 5477 Miejscowość: Zamość
Imię: Kamil
Quad: 2015 Maverick 1000
Poprzednie quady: BF750, Kymco MXU
|
Wysłany: 07.05.2012 18:31
Re: [Poradnik] Chłodnica oleju Brute Force 750
vqsoft napisał(a): na jakim filtrze chodzi brutek HF138 ? HF204, o ile się nie mylę to G7 też ma 204.
_________________ Był: BF 750 - MSD tuned by VFJ, Muzzy Pro Full System, Lift 2", Snorkle, DW 3500 hd, Zilla 26", Dwt diablo 12", Overfenders, Twin air, Teryx Belt, Temp gauge, Epi maroon primary, almond secondery springs, Protraper bar mount, Fasstco Flexx bar, Airscreen removed, Oil cooler, xVision LED bar, XRW spacers, smoked tail light ! Kanał Youtube !
Ostatnio zmieniony przez Kamilson100, 07.05.2012 18:31, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
REVOLVER
Rejestracja: 08.03.2007 09:12 Posty: 1673 Miejscowość: 012
Quad: sprzedany
Poprzednie quady: Polaris SP500 H.O. '10
|
Wysłany: 09.05.2012 15:24
Re: [Poradnik] Chłodnica oleju Brute Force 750
paulus71 pięknie, coś się w końcu dzieje za Twoim udziałem w tym seryjnie-nudnym stadzie quadów Czekam jak wywalisz chłodnicę na górę i wmontujesz jakieś większe kółka po czym wpakujesz się w metrowy rów z błockiem, wtedy dołącze do zabawy
_________________ mniej znaczy więcej
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 09.05.2012 15:58
Re: [Poradnik] Chłodnica oleju Brute Force 750
Kółka 28 cali zille już zamówione Z chlodnica jest problem bo mi szkoda miejsca na bagażniku ale kto wie
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
|
|
|
|
Kamilson100
Mod-Team Member & Moderator Działu Kawasaki
Rejestracja: 24.10.2010 15:53 Posty: 5477 Miejscowość: Zamość
Imię: Kamil
Quad: 2015 Maverick 1000
Poprzednie quady: BF750, Kymco MXU
|
Wysłany: 09.05.2012 18:28
Re: [Poradnik] Chłodnica oleju Brute Force 750
paulus71 napisał(a): Kółka 28 cali zille już zamówione ooo, pięknie, pięknie paulus71 napisał(a): Z chlodnica jest problem bo mi szkoda miejsca na bagażniku ale kto wie Dokładnie, to mnie boli A do mnie jedzie kierownica Flexxa, jutro kolejny poradnik z montażu wrzucę.
_________________ Był: BF 750 - MSD tuned by VFJ, Muzzy Pro Full System, Lift 2", Snorkle, DW 3500 hd, Zilla 26", Dwt diablo 12", Overfenders, Twin air, Teryx Belt, Temp gauge, Epi maroon primary, almond secondery springs, Protraper bar mount, Fasstco Flexx bar, Airscreen removed, Oil cooler, xVision LED bar, XRW spacers, smoked tail light ! Kanał Youtube !
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 09.05.2012 19:30
Re: [Poradnik] Chłodnica oleju Brute Force 750
też chciałem flexxa ale szkoda mi konsoli brutku bo taka ładna
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
|
|
|
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|
|