Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - [Poradnik] Chłodnica oleju Brute Force 750
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 27.04.2024 18:58



Odpowiedz  [ 60 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
[Poradnik] Chłodnica oleju Brute Force 750 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.11.2010 02:51
Posty: 199
Miejscowość: Łomża i okolice
Quad: Brute Force 750
PostWysłany: 13.06.2012 21:35 
Re: [Poradnik] Chłodnica oleju Brute Force 750
Węże będą o średnicy 12 mm długość 150 cm :) więc raczej starczy :)

_________________
KVF 750i Metallic Nocturne Blue, Lift 2, Come UP 3s, xvision led, Zilla 26, Sprigs yellow Highlighter, EHS Racing itp itd...


 
Profil Facebook Gadu-Gadu WWW
Mod-Team Member & Moderator Działu Kawasaki
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24.10.2010 15:53
Posty: 5477
Miejscowość: Zamość
Imię: Kamil
Quad: 2015 Maverick 1000
Poprzednie quady: BF750, Kymco MXU
PostWysłany: 13.06.2012 21:38 
Re: [Poradnik] Chłodnica oleju Brute Force 750
AdaŚ napisał(a):
o średnicy 12 mm długość 150 cm

Średnicy wewnętrznej czy zewnętrznej?
Jak wewnętrznej to polecam założyć je do samochodu, a nie quada ;)
9,5mm w środku to max.

Długość 150cm.. ale jeden jest dłuższy a drugi krótszy więc nie możesz ich na pół podzielić po 75cm.
Najpierw sprawdź, poczytaj i się przygotuj do roboty, zamiast od razu robić.

_________________
Był: BF 750 - MSD tuned by VFJ, Muzzy Pro Full System, Lift 2", Snorkle, DW 3500 hd, Zilla 26", Dwt diablo 12", Overfenders, Twin air, Teryx Belt, Temp gauge, Epi maroon primary, almond secondery springs, Protraper bar mount, Fasstco Flexx bar, Airscreen removed, Oil cooler, xVision LED bar, XRW spacers, smoked tail light
! Kanał Youtube !


Ostatnio zmieniony przez Kamilson100, 13.06.2012 21:38, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil Facebook Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.11.2010 02:51
Posty: 199
Miejscowość: Łomża i okolice
Quad: Brute Force 750
PostWysłany: 13.06.2012 21:39 
Re: [Poradnik] Chłodnica oleju Brute Force 750
Widzisz Kamil co ja bym zrobił bez twoich porad już napisałem do kolesia, że średnica wewnętrzna 9,5 ;)

_________________
KVF 750i Metallic Nocturne Blue, Lift 2, Come UP 3s, xvision led, Zilla 26, Sprigs yellow Highlighter, EHS Racing itp itd...


 
Profil Facebook Gadu-Gadu WWW
Mod-Team Member & Moderator Działu Kawasaki
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24.10.2010 15:53
Posty: 5477
Miejscowość: Zamość
Imię: Kamil
Quad: 2015 Maverick 1000
Poprzednie quady: BF750, Kymco MXU
PostWysłany: 13.06.2012 21:40 
Re: [Poradnik] Chłodnica oleju Brute Force 750
AdaŚ napisał(a):
Widzisz Kamil co ja bym zrobił bez twoich porad

Wystarczyło przeczytać mój wcześniejszy post...
Cytuj:
Węże hydrauliczne - Tutaj niestety musimy uważać ze średnicą węży. Nie możemy dać za dużych ani za małych. Chłopaki z MIMB i Kawieriders stosują węże o średnicy 3/8" czyli 9.5mm. Jest to optymalna średnica węży. Stosowane są również węże o średnicach środkowych 7 lub 8mm. To jedyne możliwości i raczej nie eksperymentowałbym z mniejszymi lub większymi średnicami niż podane przeze mnie.

_________________
Był: BF 750 - MSD tuned by VFJ, Muzzy Pro Full System, Lift 2", Snorkle, DW 3500 hd, Zilla 26", Dwt diablo 12", Overfenders, Twin air, Teryx Belt, Temp gauge, Epi maroon primary, almond secondery springs, Protraper bar mount, Fasstco Flexx bar, Airscreen removed, Oil cooler, xVision LED bar, XRW spacers, smoked tail light
! Kanał Youtube !


