Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Bashan BS200AU CVT 2016r. - from the beginning
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 23.04.2021 17:31



Odpowiedz  [ 88 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Bashan BS200AU CVT 2016r. - from the beginning 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.01.2017 20:56
Posty: 132
Imię: Artur
Quad: Bashan BS200AU
Poprzednie quady: brak
PostWysłany: 09.02.2017 12:33 
Bashan BS200AU CVT 2016r. - from the beginning
Cześć,

W związku z brakiem jakichkolwiek informacji nt. tego modelu przedstawię tutaj swój pojazd i poprowadzę mały tutorial, opis zakupu, użytkowania, współpracy ze sprzedawcą gwarancji itd. Myślę, że fajnie będzie móc zamieścić tu takie informacje, pomagając w przyszłości innym zainteresowanym tym modelem. A może i podpiąć gdzieś temat w dziale z "chińczykami" ?

Zacznijmy od formalności:

Marka : Bashan
Model : BS200AU, BS200 Farmer itd
Rok Produkcji : 2016
Historia zakupu : Nowy, zakupiony od polskiego dystrybutora, sprzedawcy w Ciechanowie
Modyfikacje : Jeszcze brak
Plany : Utrzymanie w pełnej sprawności, drobne modyfikacje układu napędowego
Zdjęcia :

Image

=====================================================================

To teraz od początku. Nie mając czasu na skończenie kat. A i mieszkając na wsi doszedłem do wniosku, że quad nie będzie takim złym pomysłem ;) Dotychczas jeździlem raz jedyny na quadzie i strasznie tego nie polubiłem, bo kolerzanka mnie zdublowała na torze :wizi: Za Chiny nie umialem tym jeździć, zadnych przeciwskrętów, pochylania pojazdu itd. Zupełna nowosć dla kogos kto jeździł crossami dotychczas.
Prowadząc działalność wpadłem na pomysł żeby może kupić coś nowego, na firme, uciąć vat, ucinać go również na paliwie. Zawsze podobały mi się przeprawowe quady pokroju lżejszych Grizzly itd. Po wielu przemyśleniach podjąłem decyzje żeby na początek kupić coś nowego, taniego do nauki i do przekonania się czy wciągnie mnie to.
Był oczywiście wybór między tym, Lucky Starami i innymi używanymi ale jest nutka czegos fajnego w zakupie nowego pojazdu - mimo iz w pełni świadom jestem, że jest gorszy technicznie. Mimo wszystko wyszedł znacznie taniej ale o tym później.

Znalazłem w ogłoszeniach ten model BS200AU. Spodobal mi się z powodu przeprawowej stylizacji, 2 bagażników. Wiem, ze to tylko stylizacja i z przeprawą ma to tyle wspólnego co modelka z z rugby ale zawsze fajniej dla oka kupić coś co się podoba (tak, trochę blondynkowe podejście :) ). Niestety nigdzie nie mgołem znaleźć żadnych informacji o tym modelu poza 2 filmikami na YT.

Polecialem do najbliższego sprzedawcy tych Quadów (Ciechanów), porozmawialiśmy, przejechałem się. No cóż, uczucia byly dość mieszane. Z jednej strony calkiem fajny z drugiej strony czuć trochę, że to nie wielka zabawka jest.
Wymiary sprzedawcy podają różne, od 1650mm długości do ponad 1800 a to duża różnica, w wolnej chwili zmierze swojego (tj. quada).

Zebrałem oferty od różnych sprzedawców (Szczeci, Ciechanów, Radom, Lubelskie). Pierwsza byla najatrakcyjniejsza ale kontakt i rozmowa - tragiczne. Druga kilka stówek droższa, kontakt znacznie lepszy. A kolejne to już spora różnica kosztów. Aha, chciałem od początku doposażyć się w wyciągarkę i hak. Wyciągarka może się przydać, zwłaszca jak sam gdzieś polece w las albo nad wisłę i nie dam rady wyszarpac go za bagażnik ;) A hak - akurat buduje dom, fajnei przyczepke czasami przeciągnać. trochę ziemi, jakies worki, popiół itd itp.

Quad zamówiony i czekamy. Kontakt z ciechanowskim sprzedawcą - całkiem ok ale musialem się trochę przypminać bo niekoniecznie odpisywali albo oddzwaniali. 2 dni później wieczorem sprzecik przyjechał do mnie. Odpaliliśmy, polatałem. Wszystko cacy. Gratisowy kask mogli by sobie darowac bo to jakieś jaja ;) Swojemu kotu bym tego nie nałożył.

Pierwsze fotki:

Image

Image

Chciałem stalowe felgi, trochę musieli pokombinować bo wszystkie mieli na alusach. No i przyjechał na stalowych - choć w teorii ial na czarnych to byl na srebrnych. Do tego zamówiłem go na innych oponach a przyjechały na takich błotniakach. Czy źle czy dobrze? nie narzekam, pewnie w terenie odrobine większe możliwości będą miały (mimo iż są cal niższe od tych, na których zamawiałem). No ale scen już nie robię mimo drobnego rozjazdu.

wyciągarka zamontowana na przednim bagażniku, sugerowałem żeby zamontowali pod bumperem ale powiedzieli, że na dole być nie może bo zasłania chłodnice (bzdura). Przykręcili płyte na 2 sruby do tego dospawali do bagaznika i już. Ciekawe jak dużo jest w stanie to wytrzymać, pewnie nie wiele. Jest plan na przeniesienie jej ale to kiedyś jak znajdzie się czas.

Kilka uwag dot. montażu pojazdu.
Spaw pod wyciągarką:

Image

Nie rozklejona naklejki:

Image

Wiszące okablowanie:

Image

Słabo zmontowany zaczep kanapy, za chiny nie moglem zapiąś jej

Image
====================================================================

Ok zaczynamy spokojne docieranie. Takie wyśrodkowane - żeby nie zamulać ale żeby też oporowych batów mu nie dawać.
Pierwsze spostrzeżenie - mam wszedzie lodowisko przykryte śniezkiem pod domem i wokół budowy. W ogóle to nie jedzie w takich warunkach, trochę się zawiodłe. No ale cóż, 2 WD, lekkie itd. Łańcuchy obowiazkowo ..

Kilka dni temu zakopałem się dostawczakiem z niemal 1t kompresorem na haku. Bardzo miłe zaskoczenie - Bashan bez problemów w śniegu wyholował kompresor. Bez piłowania, bez szarpania. Oczywiście pod górke nie cofnąl z nim ale po równym jechał mimo braku łańcuchów i 10 pasażerów w ramach dociążenia. Lublina już nie wyszarpał ale ten tak utknął, ze Lincolnem Navigatorem ledwo go wyciągnąłem z tego lodośniegu ;)

Image

Później przytrafiła się pierwsza poważna awaria. Paliwo się skonczyło :D I tu jest trochę ból dupy, bo nie ma żadnego wskaźnika rezerwy ;)

Telefon do szwagra z baniaczkiem i jazda dalej.

Image

Na asfalcie chcialem sprawdzić czy on w ogóle się rozpędza czy nie. A tu wielkie zaskoczenie 41km/h i ani trochę więcej. Niemniej w zaleceniach na docieranie jest żeby nie przekraczać 40km/h wiec na pewno jest skręcony przy manetce. Nie ruszam tego na razie bo po pierwsze nie potrzebuje się bardziej rozpędzać na ten moment, po drugie nie mam czasu na zabawe z kluczami :D

Staram się dopełnić wszystkich warunków utrzymania gwarancji - z ciekawości, by móc lepiej opisac tutaj co i jak itd.

Image

Wczoraj wyskoczyłem na budowę i nieco się załamalem, gdy moj terenowy pojazd stanął w takim śnieżku

Image

Podjąłem decyzję o zakupie dobrych łańcuchów. Wcześniej przydziadowałem z jakimiś za 70zł, ktorych nawet nie dalo się zamontować, rzucilem się w koncu na amerykańskie Moose z "kolcami". 210zl koszt ale szczerze ?

Image

Image

.. Mega polecam. Na fotkach oczywiście nie napięte jeszcze. Ale na tych łańcuchach rwie jak wściekły :D Zupełnie inny pojazd.

No i na tym kończymy. Będę opisywał dalsze użytkowanie, problemy, sugestie. Będę pisał co z przeglądami, co z awariami.

Oczywiście przygotwałem się. Od razu kupiłem worek nakrętek samokontrujacych ale jeszcze ich nei nakręcam. Czekam aż coś się rozkręci - i czy się rozkręci. Regularnie przyglądam się nakrętkom. Na razie tylko jedna od tylneg bagaznika jest dość luźna ale wygląda jak by po prostu nikt jej nie dociągnął przy montażu.

Czy jestem zadowolony? tak. Kupiłem go w pełni świadomy wad chińczyków. Do tego tak doposażony wyszedł jakieś 6000zl netto na gotowo u mnie pod domem (z homologacją, zarejestrowany, OC na rok i z przeglądem). Wiadomo, że nie jest to Grizzly 400 ale i tak nie jest źle. Choć pewnie dopiero wiosną okaże się jak dobry to zakup był. Oczywiście jest to lekki szok po przesiadce z 800cc ducati monstera ale tak jak pisałem - jak złapie zajawke na dobre to wspomniany Grizzly może za roczek -dwa wjedzie.

Pozdrawiam :pijoki:

=========================================

edit

I jeszcze w ramach uzupełnienia.
Gdzieś czytałem, że te leżące silniki są lepsze od stojących. I że te skrznie cvt tak naprawde się w nich nie psują co mnie nieco jeszcze bardziej podkusiło do tego modelu, choć w Ciechanowie probowali mnie nakręcić na tego:

https://www.otomoto.pl/oferta/bashan-bs250s-11b-orginalny-250cc-raty-dostawa-12-2016-ID3hjdiL.html#xtor=SEC-8

Pewnie różnica w mocy musi być jakaś bo ten ma 250 (czy 237? cos takiego), mój niby 200cc a tak naprawde ten silnik ma 180cc


Ostatnio zmieniony przez Chino 09.02.2017 12:33, edytowano w sumie 3 razy



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17.06.2015 18:00
Posty: 437
Quad: LS 450 / LS 300 / Shineray 250 STXE / ATV 150
PostWysłany: 09.02.2017 14:35 
Re: Bashan BS200AU CVT 2016r. - from the beginning
Fajny opis :lol: baw się baw, i pisz co tam się u Ciebie dzieje ciekawego


 
Profil WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01.06.2014 18:57
Posty: 1213
Miejscowość: Polska
Imię: Dominik
Quad: BRP 1000
Poprzednie quady: Było ich trochę:)
PostWysłany: 09.02.2017 20:10 
Re: Bashan BS200AU CVT 2016r. - from the beginning
Wygląda to trochę jak pamiętnik :D Bardzo fajnie się czyta :) Straszny montaż tej wyciągarki ale w każdym chińczyku tak montują :P Ja bym to przerobił ale nie wiem czy nie utracisz gwarancji. Sprzedawca może powiedzieć, że zacząłeś przy nim majstrować i to przez Twoje działania coś się zepsuło. Są tacy ludzie na tym świecie :D

Pobaw się nim na lodowisku jakimś, zabawa quadem na lodzie jest naprawdę świetna. Co do śniegu to... Ja mam yamahę wolverine i oponki mam podobne choć już troszkę zjechane no i w zaspach 40cm w górę staje, zależy czy śnieg mokry czy suchy ( czyli świeży, padający przy niskiej temp. bez odwilży, każdy wie o co chodzi)... Dużym ułatwienie okazało się spuszczenie powietrza i jazda na tzw. kapciach. Efekt powalający ! Tracisz na prędkości ( w moim przypadku ) i na niczym więcej. Zyskujesz za to lepszą przyczepność do podłoża. Jak śmigasz w głębokim śniegu to nie pozwól by koła zaczęły Ci mieszać bo wtedy quad siądzie i po zabawie :D

Różnica mocy jest jakaś na 100% Ale ważniejsza jest technika a nie ilość koni pod siedzeniem :P Co do pojemności to ja mam 350, a w rzeczywistości 348ccm3. I gdzie moje 2ccm3 ? :D To tylko takie zaokrąglenie po prostu. Oznaczenie silnika. Bo tak to było by 3 razy więcej pojemności i by można było zgłupieć :P



No i zakup trytki i pospinaj te kabelki przy ramie dla bezpieczeństwa. U mnie w chińczyku nie raz coś się urwało podczas jazdy od jakieś gałęzi itp... Jak byś miał wolny czas to posprawdzaj wszystkie połączenia gwintowe. U mnie nie raz było że coś pogubiłem... Ale jak coś się będzie psuć czy coś to nie denerwuj się :P Będziesz miał wspaniały pretekst żeby siedzieć przy swojej maszynie :D


Ostatnio zmieniony przez dominik011298, 09.02.2017 20:10, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.01.2017 20:56
Posty: 132
Imię: Artur
Quad: Bashan BS200AU
Poprzednie quady: brak
PostWysłany: 10.02.2017 06:52 
Re: Bashan BS200AU CVT 2016r. - from the beginning
dominik011298 napisał(a):
Straszny montaż tej wyciągarki ale w każdym chińczyku tak montują :P Ja bym to przerobił ale nie wiem czy nie utracisz gwarancji.

Przed zakupem pytałem sprzedawcy co moge robić by nie utracić gwarancji. Moge zmieniać oleje, świece itd (choć to podlega przeglądom gwarancyjnym, ktorych mam 4 do wykonania), moge zmienić moduł zapłonowy i przeróżne rzeczy. Tak naprawde gwarancja w tym pojeździe obejmuje zapewne tylko silnik i skrzynię, ewentualnie takie mechanizmy jak wyciągarka. na pewno nie uwzglednili by do gwarancji złamanej ramy czy pogiętej felgi ;)

dominik011298 napisał(a):
Pobaw się nim na lodowisku jakimś, zabawa quadem na lodzie jest naprawdę świetna.

No i tu był problem bo na lodzie to ten quad tak naprawde nie jeździł. TO była udręka ale jak zamontowałem te łąńcuchy to mega odmiana, w końcu jeżdżę i to jeżdżę tam, gdzie wydawało mi się, że nie mam szans jechać :D

dominik011298 napisał(a):
Dużym ułatwienie okazało się spuszczenie powietrza i jazda na tzw. kapciach.


To teraz dwa słowa o powietrzu po zakupie. Przyjechał do mnie napompowany na 1,5 atm , zacząłem powoli spuszczanie wiatru, na razie jestem na etapie 0,7 atm ale wiem, że to jeszcze za dużo wiatru. Pewnie ok 0,5atm ustawię ale to metodą prób i błędów, chciał bym po asfalcie też się przejechać :)

dominik011298 napisał(a):
Co do pojemności to ja mam 350, a w rzeczywistości 348ccm3. I gdzie moje 2ccm3 ? :D To tylko takie zaokrąglenie po prostu.


Jaaa wieeem :) Choć trochę siedziałem za młodu w przeróbkach malych pojemności i wiem, że te 20cc potrafi robić sporą różnice stąd moje zdziwienie, że mój Bashan nie ma np 198cc a jedynie 177cc :) A porównując z tym co wkleiłem powyżej to już jest różnica jakiś 72cc lub 60cc a to dużo bo z takiej pojemnosci to bez problemu wyciągałem 14KM :D Ale tak jak mówisz, nie lamentuje, liczylem się z tym, że nie będzie to lokomotywa.


dominik011298 napisał(a):
No i zakup trytki i pospinaj te kabelki przy ramie dla bezpieczeństwa.


Już kupiłem i zacząłem spinanie. Te kable co fotki porobiłem doszczelniłem izolacją wstepnie, pociagnąłem ładnie po ramie. Jeszcze mam tam co poprawiać ale z czasem mam problemy :) Na naprawy też go nie mam wiec będę starał się nic nie psuć :D Baaa nie mam nawet czasu na przykręcenie rejestracji, trzeba przewiercić mocowanie bo nie jest przystosowane (otwory) pod blache motocyklową.

A co do technikaliów i charakterystyki quada - faktycznie musi być zgrany dość ... farmersko tj. roboczo. Jak na moje ucho to ma bardzo wysoko ustawiony punkt ruszania (w skuterze regulowało się to m.in twardszymi sprężynkami na sprzęgle, nie wiem jak tutaj), bo dość mocno trzeba go wkrecic żeby w ogóle drgnął :) A to się przekłada na jego zdolności uciągowe itd ..


Załączniki:
IMG_20170209_150855.jpg
IMG_20170209_150855.jpg [ 347.86 KiB | Obejrzany 11692 razy ]


Ostatnio zmieniony przez Chino 10.02.2017 06:52, edytowano w sumie 2 razy

 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01.06.2014 18:57
Posty: 1213
Miejscowość: Polska
Imię: Dominik
Quad: BRP 1000
Poprzednie quady: Było ich trochę:)
PostWysłany: 10.02.2017 08:59 
Re: Bashan BS200AU CVT 2016r. - from the beginning
Quad do lekkich prac będzie nadawał się idealnie, tak że nie ma problemu :P

Pamiętaj, że jest to quad głównie do zabawy, a nie do pracy :D


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.01.2017 20:56
Posty: 132
Imię: Artur
Quad: Bashan BS200AU
Poprzednie quady: brak
PostWysłany: 11.02.2017 16:13 
Re: Bashan BS200AU CVT 2016r. - from the beginning
Kolejny dzień, kolejne uwagi.

Może wyda się to głupie ale mocno się zdziwiłem. Ogólnie Quad potrzebował sporych obrotów do ruszenia, pchać go kawałek chciałem to straaasznie ciężko szedł. Po wczorajszym powrocie "z pola" trochę dymiły tarcze. No i dzisiaj mocno się zdziwiłem jak pracują moje przednie koła na śniegu i lodzie :los:



Dodam, że hamulca nie tykałem na tym filmiku :P
Najpierw się zastanawiałem czy to kiepska guma czy za dużo powietrza czy brak obciążenia z przodu ale zacząłem sprawdzać od najbardziej oczywistego...

Poluzowałem trochę "odbój" przy pompie hamulcowej. Pewnie z 5mm.

Image

... I nagle Quad zupełnie inny. Wcześniej brak dynamiki zrzucałem na brak pojemności :P ALe teraz dużo szybciej i bardziej ochoczo rusza. Nagle skręca, prowadzi się itd.
WIem, trochę jak blondynka się zachowałem, ale nie mialem czasu przy nim grzebac, tyle co przez tydzień przejechałem 27km jeżdżąc z domu na budowe itd ;)
Ale jak dystrybutor może oddawać tak człowiekowi pojazd? Przecież jak bym był jeszcze bardziej ciemny to chwila moment było by po klockach ;) .. a może i po świeżym, docieranym silniku.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01.06.2014 18:57
Posty: 1213
Miejscowość: Polska
Imię: Dominik
Quad: BRP 1000
Poprzednie quady: Było ich trochę:)
PostWysłany: 13.02.2017 09:36 
Re: Bashan BS200AU CVT 2016r. - from the beginning
I jak maszyna śmiga w kolejnych dniach eksploatacji ? :)


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.01.2017 20:56
Posty: 132
Imię: Artur
Quad: Bashan BS200AU
Poprzednie quady: brak
PostWysłany: 13.02.2017 11:20 
Re: Bashan BS200AU CVT 2016r. - from the beginning
Bardzo dobrze. Po popuszczeniu hamulców nagle zupełnie inna sterowalność, troszke lepsza dynamika. Teraz dopiero czuję frajdę ;)
Ale tak jak mówie - nie mam zupełnie czasu nim się pobawić wiec tlyko jako wół roboczy robi. Tu podjechać, tam przeciągnąć. Więcej to na motogodziny pracuje niż na km. Wczoraj znowu musiałem kompresor przestawić, nie planuje tego wiecej robić bo towar trochę za cięzki dla tego pojazdu ale wiekszych problemów to z nim nie miał



Ostatnio zmieniony przez Chino 13.02.2017 11:20, edytowano w sumie 2 razy



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01.06.2014 18:57
Posty: 1213
Miejscowość: Polska
Imię: Dominik
Quad: BRP 1000
Poprzednie quady: Było ich trochę:)
PostWysłany: 13.02.2017 12:16 
Re: Bashan BS200AU CVT 2016r. - from the beginning
W sumie to quady, crossy to tak jak traktory, kombajny itd... Liczy się w motogodzinach ponieważ jak jedziesz w ciężkim terenie i zrobisz np te 10km po mokradłach, bagnach lasach itp to spali Ci z 10 litrów paliwa przykładowo. Więc nie ma sensu zliczać km. Albo lecisz na motogodziny albo na km albo na czas. Lecz głównie motogodziny najbardziej oddają to co silnik przeszedł.

