Dzięki za podpowiedzi
.
Muszę to jeszcze przemyśleć
ale na mostach z BMW czy omegi będę miał duże przełożenie i quad będzie wolny. Poza tym musiałbym zespawać połowę półośki z mostu, z połową półośki z piasty cinquecento lub tico w zależności które piasty bym wybrał ( bo inaczej nie dopasuje wielofrezu w piaście, a piasty z bmw czy omegi odpadają bo mają one napęd na tył )
Na skrzyniach cinquecento byłby i dość szybki i bardzo wolny ( 5x4 = 20 biegów w przód) od biegów pełzających 1X1 do drogowych 5X4-Vmax nieco niższa niż oryginalne tico bo na tych biegach przełożenia są bliskie 1
Takie coś by mi pasowało bo chciałbym żeby był uniwersalny :
- trakcja i uciąg ( taki mini traktor pomocniczy ) ;
- ale czasem żeby gdzieś szybciej podjechać lub przy zabawie przydała by się prędkość
Dodatkowo te skrzynie z cc nie są dużo większe i cięższe od mostów (aluminiowe) kołnierz od strony silnika można obciąć i zasłonić blachą ( z otworem na podłączenie im wałka napędzającego oczywiście ) ; półosie pasują bez kombinacji tylko je skrócić ewentualnie.
Myślę, że dam te skrzynie z cc i zobaczę a jak nie to zawsze mogę je zastąpić mostami...