 
Profil Facebook Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.11.2010 02:51
Posty: 199
Miejscowość: Łomża i okolice
Quad: Brute Force 750
PostWysłany: 13.06.2012 21:43 
Re: [Poradnik] Chłodnica oleju Brute Force 750
Kamil, a może pamiętasz ile jeden przewód ma cm, a ile drugi.

_________________
KVF 750i Metallic Nocturne Blue, Lift 2, Come UP 3s, xvision led, Zilla 26, Sprigs yellow Highlighter, EHS Racing itp itd...


 
Profil Facebook Gadu-Gadu WWW
Mod-Team Member & Moderator Działu Kawasaki
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24.10.2010 15:53
Posty: 5477
Miejscowość: Zamość
Imię: Kamil
Quad: 2015 Maverick 1000
Poprzednie quady: BF750, Kymco MXU
PostWysłany: 13.06.2012 21:53 
Re: [Poradnik] Chłodnica oleju Brute Force 750
Nie, dlatego mówiłem, że trzeba sobie zmierzyć, jeden puszcza przy ramie, drugi nad dyframi, a trzeci jeszcze inaczej puszcza przewody dlatego mają różne długości.

_________________
Był: BF 750 - MSD tuned by VFJ, Muzzy Pro Full System, Lift 2", Snorkle, DW 3500 hd, Zilla 26", Dwt diablo 12", Overfenders, Twin air, Teryx Belt, Temp gauge, Epi maroon primary, almond secondery springs, Protraper bar mount, Fasstco Flexx bar, Airscreen removed, Oil cooler, xVision LED bar, XRW spacers, smoked tail light
! Kanał Youtube !


 
Profil Facebook Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.11.2010 02:51
Posty: 199
Miejscowość: Łomża i okolice
Quad: Brute Force 750
PostWysłany: 13.06.2012 21:57 
Re: [Poradnik] Chłodnica oleju Brute Force 750
To w sumie są 3 przewody myślałem ze 2, a ten 3 do czego ??
Kamil ja żadnego 3 nie widzę :(

_________________
KVF 750i Metallic Nocturne Blue, Lift 2, Come UP 3s, xvision led, Zilla 26, Sprigs yellow Highlighter, EHS Racing itp itd...


Ostatnio zmieniony przez AdaŚ, 13.06.2012 21:57, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil Facebook Gadu-Gadu WWW
Mod-Team Member & Moderator Działu Kawasaki
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24.10.2010 15:53
Posty: 5477
Miejscowość: Zamość
Imię: Kamil
Quad: 2015 Maverick 1000
Poprzednie quady: BF750, Kymco MXU
PostWysłany: 13.06.2012 22:00 
Re: [Poradnik] Chłodnica oleju Brute Force 750
AdaŚ
Nie zrozumiałeś kontekstu zdania :wizi:
Przewody są dwa
ale określenie jeden, drugi, trzeci są do osób. Chciałem w ten sposób pokazać że każdy w inny sposób puszcza przewody. Jeden człowiek puszcza przy ramie, inna osoba puszcza nad dyframi, a niektórzy puszczają jeszcze inaczej - stąd różnice w długościach.
Jest dużo możliwości dlatego trzeba wziąć sobie wąż ogrodowy, przyłożyć do filtra i puścić pod chłodnicę, wtedy sprawdzić długość jaka wyjdzie na wężu ogrodowym i takiej długości kupić węże hydrauliczne, pamiętając że hydrauliczne są zbrojone i trudniej je będzie wygiąć.

_________________
Był: BF 750 - MSD tuned by VFJ, Muzzy Pro Full System, Lift 2", Snorkle, DW 3500 hd, Zilla 26", Dwt diablo 12", Overfenders, Twin air, Teryx Belt, Temp gauge, Epi maroon primary, almond secondery springs, Protraper bar mount, Fasstco Flexx bar, Airscreen removed, Oil cooler, xVision LED bar, XRW spacers, smoked tail light
! Kanał Youtube !


Ostatnio zmieniony przez Kamilson100, 13.06.2012 22:00, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil Facebook Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.11.2010 02:51
Posty: 199
Miejscowość: Łomża i okolice
Quad: Brute Force 750
PostWysłany: 13.06.2012 22:02 
Re: [Poradnik] Chłodnica oleju Brute Force 750
Wszystko jasne :) jutro polecę do garażu zmierzę wężem ogrodowym i będzie git :)

_________________
KVF 750i Metallic Nocturne Blue, Lift 2, Come UP 3s, xvision led, Zilla 26, Sprigs yellow Highlighter, EHS Racing itp itd...


 
Profil Facebook Gadu-Gadu WWW
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 14.06.2012 07:10 
Re: [Poradnik] Chłodnica oleju Brute Force 750
Te Loctite z linka jak najbardziej będą ok.


 
Profil Facebook WWW
Mod-Team Member & Moderator Działu Kawasaki
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24.10.2010 15:53
Posty: 5477
Miejscowość: Zamość
Imię: Kamil
Quad: 2015 Maverick 1000
Poprzednie quady: BF750, Kymco MXU
PostWysłany: 14.06.2012 14:53 
Re: [Poradnik] Chłodnica oleju Brute Force 750
Shelton
Oki, dzięki za poradę :okok: Kleje zamówione. Po 10ml mi wystarczy, w końcu to tylko kilka śrubek.

_________________
Był: BF 750 - MSD tuned by VFJ, Muzzy Pro Full System, Lift 2", Snorkle, DW 3500 hd, Zilla 26", Dwt diablo 12", Overfenders, Twin air, Teryx Belt, Temp gauge, Epi maroon primary, almond secondery springs, Protraper bar mount, Fasstco Flexx bar, Airscreen removed, Oil cooler, xVision LED bar, XRW spacers, smoked tail light
! Kanał Youtube !


 
Profil Facebook Gadu-Gadu WWW
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 14.06.2012 15:07 
Re: [Poradnik] Chłodnica oleju Brute Force 750
U mnie Loctite schodzi jak woda ;)


 
Profil Facebook WWW
Mod-Team Member & Moderator Działu Kawasaki
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24.10.2010 15:53
Posty: 5477
Miejscowość: Zamość
Imię: Kamil
Quad: 2015 Maverick 1000
Poprzednie quady: BF750, Kymco MXU
PostWysłany: 14.06.2012 15:15 
Re: [Poradnik] Chłodnica oleju Brute Force 750
Shelton napisał(a):
U mnie Loctite schodzi jak woda ;)

Jakbym miał 10ml wody po 35zł kupować to bym chyba zbankrutował ;)
Ale dzięki za radę, to będzie najpewniejsze.. :)

_________________
Był: BF 750 - MSD tuned by VFJ, Muzzy Pro Full System, Lift 2", Snorkle, DW 3500 hd, Zilla 26", Dwt diablo 12", Overfenders, Twin air, Teryx Belt, Temp gauge, Epi maroon primary, almond secondery springs, Protraper bar mount, Fasstco Flexx bar, Airscreen removed, Oil cooler, xVision LED bar, XRW spacers, smoked tail light
! Kanał Youtube !


 
Profil Facebook Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.07.2011 17:42
Posty: 931
Miejscowość: Tarnowskie Góry
Imię: Paweł
Quad: Scrambler XP1000
Poprzednie quady: LS 300, Renegade 800, Brute Force 750
PostWysłany: 28.10.2012 02:26 
Re: [Poradnik] Chłodnica oleju Brute Force 750
Adapter pod filtr na gwint 18 czy 20 ? Bo dwa rodzaje widze.

-- dodano 28.10.2012 03:26 --

Powiedzcie mi jaki macie stan oleju na zgaszonym ? Bo rozumiem że cały olej idzie do silnika bo chłodnica jest wyżej.

_________________
BF750: 14" Motosport Climax & 27" Interco Swamp Lite & 27" Interco TSL Vampire, Snorkle, Lift 2,5", DWH 4000 & rear 2500,
Oil cooler, Pink & Almond EPI Clutch Springs, Custom radiator relocation kit :)


Ostatnio zmieniony przez Avrix, 28.10.2012 02:26, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil Facebook Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.07.2007 19:36
Posty: 3431
Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
PostWysłany: 28.10.2012 09:47 
Re: [Poradnik] Chłodnica oleju Brute Force 750
ja mam na full, górna kreska

-- dodano 28.10.2012 09:47 --

ja mam na full, górna kreska

_________________
zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light


Ostatnio zmieniony przez paulus71, 28.10.2012 09:47, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 60 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.