Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Mój Pierwszy QUAD POMOCY!
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 16.04.2024 15:49



Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 
Mój Pierwszy QUAD POMOCY! 

Czy dam radę złożyć Quada pojemność powyżej 200cm3 z automatyczną skrzynią biegów poniżej 2500zł?
Ankieta zakończyła się 10.09.2011 08:15
Tak 0%  0%  [ 0 ]
Nie 33%  33%  [ 6 ]
Może, ale musiał byś znaleźć tanio części. 50%  50%  [ 9 ]
Idź pojeździć rowerem, a nie nam zawracasz głowę :P 17%  17%  [ 3 ]
Razem głosów : 18

Mój Pierwszy QUAD POMOCY! 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 15.08.2011 19:18
Posty: 4
Quad: ...
PostWysłany: 16.08.2011 08:15 
Mój Pierwszy QUAD POMOCY!
Chciałbym złożyć Quada. Pojemność powyżej 200... Po dłuższych przemyśleniach mam do dyspozycji 2000 zł; 2500 góra. Myślałem o niewielkim, lecz silnym Quadzie. Nigdy jeszcze niczego nie składałem i nie mam doświadczenia w tych sprawach, jednak mój tata mógł by mi pomóc. Wiem, że kiedyś pracował jako mechanik, więc w miarę mógł bym na niego liczyć, ale nie wiem, czy będzie miał tyle chęci co ja. :(
Proszę was o dokładne instrukcje krok po kroku. Wiem o Quadach tyle, że... (Jedyne co wiem to to, że kiedy się wywraca to trzeba szybko wiać do tyłu, bo kiedyś mnie nieźle pocharatał :( )
Myślałem o podwoziu od malucha, ale moim zdaniem jest zbyt szerokie. Chciałbym chudego Quada, a nie terenówkę. Coś takiego mi w miarę pasuje:

https://lh4.googleusercontent.com/_hVnd ... 250035.JPG

http://lh3.ggpht.com/_Yr8-j6Fyd7E/SxRFL ... G_0229.JPG

A! P.S. Nie chciał bym na manualu się męczyć, przez co dochodzą dodatkowe koszty i problemy :( więc musi być automatyczna!

Jeżeli chodzi o zdjęcia to nie mówię, że musi tak wyglądać, ale najważniejsza jest moc, automatyczna skrzynia, przyspieszenie, i to jak sobie radzi w terenie... (trochę zrymowałem :P).