Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - TGB BLADE VTWIN 1000 CZY CFMOTO X8
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 18.04.2024 19:12



Odpowiedz  [ 63 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następna
TGB BLADE VTWIN 1000 CZY CFMOTO X8 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 29.08.2016 08:15
Posty: 40
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Imię: Tomasz
Quad: Stels Guepard 850
Poprzednie quady: Linhai M550
PostWysłany: 25.12.2016 09:05 
TGB BLADE VTWIN 1000 CZY CFMOTO X8
Może ktoś coś doradzić który z nich wybrać ewentualnie coś innego o podobnych parametrach i przedziale cenowym!
może ktoś ma tgb vtwin i podzieli się opinią!


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01.06.2014 18:57
Posty: 1220
Miejscowość: Polska
Imię: Dominik
Quad: BRP 1000
Poprzednie quady: Było ich trochę:)
PostWysłany: 26.12.2016 11:46 
Re: TGB BLADE VTWIN 1000 CZY CFMOTO X8
A czemu akurat te dwa quady Cię interesują ? Oba quady są jedynie w wersji long

-- dodano 26.12.2016 12:46 --

CF'ka jest o 30kg cięższa i ma 20km mniej niż TGB. Miałem okazję przejechać się CF i jest bardzo wygodny :D Przejedź się jednym i drugim to będziesz wiedział który bardziej do Ciebie przemówi :P


Ostatnio zmieniony przez dominik011298, 26.12.2016 11:46, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil

Rejestracja: 29.08.2016 08:15
Posty: 40
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Imię: Tomasz
Quad: Stels Guepard 850
Poprzednie quady: Linhai M550
PostWysłany: 26.12.2016 13:01 
Re: TGB BLADE VTWIN 1000 CZY CFMOTO X8
Szukam czegoś w tym przedziale cenowym .Rozchodzi się oto że potrzebuję quada już na jakieś dłuższe wyprawy te dwa to pierwsze co mi przyszło do głowy dlatego czekam na opinie od doświadczonych quadowców może jakieś inne propozycje. :D


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.01.2014 10:53
Posty: 3005
Imię: Jacek
Quad: Renegade 850XXC, CF Moto 500
Poprzednie quady: MXU 500i IRS,KingKaczka 750, Renegade 800X
PostWysłany: 26.12.2016 18:47 
Re: TGB BLADE VTWIN 1000 CZY CFMOTO X8
Chyba wybrałbym Can-Am Outlander L570 Max z DPS słabszy ale lżejszy o dobre 80kg, wspomaganie najlepsze na rynku, automatyczna blokada mostu przedniego, niska utrata wartości, o wiele lepsze prowadzenie w każdych warunkach niż oba wymienione pojazdy w pytaniu.
Minus w stosunku do nich to mniejszy Vmax na poziomie ok 105km/h i gorsza dynamika niż TGB, porównywalna lub nieco gorsza niż w X8

_________________
Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy


 
Profil

Rejestracja: 29.08.2016 08:15
Posty: 40
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Imię: Tomasz
Quad: Stels Guepard 850
Poprzednie quady: Linhai M550
PostWysłany: 26.12.2016 19:12 
Re: TGB BLADE VTWIN 1000 CZY CFMOTO X8
Właśnie kolego o takie porady mi się rozchodzi.Dziękuję bardzo na pewno wezmę to po uwagę i przyjrzę się wszystkim propozycją!!!!!!!!!!!!!!! :D


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01.06.2014 18:57
Posty: 1220
Miejscowość: Polska
Imię: Dominik
Quad: BRP 1000
Poprzednie quady: Było ich trochę:)
PostWysłany: 26.12.2016 19:17 
Re: TGB BLADE VTWIN 1000 CZY CFMOTO X8
CF'ka :

ROCZNIK 2013
Wymiary: 2320x1190x1400
Silnik: dwu-cylindrowy w układzie V,czterosuwowy,SOHC,chłodzenie cieczą
Pojemność: 800 ccm
Moc maksymalna:62 KM,72 Nm/6700 obr/min
Rozruch: elektryczny
Przeniesienie napędu: 2/4 WD, blokada mostów - przełączane elektrycznie
Masa pojazdu gotowego do jazdy:masa własna 397 KG, masa pojazdu gotowego do jazdy ponad 410 KG
Pojemność zbiornika paliwa: 14,8l
Hamulec przód/tył: podwójne tarcze/pojedyńcza tarcza
Opona przód/tył: przód-AT 26x9-14, tył-AT 26x11-14
Zawieszenie: podwójny wahacz z regulacją amortyzatorów


Can-AM 570 :

NAPĘD:
* Silnik: Rotax 570 EFI, pojemność 570 cm³, 4-suwowy, chłodzony cieczą, dwucylindrowy w układzie V, cztery zawory na cylinder, SOHC, 48 KM
* Zasilanie paliwem: elektroniczny wtrysk paliwa, wtryskiwacze Siemens VDO
* Rozruch: elektryczny
* Przeniesienie napędu: automatyczna bezstopniowa skrzynia biegów CVT z przełożeniami High, Low, Park, Neutral, Reverse, hamowanie silnikiem
* Układ jezdny: elektronicznie dołączany 2x4/4x4, przekazanie napędu wałem, wiskotyczna blokada przedniego dyferencjału (szpera) Visco-Lok QE

PODWOZIE
* Rama SST G2, przedłużona
* Zawieszenie przednie: podwójne typu A, wahacze poprzeczne, skok 229 mm
* Zawieszenie tylne: niezależne TTI, wahacze wleczone, skok 220 mm
* Hamulce przednie: hydrauliczne, tarczowe wentylowane, średnica tarczy 214 mm, zaciski dwu tłoczkowe
* Hamulec tylny: hydrauliczny, tarczowy wentylowany, średnica tarczy 214 mm, zacisk dwu tłoczkowy
WYMIARY:
* Długość x Szerokość x Wysokość: 2310 x 1168 x 1330 mm
* Masa własna: 336 kg
* Rozstaw osi: 1499 mm
* Wysokość siedziska: 858 mm
* Prześwit: 267 mm
* Dopuszczalne obciążenie bagażnika: przedni 54,4 kg, tylny 109 kg
* Dopuszczalna masa holowanej przyczepy: 590 kg
* Pojemność wodoodpornego schowka: 10,9 L
* Pojemność zbiornika paliwa: 20,5 L
WYPOSAŻENIE:
* Oprzyrządowanie: wielofunkcyjny wskaźnik cyfrowy LCD; prędkościomierz, obrotomierz, przebieg, licznik drogi i godzin pracy, centrum diagnostyczne, wskaźniki: biegu i napędu, poziomu paliwa, zegar, automatyczne wyłączanie świateł po 15 minutach.
* Przedni i tylny otwarty bagażnik rurowy zgodny z systemem Can-Am Linq
* Instalacja elektryczna do montażu wyciągarki
* Gniazdko 12V w konsoli przedniej, złącze 15A z tyłu
* Podwójne reflektory przednie o łącznej mocy 70W, światło hamowania
* Opony Carlisle Trail Wolf, 25 cali
PAKIET DPS:
* Trójstopniowe wspomaganie kierownicy DPS
* Podniesione podnóżki
* Możliwość zmiany pozycji uchwytów dla pasażera
* Koła aluminiowe, 8 x 12 cali przód, 10 x 12 cali tył
* Magneto 500 W
* Kolor: żółty


TGB V-twin

Silnik
Typ: 4-suwowy, 2-cylindrowy, SOHC, V, EFI
Pojemność: 997 cm3
Średnica x skok tłoka: Ø 92 X 75.0 mm
Kompresja: 10.2 : 1
Moc: 83 k / 7000 min-1 (off-road)
Chłodzenie: cieczą + wentylator elektryczny
Układ napędowy
Napęd: 2x4 / 4x4, przełączany elektrycznie
Skrzynia biegów: automatyczna - CVT z biegiem wstecz, L/H/N/R/P, hamowanie silnikiem
Blokada dyferencjału: przedniego i tylnego, przełączane elektrycznie
Przekładnia główna: wał kardana, z przodu i z tyłu
Podwozie
Zawieszenie przód: niezależne podwójne wahacze
Zawieszenie tył: niezależne podwójne wahacze
Amortyzatory przód: amortyzatory EVO Plus, regulacja napięcia wstępnego sprężyny
Amortyzatory tył: amortyzatory EVO Plus, regulacja napięcia wstępnego sprężyny
Hamulce przód: 2x tarcze hydrauliczne
Hamulce tył: 2x tarcze hydrauliczne
Opony przód: AT25 x 8 - 12
Opony tył: AT25 x 10 - 12
Rozmiary i waga
Długość całkowita: 2330 mm
Szerokość całkowita: 1200 mm
Wysokość całkowita: 1290 mm
Prześwit: 295 mm
Wysokość siuedziska: 935 mm
Rozstaw: 1445 mm
Sucha masa: 403 kg
Zbiornik paliwa: 23 l
Inne
Prędkościomierz / obrotomierz:
Cyfrowy wielofunkcyjny wyświetlacz z funkcjami: obrotomierz, prędkościomierz, maksymalnie osiągnięta prędkość obrotowa silnika, maksymalna osiągnięta prędkość, średnia prędkość, 2 liczniki przebytej trasy dziennej, całkowity przebieg, dzienny przebieg, całkowity licznik kilometrów, licznik godzin, stan zbiornika paliwa, disgnostyczny kod ewentualnej usterki, zegar pokładowy
Kontrolki: napędu 4x4, przegrzanie silnika, oleju silnikowego, kierunkowskazów, świateł oraz inne

Homologacja
Homologacja: tak (prawo jazdy kategorii B)

Wyposażenie
Homologowany hak holowniczy, napęd 4x4 z blokadą przedniego i tylnego dyferencjału, elektrycznie przełączany napęd 2x4/4x4, amortyzaory EVO Plus, wzmocnione przewody hamulcowe, 8 ramienne felgi aluminiowe, markowe opony Maxxis Bighorn, osłony dłoni na kierownicy, mocny przedni bumper, przedni i tylny bagażnik, dodatkowe tylne siedzisko z uchwytami, wyciągarka 3000 lbs, 12V gniazdo zasilające 10A 120W, dzienne światła LED, światła tylne oraz kierunkowskazy LED.

-- dodano 26.12.2016 20:17 --

Mój braciszek ma cf'kę i jeśli chodzi o v-max to wydusił z niej 130km/h :D Tylko że w Niemczech mają ładniejsze drogi i podłoże nie stawia takiego oporu jak w Polsce :)


Ostatnio zmieniony przez dominik011298, 26.12.2016 19:17, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil

Rejestracja: 29.08.2016 08:15
Posty: 40
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Imię: Tomasz
Quad: Stels Guepard 850
Poprzednie quady: Linhai M550
PostWysłany: 26.12.2016 19:19 
Re: TGB BLADE VTWIN 1000 CZY CFMOTO X8
Co za odpowiedż :szok:


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01.06.2014 18:57
Posty: 1220
Miejscowość: Polska
Imię: Dominik
Quad: BRP 1000
Poprzednie quady: Było ich trochę:)
PostWysłany: 26.12.2016 19:24 
Re: TGB BLADE VTWIN 1000 CZY CFMOTO X8
Poszukaj na internecie filmiki jakieś czy coś, zobaczysz na youtube np jak ludzie jeżdżą takimi quadami to zobaczysz jak to śmiga. Jak dla mnie CF'ka jest za duża i za ciężka na jakieś wyprawy cięższe. To taki bardziej turystyczny quad niż typowo wyczynowy jak np Can-am Renegade lub Yamaha Grizzly czy też Suzuki Kingquad.

-- dodano 26.12.2016 20:22 --

Zerknij też na allegro, jakieś sklepy lub serwisy po ile części są :P Can-am będzie najdroższy to już Ci powiem :P Nie wiem jak na allegro ale w serwisie to za pół części silnikowych z serwisu kupisz sobie całego quada w sklepie :P

-- dodano 26.12.2016 20:24 --

A nie myślałeś może nad jakąś dobrze wyposażoną używką ?


Ostatnio zmieniony przez dominik011298 26.12.2016 19:24, edytowano w sumie 2 razy



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.01.2014 10:53
Posty: 3005
Imię: Jacek
Quad: Renegade 850XXC, CF Moto 500
Poprzednie quady: MXU 500i IRS,KingKaczka 750, Renegade 800X
PostWysłany: 26.12.2016 19:41 
Re: TGB BLADE VTWIN 1000 CZY CFMOTO X8
I tu się Dominik mylisz, Can-am będzie o wiele tańszy niż CF, nie wiem jak TGB względem części i przeglądów CF ma 2 x częstsze przeglądy w okresie gwarancji i co więcej są one droższe niż w Can-amie. Co do cen części to są zbliżone chociaż zarówno w Can-amie , CF, Yamaha czy innych markach, na pewno o wiele łatwiej kupić tanie zamienniki do Can-ama niż do CF, nie mówiąc o TGB. Dam ci przykład chociażby osłon do CF, ostatnio chciałem kupić plastikową, przednią osłonę ramy do CF, na rynku wtórnym brak, nowa 300zł, natomiast komplet osłon do Outlandera można kupić na allegro za 200zł.
Generalnie, to że coś jest tanie w zakupie nie znaczy że tak również jest w eksploatacji. Pasek do TGB 550 kosztuje 650zł, do TGB1000 nie do kupienia poza serwisem, pasek do Can-Ama zaczyna się od 200zł....

_________________
Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01.06.2014 18:57
Posty: 1220
Miejscowość: Polska
Imię: Dominik
Quad: BRP 1000
Poprzednie quady: Było ich trochę:)
PostWysłany: 26.12.2016 21:19 
Re: TGB BLADE VTWIN 1000 CZY CFMOTO X8
Mówisz o osłonach całego spodu ? :o Jak tak to cholernie tanio :D
Ja na miejscu założyciela postu nie pchał bym się w TGB mało popularne jest to w Polsce. Można zakupić quada burżuazji czyli Can-ama lub jakąś Yamahę, Suzuki lub Kymco albo Polarisa


 
Profil

Rejestracja: 29.08.2016 08:15
Posty: 40
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Imię: Tomasz
Quad: Stels Guepard 850
Poprzednie quady: Linhai M550
PostWysłany: 27.12.2016 08:08 
Re: TGB BLADE VTWIN 1000 CZY CFMOTO X8
Właśnie koledzy potrzebuję coś dłuższego i mocniejszego na wyprawy rekreacyjne , mam linhaia m550 który się bardzo dobrze sprawuje w terenie jego przejmuje syn zrobił b1 a ja potrzebuję co na wypady typu Ukraina! :D


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.01.2014 10:53
Posty: 3005
Imię: Jacek
Quad: Renegade 850XXC, CF Moto 500
Poprzednie quady: MXU 500i IRS,KingKaczka 750, Renegade 800X
PostWysłany: 27.12.2016 09:25 
Re: TGB BLADE VTWIN 1000 CZY CFMOTO X8
No to dłuższy to wersja Max, natomiast na Ukrainę to ani X8 ani TGB oba sprzęty są dobre do wycieczek po skutkach i drogach gruntowych ale w obu przypadkach poziom niezawodności jest wątpliwy i tak ciężkim sprzętem jazda w warunkach Ukrainy to mordęga.

_________________
Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01.06.2014 18:57
Posty: 1220
Miejscowość: Polska
Imię: Dominik
Quad: BRP 1000
Poprzednie quady: Było ich trochę:)
PostWysłany: 27.12.2016 10:25 
Re: TGB BLADE VTWIN 1000 CZY CFMOTO X8
A Ty chcesz coś długiego bo masz zamiar na takie wyprawy jeździć z kimś na jednym quadzie czy co ?


 
Profil

Rejestracja: 29.08.2016 08:15
Posty: 40
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Imię: Tomasz
Quad: Stels Guepard 850
Poprzednie quady: Linhai M550
PostWysłany: 27.12.2016 14:43 
Re: TGB BLADE VTWIN 1000 CZY CFMOTO X8
Nie musi być długi , rozchodzi się o moc z tego co wiem to podobne parametry ma tylko Can Am.Chce kupić coś nowego ale bez przesady finansowej,te dwa mi wpadły w oko ale dlatego piszę ponieważ są ludzie którzy mają bardzo duże doświadczenie i dlatego liczę na ich pomoc i poradę :D


 
Profil

Rejestracja: 24.04.2014 16:36
Posty: 346
Miejscowość: Wodzisław Śl
Imię: Stefan
Quad: Suzuki Kingquad 750
Poprzednie quady: Kymco Maxxer 450 irs
PostWysłany: 27.12.2016 14:59 
Re: TGB BLADE VTWIN 1000 CZY CFMOTO X8
skoro wiesz jaki masz budżet to wybierz se quada wykluczając ciężkie maszyny typu CF/TGB czy dobr i sprawdzone ale też niemiłosiernie ciężkie Kymco i zostanie CI Canam Suzuki i Polar - zz tych 3 wybrałby canama 570 - jego moc jest porównywalna z g700 czy KQ750 a ma dwa gary jest lżejszy od wyżej wymienionych.

a jak chcesz latać na ukraine to zastawić by się trzeba nam KQ jego plus jest taki że jest ich dużo i na wyprawie mozecie sobie części pożyczać :)


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 63 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.