Rejestracja: 25.04.2011 22:24 Posty: 65 Miejscowość: Wadowice / Barwałd
Quad: Buggy 1.6 75 KM, Quad 650 w budowie
Wysłany: 27.08.2011 21:55
Re: Quad 650 ccm powered by fiat
Mi pali gdzieś tak 50 l na 100 km . Nie wiem dlaczego. Może przez ten przelot na wydechu. Mam nadzieje że gazu spali mniej bo buggy paliło mi benzyny 25l a gazu pali tylko 12l. Butle zakładasz turystyczną tak? Ilo kilugramową ? I tankowanie z 11kg Zasilanie benzyną zostawię bo jak mi braknie gazu to przełączę i doturlam się do domu. Niestety nie można sprawdzić ile gazu zostało w butli ( jedynie pochlupać ). Ale zbiornik na benzynę zrobię na max 2 litry większego nie mam po co robić.
narazie coś pomiędzy 2 a 3 kg, w przyszłości mała 4kg włoska, o taka jak tu. Ale wielozawór i tak trzeba będzie dać do turystycznej.
rybkus napisał(a):
I tankowanie z 11kg
No przecież
rybkus napisał(a):
Zasilanie benzyną zostawię bo jak mi braknie gazu to przełączę i doturlam się do domu.
No waśnie ja zostawiam, żeby go najpierw rozgrzać na benzynie, a potem przełączyć na gaz.
rybkus
Rejestracja: 25.04.2011 22:24 Posty: 65 Miejscowość: Wadowice / Barwałd
Quad: Buggy 1.6 75 KM, Quad 650 w budowie
Wysłany: 28.08.2011 13:53
Re: Quad 650 ccm powered by fiat
Nie potrzeba dawać wielozaworu jak dasz butlę do góry dnem to wyjdzie na to samo. Nie myślałem o tym ale jest to jednak dobry pomysł bo można założyć elegancki wlew a nie przelewać po odpięciu .
W tym motorze jest założony jakiś inny dziwny reduktor bo nie ma zaworu głównego na wężu do mieszalnika tylko sterowane jest to podciśnieniem z kolektora dolotowego.
Ostatnio zmieniony przez rybkus, 28.08.2011 13:53, edytowano w sumie 1 raz
carrot
Rejestracja: 03.11.2010 09:02 Posty: 1125
Wysłany: 28.08.2011 14:15
Re: Quad 650 ccm powered by fiat
rybkus napisał(a):
Nie potrzeba dawać wielozaworu jak dasz butlę do góry dnem to wyjdzie na to samo. Nie myślałem o tym ale jest to jednak dobry pomysł
Wiesz, mi chodzi o 2 zawory bezpieczeństwa. Jeden wypuszcza gaz w przypadku nadmiernej temperatury w butli, a drugi po wykryciu dużego ciśnienia gazu też wypuszcza gaz.
rybkus napisał(a):
W tym motorze jest założony jakiś inny dziwny reduktor bo nie ma zaworu głównego na wężu do mieszalnika tylko sterowane jest to podciśnieniem z kolektora dolotowego.
To zwykły reduktor podciśnieniowy, polonezy, duże fiaty, lady takie miały. Ma tylko zaślepione króćce za węże do ogrzewania.
rybkus
Rejestracja: 25.04.2011 22:24 Posty: 65 Miejscowość: Wadowice / Barwałd
Quad: Buggy 1.6 75 KM, Quad 650 w budowie
Wysłany: 28.08.2011 15:10
Re: Quad 650 ccm powered by fiat
I Ty będziesz wstawiał taki reduktor podciśnieniowy?
Ja wstawiam nie sterowany podciśnieniem z kolektora ssącego tylko podciśnieniem miksera.
carrot
Rejestracja: 03.11.2010 09:02 Posty: 1125
Wysłany: 28.08.2011 17:23
Re: Quad 650 ccm powered by fiat
rybkus napisał(a):
Ja wstawiam nie sterowany podciśnieniem z kolektora ssącego tylko podciśnieniem miksera.
Ja właśnie daję taki sam. Jutro muszę skoczyć po drugi, bo ten rozbierałem i nie jest już szczelny. A składanie na silikonie to nie to.
rybkus
Rejestracja: 25.04.2011 22:24 Posty: 65 Miejscowość: Wadowice / Barwałd
Quad: Buggy 1.6 75 KM, Quad 650 w budowie
Wysłany: 28.08.2011 21:21
Re: Quad 650 ccm powered by fiat
Po co go rozbierałeś ?
Właśnie dlatego boję się o podciśnienie na pseudo mikserze.
Podsunąłeś mi fajny pomysł Butle wstawię na stałe a dodam do jej środka rurkę (tak jak w butli syfonowej) i będzie mogła być dnem na dół. Dodam do tego gniazdo tankowania i będzie gitez
PS. Skąd Ty jesteś ?
carrot
Rejestracja: 03.11.2010 09:02 Posty: 1125
Wysłany: 29.08.2011 06:13
Re: Quad 650 ccm powered by fiat
rybkus napisał(a):
Po co go rozbierałeś ?
Czyściłem z mazutu
rybkus napisał(a):
Dodam do tego gniazdo tankowania i będzie gitez
Wiesz, ja jestem strachliwy i boję się o rozerwanie butli. Więc na razie turystyczna a w przyszłości 8litrowa stako.
rybkus napisał(a):
PS. Skąd Ty jesteś ?
