Autor |
Wiadomość |
michalnz
Rejestracja: 28.08.2011 14:09 Posty: 488 Miejscowość: Nowy Żmigród/Krakow
Quad: Warrior 350, bashan200, wsk175 quad
|
Wysłany: 22.01.2012 16:56
Re: Hybryda ltr 500 r
A kto nie wie, to oczywiście ośka suportu Świetna robota i pomysłowo, Trzymam kciuki bardzo mocno!
|
|
|
|
Grexik
Moderator Działu Yamaha
Rejestracja: 02.05.2008 10:35 Posty: 775 Miejscowość: Bielsko-Biała
Quad: YFZ450 & Banshee`89
|
Wysłany: 22.01.2012 22:08
Re: Hybryda ltr 500 r
Oj czekam na to gdy silnik będzie na miejscu.
_________________ Prawdziwa pasja to taka, dla której poświecisz każdą sekundę wolnego czasu... #152 ATV Bielsko-Biała Pozdrawiam, Grexik
|
|
|
|
cr500r
Rejestracja: 25.12.2011 23:36 Posty: 62
|
Wysłany: 23.01.2012 16:46
Re: Hybryda ltr 500 r
Mam troszke fotek z dnia wczorajszego,z powodu trudów imprezy sobotniej nie był on zbyt owocny ale troszke poszło do przodu Silnik cr 500 8 kg lżejszy od ltr 450 Jak widac na zdjęciu poprzedni właściciel chyba nie przestrzegał zbytnio zaleceń ksiązki serwisowej,można równiez zauważyć własne patenty typu:uszczelnianie króćców od pompy wodnej jakąś dziwna substancją.Silnik na 100% do rozbiórki i generalki.Można również dostrzec kunszt lakierniczy w postaci pomalowania karterów srebrzanką ...oj jak ja kocham ten "wiejski tuning".... Pierwsza przymiarka i...generalnie wszysto ok poza tym ,że szpilka od cr ma srednice 14 mm a od ltr 17 mm. Cudem złozyło się tak ,że sprężyna nie dotyka karterów ok 2,5 mm przerwy... Sobotnie balety spowodowały ,że najchętniej wykonywaną pracą pzezemnie było siedzenie ewentualnie siedzenie i patrzenie jak pracuje ..maszyna! Projekt łapy mocującej od silnika z alu gr 12 mm w cam'ie Wycinanie... Łapa 156 gram W tym momencie padla mi bateria w aparacie.Z drugiej strony silnika będzie identyczna łapa ,będą one połączone za pomocą jakiegoś lekkiego plaskownika alu i do tego zestawu zostanie zainstalowany wibroizolator przymontowany do podstawy ramy.
|
|
|
|
AarturR
Rejestracja: 30.10.2010 12:40 Posty: 622
Quad: 2.
|
Wysłany: 23.01.2012 21:30
Re: Hybryda ltr 500 r
Ta dziwna substancja to silikon wysokotemperaturowy
|
|
|
|
kołek
Moderator Działu Samoróbki
Rejestracja: 28.09.2007 17:59 Posty: 719 Miejscowość: Ziebice, Opole
Imię: Szymon
Quad: kiedyś był
Poprzednie quady: chińczyk 200 -> samoróbka CB500 -> samoróbka AT650 -> KFX700-> trx450
|
Wysłany: 23.01.2012 21:40
Re: Hybryda ltr 500 r
cr500r napisał(a): Cudem złozyło się tak ,że sprężyna nie dotyka karterów ok 2,5 mm przerwy... Czyli w tym momencie pełna regulacja sprężyny nie będzie możliwa? Dobrze myślę? Co gdy kiedyś będziesz chciał założyć coś tuningowanego? Może warto teraz o tym pomyśleć, zanim zaczniesz kolejne etapy. Sam osobiście dziwie się że nie zacząłeś od zamontowania silnika. Wyeliminowałoby to ryzyko tego że coś się nie zgra i będzie trzeba przerabiać coś co już jest zrobione (choćby i nieraz ten 1mm ). Rozumiem że geometria ltr jest ważna, ale chyba ważniejsze jest posiadanie silnika
|
|
|
|
ruszko
Zawodnik ATV Polska
Rejestracja: 04.07.2007 19:59 Posty: 3233 Miejscowość: Drezdenko
Imię: Bartosz
Quad: KTM wkrótce
Poprzednie quady: wiele ich było :)
|
Wysłany: 23.01.2012 22:32
Re: Hybryda ltr 500 r
Czekaj to jak ten amor będzie pracować?
