Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Dystanse do quadów przeprawowych, ? :)
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 16.04.2024 18:09



Odpowiedz  [ 92 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna
Dystanse do quadów przeprawowych, ? :) 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12.09.2005 10:41
Posty: 52
Miejscowość: bieszczady i krk...
Quad: renegejd iks ...
PostWysłany: 30.04.2007 10:39 
Dystanse do quadów przeprawowych, ? :)
Dystanse do quadów przeprawowych, ? powiedzcie coś na ich temat bo nie moge się zdecydować :)
Czy nie uszkadzą one piasty ?? mocowania kół są bardziej nadwyrężone ???, czekam na opinie :)
pzdr .....


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.08.2005 18:51
Posty: 1526
Quad: Polaris Scrambler 500H.O. 4x4 wYYYpas =)
PostWysłany: 30.04.2007 11:02 
Nie uszkodza piasty ani nic, można montować... Ale całe zawieszenie dostaje o raz bardziej po du***... Wszystko będzie szybciej leciało, gałki itp. ale będzie lepsze prowadzenie maszyny ;)

_________________
Szerokości i gumowych przeszkód ! :)


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.05.2005 23:16
Posty: 1602
Miejscowość: ALCATRAZ TEAM Warszawa-Białołęka
Quad: Can-Am 800: super silnik a reszta taka sobie
PostWysłany: 30.04.2007 11:04 
Do przeprawówki - nie ma to sensu. Zbyt duża szerokość przeszkadza w jazdach terenowych.
Poszerzenie będzie Ci utrudniało jazdę między drzewami, w ciasnych przesmykach, czy nawet w rowach, a Ty jeździsz chyba w górach ...
Co innego do szybkiej jazdy w enduro. Tam, żeby quada nie stawiało bokiem poszerzamy tył, utwardzamy i obniżamy zawieszenie.
Dystanse niestety nie są bez wpływu na trwałość elementów zawieszenia. Mnie w Rinconie na dystansach wybiło łożysko. Jeżdziło się świetnie w zakręcie, ale koszty niepotrzebne.
Nie wiem, czy warto.

_________________
ALCATRAZ ;)


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Zbanowany

Rejestracja: 14.12.2006 16:35
Posty: 117
Miejscowość: Stargard Szcz.
Quad: Honda 350 w planach 700
PostWysłany: 30.04.2007 14:15 
Mim zdaniem lepiej zainwestować w dobre opony plus felgi z ofsetem będziesz zadowolony.

_________________
nie handluje,nie promuje nie mam ciśnienia


 
Profil Facebook
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08.11.2005 00:22
Posty: 144
Miejscowość: okolice Warszawy
Quad: Pati :-), G 700, G 125
PostWysłany: 30.04.2007 22:10 
Używam 2x5 na tył od roku i jestem bardzo zadowolony (wcześniej w Rinconie teraz w G700). Zdecydowanie zwiększona stabilność quada zarówno podczas szybkiej jazdy jak i na trawersach (zwłaszcza). Co do zwiększonego zużycia zawieszenia - nie widzę większej różnicy (chociaż na pewno jakieś jest, fizyki nie oszukasz :)), aluminiowe dystanse są lekkie.
Dopiero zastosowanie poszerzenia przodu będzie miało większy wpływ na demolicję zawieszenia, jak i siłę potrzebną do prowadzenia gada.
Z drugiej strony Rubicon ze swoją sztywną osią jest bardzo stabilnym sprzętem i nie wiem czy stosowanie w nim poszerzenia ma sens (w Grizzly 700 zdecydowanie tak ;) ).

_________________
Pozdrawiam, Planus
www.quadteam.pl


 
Profil WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03.04.2006 20:13
Posty: 718
Miejscowość: Jabłonna
Quad: Nie ma :( bo nie mogę jeździć :-((((((
PostWysłany: 01.05.2007 09:57 
Jak widzę jeżdzisz Rubiconem do niego starczą felgi z ofsetem tak jak napisał iras61. Na codzień jeżdżę Rinconem który jak wiadomo jest dość stabilny ale ostatnio miałem okazję przejechać się Rubiconem to quad który jest jakby przyklejony do ziemi, swoją stabilnością na trawersach i podjazdach zrobił na mnie duże wrażenie nie trzeba go dozbrajać w dystanse, a w terenie takjak napisał Galileusz tylko z tym problem. Rubicon jest i tak szeroki, za to jest mało komfortowy sądzę że dystanse jeszcze pogorszą wygodę, na pewno będzie dużo trudniej skręcać.