POdkarpacie.
rybkus
Rejestracja: 25.04.2011 22:24 Posty: 65 Miejscowość: Wadowice / Barwałd
Quad: Buggy 1.6 75 KM, Quad 650 w budowie
Wysłany: 29.08.2011 08:37
Re: Quad 650 ccm powered by fiat
carrot napisał(a):
Wiesz, ja jestem strachliwy i boję się o rozerwanie butli.
Wbrew pozorom nie jest tak łatwo doprowadzić do rozerwania butli.
Jak rozwiążesz problem z nadmiarem paliwa ? W gaźniku jest pseudo regulator ciśnienia a jak zamkniesz dopływ paliwa do gaźnika to którędy popłynie paliwo jeśli pompka będzie dalej pracować ?
carrot
Rejestracja: 03.11.2010 09:02 Posty: 1125
Wysłany: 29.08.2011 10:42
Re: Quad 650 ccm powered by fiat
rybkus napisał(a):
Wbrew pozorom nie jest tak łatwo doprowadzić do rozerwania butli.
Wiem, ale mimo to mam stracha i wolę dać te 2 stówki więcej i mieć święty spokój,
rybkus napisał(a):
Jak rozwiążesz problem z nadmiarem paliwa ? W gaźniku jest pseudo regulator ciśnienia a jak zamkniesz dopływ paliwa do gaźnika to którędy popłynie paliwo jeśli pompka będzie dalej pracować ?
Widziałeś kiedyś jak są zrobione gaźniki w starych VW? Nie ma powrotu do zbiornika, jest tyko doprowadzenie paliwa go gaźnika. Natomiast jest puszka do której idą 3 przewody: -powrót do baku, -doprowadzenie paliwa z pompki -wyjście do gaźnika Jak zaworek iglicowy przystawi, albo zamkniesz dopływ do gaźnika, to w puszce robi się lekkie nadciśnienie i paliwo idzie nadmiarem do zbiornika. I tak to chcę zrobić u siebie.
rybkus
Rejestracja: 25.04.2011 22:24 Posty: 65 Miejscowość: Wadowice / Barwałd
Quad: Buggy 1.6 75 KM, Quad 650 w budowie
Wysłany: 29.08.2011 13:11
Re: Quad 650 ccm powered by fiat
carrot napisał(a):
Widziałeś kiedyś jak są zrobione gaźniki w starych VW? Nie ma powrotu do zbiornika, jest tyko doprowadzenie paliwa go gaźnika. Natomiast jest puszka do której idą 3 przewody: -powrót do baku, -doprowadzenie paliwa z pompki -wyjście do gaźnika Jak zaworek iglicowy przystawi, albo zamkniesz dopływ do gaźnika, to w puszce robi się lekkie nadciśnienie i paliwo idzie nadmiarem do zbiornika. I tak to chcę zrobić u siebie.
Wiem jak to jest zrobione bo mam taki system w buggy. W maluchu w sumie jest podobnie. Paliwo wchodzi grubą rurką a powrót jest małym otworkiem. Między tym jest zaworek iglicowy. Też tak chyba zrobię ale poprostu na trójniku. Jednym końcem paliwo będzie wchodzić z pompki, drugim wychodzić przez zaworek elektroniczny na gaźnik a trzeci będzie zdławiony rurką o małej średnicy. Wytworzy się nadciśnienie i powinno być ok.
Będę coś dzisiaj kombinował. Na gazie go już paliłem ale z przewodem gazowym bezpośrednio z butli wsadzonym w dolot I nawet to chodziło ale jak dodałem gazu to się dławił bo miał cały czas taką samą ilość gazu.
carrot
Rejestracja: 03.11.2010 09:02 Posty: 1125
Wysłany: 29.08.2011 13:38
Re: Quad 650 ccm powered by fiat
No i przywiozłem reduktor BRC Tecno 100KW za free Sądząc po wyglądzie, w całkiem niezłym stanie.
rybkus
Rejestracja: 25.04.2011 22:24 Posty: 65 Miejscowość: Wadowice / Barwałd
Quad: Buggy 1.6 75 KM, Quad 650 w budowie
Wysłany: 29.08.2011 13:44
Re: Quad 650 ccm powered by fiat
100 KW hehe
Tylko go nie rozbieraj bo znowu będziesz szukał następnego
carrot
Rejestracja: 03.11.2010 09:02 Posty: 1125
Wysłany: 29.08.2011 15:17
Re: Quad 650 ccm powered by fiat
Hihi, zawsze można zregenerować Kupiłem sobie mały 2-litrowy zbiorniczek płynu wyrównawczego za 5zł. Idealny na paliwo. I jeszcze co do parowników, znalazłem w cintku taki jak na filmie w choperze jest
rybkus
Rejestracja: 25.04.2011 22:24 Posty: 65 Miejscowość: Wadowice / Barwałd
Quad: Buggy 1.6 75 KM, Quad 650 w budowie
Oto moje postępy Wężownica zwinięta na wydechu. Zrobiony pseudo mieszalnik Zbiorniczek wyrównawczy podłącze trójnikiem w najwyższym miejscu a będzie to zbiorniczek od płynu hamulcowego 126p
Gratuluje że wreszcie będziesz miał zbiornik a nie butelkę xD ( na mnie nie patrz ). Jeszcze zrób siedzenie
Ostatnio zmieniony przez rybkus, 29.08.2011 20:21, edytowano w sumie 1 raz
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 14 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum