Autor |
Wiadomość |
EmBe
Rejestracja: 07.03.2006 15:00 Posty: 1275 Miejscowość: Częstochowa/SG City :D
Quad: Kymco MXU 250 , Suzuki Kingquad 750 EmBe-edition K8 , Kymco MAXXER 250
|
Wysłany: 07.03.2009 19:37
po 100 km - dziura , zawinąłem gwoździa w tylną oponę , załatane wszystko ok.
po 200 km kolejna również gwoździa gdzieś znalazło załatane również ok
2 razy łatany AT i ta sama tylna lewa opona
1100 km na liczniku brak dodatkowych dziur
_________________ Kymco MXU 250 sprzedany , Suzuki KQ 750 , sprzedany Kymco Maxxer 250 , Suzuki LTR 450 fun&race edition
|
|
|
|
krecik
Rejestracja: 11.01.2006 16:02 Posty: 5042 Miejscowość: Warszawa
Quad: G800
|
Wysłany: 07.03.2009 19:44
7000 km
dziur około osmiu w jednej
i ze cztery w drugiej
są podatne
szczególnie słabo odporne na gwoździe
litości, maćku, przeciez to opony z gumy a nie stali, same z siebie się nie przedziurawiają, nawet pancerny XTR po przejechaniu po drucie kolczastym miał cztery otworki którymi powietrze sobie uciekało
_________________ Krzysiek
Z życia forum: Jeżeli polski rolnik nie ma krowy, a jego sąsiad ma dwie, to ten polski rolnik zamiast robić wszystko aby też mieć dwie krowy - woli żeby sąsiadowi te dwie krowy zdechły.
|
|
|
|
MaciekP
Rejestracja: 29.09.2005 22:40 Posty: 6185 Miejscowość: Warszawa
Quad: Było wiele...
|
Wysłany: 07.03.2009 19:44
600km, 0 dziur
|
|
|
|
MaciekP
Rejestracja: 29.09.2005 22:40 Posty: 6185 Miejscowość: Warszawa
Quad: Było wiele...
|
Wysłany: 07.03.2009 19:50
Wiesz Krecik, pytam bo na dluga wyprawę szukam wlasciwych opon i myślałem poważnie o terracrosach XD ale niestety poszukalem po zagranicznych forach i jednak piszą o ich wielkiej podatność na dziury. Zastanawiam się więc czy 2 ply AT w rzeczywistości przekłada się na większą delikatność niż cała reszta 6- o warstwowa. Stąd ten quiz
|
|
|
|
krecik
Rejestracja: 11.01.2006 16:02 Posty: 5042 Miejscowość: Warszawa
Quad: G800
|
Wysłany: 07.03.2009 20:24
maćku - jezdze na AT od dwóch i pól roku
jednym kompletem zrobiłem 6 a drugim 7 tysięcy kilometrów w warunkach o których się twojemu quadowi nie śniło.
nie, nie pojechał bym w karpaty ukraińskie na AT
ale to nie z powodu ich małej odporności na cokolwiek, tylko średniej sprawności w górskim błocie na drogach tam na miejscu gdzie wg. mnie jodełka sobie poradzi zdecydowanie lepiej. To od ciebie zalezy po czym planujesz jeździć, jesli w terenie - to ja bym jechał na jodłach, jesli po szutrach gównie , to wtedy na AT.
800km to czasem w dwa dni przejeżdzam, nic się oponom nie dzieje 'samo', ale jeszcze nie wymyślili takiej której się nie da uszkodzić, jak się bardzo boisz to kup sobie musy do opon, jakieś małe samochodowe powinno się dać dobrać, i bedziesz miał spokój.
_________________ Krzysiek
Z życia forum: Jeżeli polski rolnik nie ma krowy, a jego sąsiad ma dwie, to ten polski rolnik zamiast robić wszystko aby też mieć dwie krowy - woli żeby sąsiadowi te dwie krowy zdechły.
|
|
|
|
Użytkownik usunięty
|
Zbanowany |
Rejestracja: 24.09.2008 06:31 Posty: 2921
|
Wysłany: 11.03.2009 09:27
alltracki kupione, wyglądają świetnie, w weekend pierwsza testowa jazda (niestety powolna bo mam docieranie sprzętu
|
|
|
|
FOX
Rejestracja: 23.10.2007 22:11 Posty: 1061 Miejscowość: Bolesławiec
Quad: X-men
|
Wysłany: 11.03.2009 11:39
A ja bym pojechal na AT na długa wyprawe. może tylko ze wzgledu na wygode założyłbym wieksza gume np. 26", ale AT nie zawiódł mnie nigdy w wysokich górach, po skalach, katowane w górskich kamienistych rzeczkach, może raz wróciłem na gwozdziu.
Sa lekkie, fantastycznie trzymaja na trawersach i nie zauwazyłem, zeby az tak bardzo odbiegaly w błocie od typowo błotnych. Zapewne gorzej sobie radza, ale generalnie zawsze kiedy przejezdzali blociarze, ja też jakos przelecialem. W górach natomiast jest nieoceniona, w kazdej sytuacji.
_________________ K.W.I.S.A Drapers sQuad quadowa wspinaczka wysokogórska - bez wyciągarki.
|
|
|
|
MaciekP
Rejestracja: 29.09.2005 22:40 Posty: 6185 Miejscowość: Warszawa
Quad: Było wiele...
|
Wysłany: 11.03.2009 11:41
dzięki FOX.
Na tydzien przez wyjazdem będę mial dokładne informacje co do warunków na trasie na Ukrainie i zadecyduje czy brac XTR 25 czy ALL-TRAK. Niski profil ALL-TRAK świetnie się sprawdza na pochyłościach.
Przeczytałem sobie uważnie tekst o ostatnim Dakarze w ATV SPORT i widziałem, że chyba dwóch quadowców miało z tyłu załozone ALL-TRAKI
|
|
|
|
Użytkownik usunięty
|
Zbanowany |
Rejestracja: 24.09.2008 06:31 Posty: 2921
|
Wysłany: 11.03.2009 14:08
fox34 napisał(a): A ja bym pojechal na AT na długa wyprawe. może tylko ze wzgledu na wygode założyłbym wieksza gume np. 26", ale AT nie zawiódł mnie nigdy w wysokich górach, po skalach, katowane w górskich kamienistych rzeczkach, może raz wróciłem na gwozdziu.
Sa lekkie, fantastycznie trzymaja na trawersach i nie zauwazyłem, zeby az tak bardzo odbiegaly w błocie od typowo błotnych. Zapewne gorzej sobie radza, ale generalnie zawsze kiedy przejezdzali blociarze, ja też jakos przelecialem. W górach natomiast jest nieoceniona, w kazdej sytuacji.
i włąśnie o taki komentarz mi chodziło !!!!!!!!!!!!!!
Potwierdza on w 100% słuszność mojego zakupu.
|
|
|
|
MaciekP
Rejestracja: 29.09.2005 22:40 Posty: 6185 Miejscowość: Warszawa
Quad: Było wiele...
|
Wysłany: 15.03.2009 18:24
wczoraj po dłuższej przerwie wreszcie trochę pojeździłem, choć z powodu wodowania kolegi KATO po szyję i szybkiego powrotu asfaltowego do domu trenowałem poziom scieralności ALL-TRAKów - jestem pod wrażeniem. ok 60km asfaltu pozostaje bez wrażenia.
Miałem okazję pojeździć szybko a'la jockey konno, trochę wodowania i odrobina błota i moja miłość do ALL-TRAKów nie ustaje. Bez szans sa inni kiedy jedzie się na all-trakach na elkach z regulacjami polnymi drogami, gdzie sporo kolein i małych pofaldowań. Leci się po prostu 70-80km/h górą co chwilę odrywając koła od ziemi i myszkując. Pełna kontrola, lekki quad po prostu jak gazela skacze po nierownościach. Koledzy na 27 calowych XTRach nawet na Bombie 800 moga tylko pomarzyć...oczywiscie odjada na asfalcie
Na piaskarniach także świetna jazda, kiedy ITP XL szybko wykopuje dziure pod quadem, AT jedzie lekko dalej.
Kupiłem własnie ITP XTr 25" na wyprawę na Ukraine, ale jeżeli nie będzie jednoznacznego raportu tuz przed wyjazdem z objechania trasy, wskazującego na totalne błoto, Jadę na ALL-TRAKach!
|
|
|
|
MaciekP
Rejestracja: 29.09.2005 22:40 Posty: 6185 Miejscowość: Warszawa
Quad: Było wiele...
|
Wysłany: 18.03.2009 21:58
|
|
|
|
Sanol
Free Mod
Rejestracja: 15.11.2006 22:06 Posty: 5363 Miejscowość: Kraków
Quad: LAND ROVER
Poprzednie quady: Liszaj 4x4 Sralis 700 KingKupa 750
|
Wysłany: 18.03.2009 22:22
A ja znalazłem na stronie www.maxxis.com że AT są do quadów sportowych takich ptaszków a do ATV-Utility produkują BH
_________________ Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów
ATV-IRBIS-SQUAD//DZIKIE WYPRAWY
Fotosy
|
|
|
|
MaciekP
Rejestracja: 29.09.2005 22:40 Posty: 6185 Miejscowość: Warszawa
Quad: Było wiele...
|
Wysłany: 19.03.2009 00:27
Tak jest. Pisano o tym wczesniej, ale, że produkuja rozmiar 25" to je zaadoptowano do Utility
|
|
|
|
norbi
Rejestracja: 25.11.2006 15:20 Posty: 2810 Miejscowość: Poręba Wielka gm.Niedźwiedź
|
Wysłany: 09.04.2009 20:08
Re: Opony MAXXIS ALL TRAK?
Kolejny szczęśliwy posiadacz malutkiego japonskiego quadzika,zakupił malutkie oponki - alltraczki. Z krótkiej telefonicznej rozmowy-rincon pokazał po dwóch latach męczenia się na xtr,swoje prawdziwe oblicze. Podobno jest już wytyczony nowy,zajebi... mega trudny,pozdjazd-mniam,mniam. Moje zdanie - ALLTRAKI - NAJLEPSZE OPONY DO QUADA W GÓRY!
|
|
|
|
jkarB12
ATV Squad Górny Śląsk
Rejestracja: 17.02.2008 16:54 Posty: 1006 Miejscowość: Beskid Makowski
Quad: RYDWAN
|
Wysłany: 09.04.2009 20:23
Re: Opony MAXXIS ALL TRAK?
Ja testowałem na KQ Duro PowerGrip - nie byłem zadowolony Na razie wróciłem do fabrycznego zestawu i.... quad dostał znowu skrzydeł! Teraz mam ochotę właśnie na all trak, który chyba nie powinien zabierać tyle zrywności i mocy maszyny co Duro PG. Nie ma to jak dieta dla KQ na wiosnę
|
|
|
|