_________________ www.soundbase.pl
|
|
|
|
kołek
Moderator Działu Samoróbki
Rejestracja: 28.09.2007 17:59 Posty: 719 Miejscowość: Ziebice, Opole
Imię: Szymon
Quad: kiedyś był
Poprzednie quady: chińczyk 200 -> samoróbka CB500 -> samoróbka AT650 -> KFX700-> trx450
|
Wysłany: 23.01.2012 22:33
Re: Hybryda ltr 500 r
Przy pracy będzie się oddalał od karterów.
|
|
|
|
ruszko
Zawodnik ATV Polska
Rejestracja: 04.07.2007 19:59 Posty: 3233 Miejscowość: Drezdenko
Imię: Bartosz
Quad: KTM wkrótce
Poprzednie quady: wiele ich było :)
|
Wysłany: 23.01.2012 22:35
Re: Hybryda ltr 500 r
Nie kumam. Wciśnij amor i przecież ta sprężyna uderzy..
_________________ www.soundbase.pl
|
|
|
|
Furiox
Moderator Działu Yamaha
Rejestracja: 19.03.2010 19:02 Posty: 1917 Miejscowość: Inowrocław
Quad: Quada brak, jest Suzuki Bandit 600
Poprzednie quady: Linhai 260, Yamaha Kodiak 450
|
Wysłany: 23.01.2012 22:39
Re: Hybryda ltr 500 r
Dokładnie.. Mam taką samą zagadkę jak Ruszko.
_________________ Pozdrawiam Furiox
|
|
|
|
cr500r
Rejestracja: 25.12.2011 23:36 Posty: 62
|
Wysłany: 23.01.2012 22:40
Re: Hybryda ltr 500 r
Silikon silikonem ale króćce po lewej sa obsmarowane jakimś klejem,podejżewam że ktoś zepsuł gwint w karterach(króćce są wykręcane) i zamiast zrobić nowy to wszczelnił to jakimś syfem.Nie lubie takich rozwiązań.Co do sprężyny to jest pełna regulacja,nie dotyka ona karterów jak quad stoi na podnośniku jak siądziesz to od kartetu jest oddalona już o ok 2 cm ,ponieważ zmniejszając skok oddala się a nie dosuwa.
|
|
|
|
ruszko
Zawodnik ATV Polska
Rejestracja: 04.07.2007 19:59 Posty: 3233 Miejscowość: Drezdenko
Imię: Bartosz
Quad: KTM wkrótce
Poprzednie quady: wiele ich było :)
|
Wysłany: 23.01.2012 22:47
Re: Hybryda ltr 500 r
Rozumiem CR500R, ale przecież amor przy skoku dobije Ci o te 2cm nawet.... wciśnij amor do końca i zobacz czy masz pełny zakres.
_________________ www.soundbase.pl
|
|
|
|
kołek
Moderator Działu Samoróbki
Rejestracja: 28.09.2007 17:59 Posty: 719 Miejscowość: Ziebice, Opole
Imię: Szymon
Quad: kiedyś był
Poprzednie quady: chińczyk 200 -> samoróbka CB500 -> samoróbka AT650 -> KFX700-> trx450
|
Wysłany: 23.01.2012 22:56
Re: Hybryda ltr 500 r
Na podnośniku wahacz jest pod kątem, więc gdy pracuje to dążąc do równoległościi do podłoża będzie się oddalał. Narysuj sobie okrąg na środku układy współrzędnych i zobacz ze punkt leżący w prawej dolnej części okręgu będzie bliżej osi y niż punkt na osi x (to oczywiście przybliżenie ale zasada podobna).
cr500r Gdy skręcisz gwintem na pewno przy wyskoku sprężyna nie udeży w karter?
Ostatnio zmieniony przez kołek, 23.01.2012 22:56, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
ruszko
Zawodnik ATV Polska
Rejestracja: 04.07.2007 19:59 Posty: 3233 Miejscowość: Drezdenko
Imię: Bartosz
Quad: KTM wkrótce
Poprzednie quady: wiele ich było :)
|
Wysłany: 23.01.2012 23:00
Re: Hybryda ltr 500 r
Ok kumam, ale jest jeszcze jeden problem. Regulacja. I tutaj wedlug mnie 2,5mm braknie(chyba, że już sprawdziłeś).
Jak założysz inny amor co będzie musem w przyszlosci to może być zonk.
_________________ www.soundbase.pl
|
|
|
|
cr500r
Rejestracja: 25.12.2011 23:36 Posty: 62
|
Wysłany: 23.01.2012 23:18
Re: Hybryda ltr 500 r
Jest ok ,zrobię zdjęcia żeby to przedstawić,seryjny amor ma potężnej srednicy sprężyne tuningowe firmy mają znacznie mniejszej średnicy sprężyny,patrzyłem np na ohlinsa.Nawet seryjny amor z cr500 ma mniejszą.
|
|
|
|
extremekid12
Rejestracja: 18.05.2010 14:22 Posty: 448 Miejscowość: Białystok
Quad: YFZ 450
Poprzednie quady: YFM 350R , chińczyk 110
|
Wysłany: 25.01.2012 19:41
Re: Hybryda ltr 500 r
Super to wygląda! Od początku śledzę temat i nie mogę się już doczekać ukończenia!
_________________ SPRZEDAM YFZ 450 po tuningu!!! #505
|
|
|
|