Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - YTZ (TRI-Z) 250 Quad Conversion Kit
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 28.04.2024 17:50



Odpowiedz  [ 8 posty(ów) ] 
YTZ (TRI-Z) 250 Quad Conversion Kit 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.01.2006 13:22
Posty: 15
Miejscowość: Kartuzy
Quad: DS 650
PostWysłany: 30.01.2006 09:08 
Cytuj:
aXcid napisał : Mala adnotacja - YTZ to nie quad a trike


Z całym szacunkiem kolego, ale do Ytz można było dokupić odrazu pakiet stawiający go na dobrą drogę, czyli na 4kółka....

I wtedy wygląda to tak...
Image

Przeróbka wygląda tak...
Image

tu wygląda to dość topornie, ale po zakonczeniu prac efekt jest widoczny wyżej...

_________________
It's got a cop motor of four hundred and forty cubic inch plant, it's got cop tyres, cop suspension


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 30.01.2006 09:22 
Wiem że można było "kolego" takie coś dokupić - zwykły "quad conversion kit", zreszt ą wspominałem o tym już twojemu znajomemu - nie można było tego dokupić "od razu" tylko jak rząd amerykański wtrącił się w sprawę trójkołowców jako bardzo niebezpieczne zacżeto stosowć conversion kit'y.
Masz może dokładniejsze zdjecia po zakończeniu prac? Jeśli możesz to prosiłbym o zdjęcia mocowania przodu czyli właśnie całego tego zestawu.

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.01.2006 13:22
Posty: 15
Miejscowość: Kartuzy
Quad: DS 650
PostWysłany: 30.01.2006 10:07 
mam tylko taka...
Image

Jakdorwę lepsza to wrzucę...
pozdrawiam

_________________
It's got a cop motor of four hundred and forty cubic inch plant, it's got cop tyres, cop suspension


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 30.01.2006 10:31 
Nie wiem czy dobrze zrobiłeś dając cięzki akumulator na przód sprzetu - ponieważ nie widzę jak ustawiony jest silnik względem ramy, )ale wydaje mi się ze pośrodku) to akumulator z przodu będzie powodował nurkowanie w trakcie lotu - zrób lepeij mocowanie na tyle (kolejny plus takiego rozwiązania to taki że z tyłu ciężko go uszkodzić - przodem w coś przyrżniesz i może się w diabły rozleciec, zalewając kwasem wszystko naokoło).
Druga rzecz, regulattor i moduł dałbym wyżej, prawie przy samej główce ramy - mniejsza szansa na zamoczenie.
W wyjątkowo niefortunnym miejscu masz chłodnice umieszczone - amory które znajdują się przed nimi zawirowują powietrze i tylko niewielka część strugi powietrza przechodzi przez chłodnice - powinienś zastosować strumiennice, najlepiej zespawac z blachy aluminiowej (podobnie jak tuningowe strumiennice do Hondy 250R) - bez tego możesz w łatwy sposób zagotować silnik - a masz co remontować, cztery cylindry to nie jeden ;)

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 30.01.2006 12:39 
Cytuj:
Jakon napisał : regulator i moduł już powędrowały tam gdzie leza cewki, czyli miedzy głowka a siedzeniem pod ta kopułą..... Co do chłodnic tęż się tego obawiam, ale najpierw chcę zobaczyć jak to wyjdzie w praniu... jedyne czego się obawiam to tego że są dość szerokie.... Myślałem też nad przełożeniem ich w miejsce gdzie na fotce znajdujesię moduł... ale sam nie wiem,

powiem szczerze że kilka rzeczy przerosło moje oczekiwania w trakcie tej przekładki i już...

Pozatym aku jest ok, o będzie włożony żelowy, a co do wyważenia to temu jest wydłużany żeby wyważenie było ok....

Raczej mysle o nim jako o maszynce do posmigania po asfalcie, drogach utardzanych iu mnie w żwirowni więc na moje wymogi jak najbardziej się sprawdza... w terenie byloby ciezko.. :? .

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 21.07.2007 12:16
Posty: 4
Quad: Kawasaki kfx 700
PostWysłany: 21.07.2007 23:21 
Facet sobie z tym nie poradził - odkupiłem i skończyłem
http://img503.imageshack.us/img503/5861/quad1ly2.jpg
http://img409.imageshack.us/img409/8313/quad6tr6.jpg
http://img409.imageshack.us/img409/5783/quad10ay5.jpg
Image
Image

Kupiłem to coś o czym pisał kolega. Walczył pół roku i zrobił wiele ale nie wytrzymał napięcia. Zacząłem prawie od poczatku. Rozebrałem wszystko na detale. rama spawana od początku, wzmacniana tak jak trzeba ,porządnym spawem. Silnik dwusuw 250 poleciał do kosza, a zamiast niego 4 cylindry od Hondy VFR400.Rama przerabiana w celu swobodnego dostepu do silnika (poprzednik mój wstawił silnik a potem go obspawał wraz z "tłumikiem" - bez możliwości wyjęcia). Oczywiście wszystko wypiaskowane i pomalowane proszkowo.Wydech robiony od podstaw z końcówką od Raptora. Amor tylny Ohlins, regulowany.Dodałem chłodzenie oleju oraz wentylatory na chłodnice. Aku przeniesiony do tyłu. Lampy soczewkowe. Zbiornik przeniesiony do tyłu - dodałem pompę elektr.Roboty miałem na kilka miesięcy.
Mam już kfx 700. Tego robiłem sobie do szaleństw po ulicach. Udało się _ prędkość max to ok 150-160 km/h.Przyspieszenie jak to w ścigaczu z lat 90 tych... Brzmienie czterocylindrowca też robi swoje. Plastiki zostawiłem w stanie w jakim je zastałem - trochę pokleiłem i pomalowałem.

_________________
janusz


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15.09.2006 01:14
Posty: 114
Miejscowość: okolice Leszna, Wrocław
Quad: LT500R, LTR 450
Poprzednie quady: Yamaha Blaster
PostWysłany: 22.07.2007 09:08 
:) niezly potworek
kawal dobrej roboty
masz może video albo sound clip - aby móc posluchac warkot tego silnika? ;)


 
Profil

Rejestracja: 04.03.2007 11:50
Posty: 7
Miejscowość: Waksmund
Quad: Grizzly 660
PostWysłany: 27.07.2007 14:50 
Całkiem, całkiem :D jak dla mnie to niezły sprzęt... :D


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 8 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 38 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.