No i fajnie, obyś tylko lał paliwo i śmigał :P Szerokości


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.01.2017 20:56
Posty: 132
Imię: Artur
Quad: Bashan BS200AU
Poprzednie quady: brak
PostWysłany: 16.02.2017 18:35 
Re: Bashan BS200AU CVT 2016r. - from the beginning
Dzięki ;)

Ok. Niebawem miną dwa tygodnie użytkowania.
Przez ten czas poluzowała mi się jedna fabryczna nakrętka od wieszaka tłumika. Dokręcona, na razie spokój. Obserwuję resztę.
Dzisiaj ciekawe zjawisko, odwracam się a tu tylna lampa nie ma pozycyjnego. Stop jest a pozycji brak. Nie zwróciłem na to uwagi wcześniej.
Wskoczyłem na pole, zrobiłem po wybojach z z 3km i nagle patrzę a tu jest i tylna pozycja :D Czary mary. Będę musiał przejrzeć co tam nie styka.

Na razie uwag brak. Zrobione 34km ale mocno "robocze" tj. sporo mth a mało km ;)
Kończę drugi zbiornik paliwa (+ to co miał w baku jak przyjechał).

Skręciłem nieco gaz żeby zbyt nie szaleć na dotarciu (ograniczyłem do ok 2/3 zakresu) ale i teraz spokojnie do 46km/h dochodzi. Idą roztopy, czas zdjąć łańcuchy ;) I może w końcu czas polatać po asfalcie :los:


Ostatnio zmieniony przez Chino 16.02.2017 18:35, edytowano w sumie 2 razy



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17.06.2015 18:00
Posty: 437
Quad: LS 450 / LS 300 / Shineray 250 STXE / ATV 150
PostWysłany: 16.02.2017 19:03 
Re: Bashan BS200AU CVT 2016r. - from the beginning
kup wiadro nakrętek samozaciskowych, ja tak zrobiłem w chińczykach i miałem spokój, zawsze coś się samo odkręci ;)


 
Profil WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01.06.2014 18:57
Posty: 1213
Miejscowość: Polska
Imię: Dominik
Quad: BRP 1000
Poprzednie quady: Było ich trochę:)
PostWysłany: 16.02.2017 21:08 
Re: Bashan BS200AU CVT 2016r. - from the beginning
Co do świateł miałem podobnie. Druga żarówka w ciągu 5 mies. mi się spaliła... Stop działa, pozycyjne nie :P Żarnik mi się przepala... Na szczęście to kosztuje grosze. Styki posprawdzaj bo być może w kostce kabelek Ci wyskoczył, tzn styk męski lub żeński... Tak z ciekawości. Masz hermetyczne złącza ?


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.01.2017 20:56
Posty: 132
Imię: Artur
Quad: Bashan BS200AU
Poprzednie quady: brak
PostWysłany: 16.02.2017 21:44 
Re: Bashan BS200AU CVT 2016r. - from the beginning
Mam nakrętki samokontrujace, pisałem już o tym ale specjalnie nie zmieniam żeby zweryfikować to legendarne rozkręcenie się.

Ano właśnie trzeba pewnie któraś kostkę poprawić. Hermetyczne czyli w takich koszulkach czy jeszcze coś innego masz na myśli?


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01.06.2014 18:57
Posty: 1213
Miejscowość: Polska
Imię: Dominik
Quad: BRP 1000
Poprzednie quady: Było ich trochę:)
PostWysłany: 17.02.2017 09:34 
Re: Bashan BS200AU CVT 2016r. - from the beginning
Kostki hermetyczne to takie które są odporne na działanie wody itp... zapobiegając przy tym zabrudzeniu się styków


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17.06.2015 18:00
Posty: 437
Quad: LS 450 / LS 300 / Shineray 250 STXE / ATV 150
PostWysłany: 17.02.2017 16:24 
Re: Bashan BS200AU CVT 2016r. - from the beginning
polecam "glutem" zalać kostki od strony kabli, kości hermetyczne są dosyć drogie


 
Profil WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 88 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 20 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.