_________________
Honda TAK ------ Honda POLSKA - NIE


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12.09.2005 10:41
Posty: 52
Miejscowość: bieszczady i krk...
Quad: renegejd iks ...
PostWysłany: 01.05.2007 22:15 
Widze że argumentów przeciw jest dużo więcej więc może jednak odpuszcze dystanse, jednak felgi z ofsetem zainteresowały mnie heheh :) tak na marginesie, gdyby jakaś brygada miała ochote na zwiedzenie bieszczad, zapraszam :) ahaaa gdyby ktoś miał dojścia do tańszych oponek, byłbym zainteresowany, bo czas gorący a gumy miękkie, długo nie wytrzymują :) pozdrawiam .. :D


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.05.2005 23:16
Posty: 1602
Miejscowość: ALCATRAZ TEAM Warszawa-Białołęka
Quad: Can-Am 800: super silnik a reszta taka sobie
PostWysłany: 01.05.2007 23:12 
Obawiam się, że jeśli chcesz poszerzyć quada na tylnej osi to możesz jedynie założyć dystanse.
Felgi z większym offsetem to Ty już masz fabrycznie. A takie felgi jak Ty masz po założeniu do sprzętu z mniejszym offsetem jak w Rinconie czy Grizzly dają nam poszerzenie.
Ja tylko się zastanawiałem czy do jazdy przeprawowej będzie Ci to potrzebne ?!
Jeśli bardzo chcesz spróbować - to kup sobie te dystanse i sprawdź.
Koszt to około 400 - 500 PLN na jedną oś.
W komplecie są szpilki do nakręcenia oraz same dystanse. Montuje się szybciutko i komplet jest wielokrotnego użytku.

_________________
ALCATRAZ ;)


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22.12.2006 15:00
Posty: 30
Miejscowość: Tarnów
Quad: G700
PostWysłany: 04.07.2007 19:16 
Planus , możesz polecić jakieś dobre felgi z ofsetem do G700 ? O ile one poszerzają ?

_________________
neoniarz


 
Profil Facebook
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22.12.2006 15:00
Posty: 30
Miejscowość: Tarnów
Quad: G700
PostWysłany: 04.07.2007 19:22 
Wygląda , że zakradł się jakiś złośliwy chochlik :D

_________________
neoniarz


 
Profil Facebook
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03.02.2008 09:09
Posty: 296
Miejscowość: Nysa
Quad: X
PostWysłany: 09.07.2008 21:08 
ja mam felgi douglasa 25 cali z offsetem 4+3 czyli dużoooo wystają za nadkole xD

_________________
A.N.T - ATV NYSA TEAM


 
Profil Facebook Tlen Gadu-Gadu
ATV Squad Górny Śląsk
ATV Squad Górny Śląsk

Rejestracja: 13.07.2008 10:02
Posty: 139
Quad: Kingquad 700
PostWysłany: 04.10.2008 17:25 
oledzy za bardzo nie rozumiem czemu dystanse w porownaniu z felgami z wiekszym offsetem niszcza zawieszenie...dystanse przesuwaja seryjna felge na zewnatrz i stanowa z piasta kola niejako calosc....zakladajac felge z wiekszym offsetem moim zdaniem sytuacja z technicznego punktu widzenia jest bardzo podobna...wiadomo ze odpada w tym momencie jeden element (dystans) ale co to zmienia w zuzyciu zawieszenia ? zakladajac felge z wiekszym odsadzeniem niejako dystans znajduje się już w niej.....


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 04.10.2008 21:23 
Masa amortyzowana. Było!

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


 
Profil Gadu-Gadu
ATV Squad Górny Śląsk
ATV Squad Górny Śląsk

Rejestracja: 13.07.2008 10:02
Posty: 139
Quad: Kingquad 700
PostWysłany: 05.10.2008 19:32 
czy jest az taka różnica miedzy masa kola z dystansem a kolem zalozonym na felge z odsadzeniem...???


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 05.10.2008 21:24 
Jest. Dystans waży około 0.5 kg, + szpilki + koło. W wypadku offsetu - tylko koło.

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


 
Profil Gadu-Gadu
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 92 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 12 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.