Mam do was takie pytanie czy polecacie taki zestaw ? czy warto wejść w takie koszty w celu zdobyczy tych 5- czy ileś koni ?
Oczekuje bardziej rasowego brzemienia ale , też i komfortu na długich trasach nie straszyć nikogo ale mieć miły dźwięk w rozsądku .. czy zatem dobrze trafiłem z wyborem ? A myślę nad Muzzy Dual kompletnym wydechu '' raczej '' chyba że sama końcówka to zmieni tz dźwięk i jakiś przyrost mocy ..
i drugie pytanie co do Muzzys Digi Tune ? nie za bardzo wiem co " on " robi znalazłem taki filmik i nie mogę się nic szczaić po co tyle 8 poziomów jakiś , wiem jedno że wpływa na układ paliwowy i zmienia dawkę ..
Trzeba stroić ten zestaw Muzzys ? czy kupuję pod mój model i montuje i tyle ? i jak wpływa na żywotność mojej maszyny ? .. Czekam na opinie , głównie chodzi mi o zmianę dźwięku na taki basowy fajny miły , ale nie ryk jakiegoś monstera heh tak żeby na dalekich wyprawach było do " wytrzymania " ale i z gracją
Pozdrawiam . Czekam na pomoc
_________________ ATV&UTVMasters
Fast&FunandMASTERfully !
Ostatnio zmieniony przez krzychu718293, 15.02.2015 15:07, edytowano w sumie 1 raz
PiotrMW
Rejestracja: 11.04.2014 11:27 Posty: 1490
Imię: Piotr
Wysłany: 15.02.2015 19:07
Re: Muzzy Dual + Muzzys Digi Tune
Z tego co zrozumiałem. To autor filmu sam nie ma pojęcia o co chodzi
No ja też nie wiem , na czym to polega i wg , a ja go nawet zbytnio nie słuchałem nie znam się zbytnio na jeżykach tak dobrze i tak pytam was , co trzeba zrobić z tym zestawem , stroić ? itp wg , i jaki wydech mi polecacie taki delikatny , nie jakiś ryk , tylko chciałbym go troszkę podrasować tego 1000 z dźwięku a co idzie za tym i z 4 KM pewnie wpadnie
Jeżeli w 1000 brakuje ci pary to musisz być ostrym zawodnikiem.
Na filmie pokazane są mapy zapłonu do wyboru. 1 jest minimalnie podciągnięta względem serii. 8 będzie najwyżej ustawiona- kąt wyprzedzenia zapłonu , paliwo......
Analogicznie jeżeli chcesz popyrkac po szutrze i zaoszczędzić kilka ml paliwa wybierasz 1. jak chcesz poszaleć 8. Wydech współpracuje z Digitunerem więc wybierasz odpowiednią opcje i jeździsz.
_________________ Opisz swojego quada w dziale NASZE MASZYNY
Rozumiem , czyli tylko montuję .. bo myślałem że trzeba stroić jakieś mapy wgrywać itp ? ale to chyba mi się pomyliło z Comanderem ..
co do Twojego Nowicjusz początku to może tak nie koniecznie ale wiesz z czasem są jakieś tam zachcianki a kończy mi się lista co mogę do swojego włożyć hehehe ale tak serio zastanawiam się nad muzzy dual czytałem że jeźeli chodzi o tony niskie , jakość i wg to że nie ma sobie równych , a jak pisałem wcześniej chciałbym żeby mój sprzęt brzmiał jak Porsche jadąc spokojnie żeby nie wkurzać innych a jak się da po manetce i na wyższych obrotach żeby fajnie chodziło .. wiem wiem quad nie auto i nie ma przełożeń dlatego szukam takiej alternatywy między fajny dźwięk a komfort ..
a co za tym idzie właśnie czytałem że z takim wydechem muszę taki moduł założyć
_________________ ATV&UTVMasters
Fast&FunandMASTERfully !
osama
ATV Expert
Rejestracja: 01.08.2008 17:30 Posty: 179 Miejscowość: cały świat :)
Quad: Jest :)
Wysłany: 16.02.2015 19:04
Re: Muzzy Dual + Muzzys Digi Tune
Cytuj:
Na filmie pokazane są mapy zapłonu do wyboru. 1 jest minimalnie podciągnięta względem serii. 8 będzie najwyżej ustawiona- kąt wyprzedzenia zapłonu , paliwo......
Analogicznie jeżeli chcesz popyrkac po szutrze i zaoszczędzić kilka ml paliwa wybierasz 1. jak chcesz poszaleć 8. Wydech współpracuje z Digitunerem więc wybierasz odpowiednią opcje i jeździsz.
Jak będziesz słuchał kolegii, to daleko nie pojedziesz Jaki kąt wyprzedzenia zapłonu , skoro to optymizer wtrysku ? Nie ma on nic wspólnego z zapłonem . Optymizer jest to urządzenie montowane na lini komputer-wtryskiwacz. Komputer daje impuls do otwarcia wtryskiwacza, po podłączniu optymizera impuls ten jest modyfikowany, tak aby wtryskiwacz był dłużej otwarty ( następuje zwiększenie dawki ) bądź krócej ( zmniejszenie dawki ). Optymizer nie ma żadnych wgranych map, programuje się go dla trzech zakresów obrotów: niskich , średnich, wysokich . Dla każdego zakresu obrotów ustawia się dawkę paliwa. Diody nie oznaczają opcji: 1- '' pyrkanie '' oszczędność paliwa , 8- szaleństwo . Diody podczas programowania świecą się w kilku kolorach, każdy kolor odpowiada poszczególnym obrotom, d poszczególne diody odpowiadają, dawce paliwa . Nigdy nie należy ustawiać optymizara w skrajnym położeniu ''8'' .
Rzadko się udzielam, na forum, ale jak ktoś pisze takie mądrości jak Nowicjusz, to nie wytrzymałem. Nowicjusz, po co udzielać komuś rad, skoro nie ma się o tym zielonego pojęcia ? Jeśli krzychu718293 ustawi optymizer w pozycji 8 i uszkodzi Rotaxa 1000 ? To co mu powiesz?! '' Pomyliłem się , ale masz wirtualnego browara na pocieszenie ''
Glodzilla
Rejestracja: 03.05.2010 13:23 Posty: 1146 Miejscowość: Windyki / Iława
Quad: Outy 800
Poprzednie quady: Lucky star 250 Suzuki Kingquad 700 Can Am Outlander 800 Yamaha Grizzly 700
Wysłany: 16.02.2015 19:15
Re: Muzzy Dual + Muzzys Digi Tune
A jak się ma wymiana samej końcówki wydechu może to zaszkodzić ?
osama
ATV Expert
Rejestracja: 01.08.2008 17:30 Posty: 179 Miejscowość: cały świat :)
Quad: Jest :)
Wysłany: 16.02.2015 19:35
Re: Muzzy Dual + Muzzys Digi Tune
Może, ale nie musi. Bardzo często nawet przy małej ingerencji w układ wydechowy, quad nie trzyma niskich obrotów , kolektor wydechowy robi się czerwony, pojawiają się strzały z wydechu, co świadczy o złym stosunku mieszanki. Niestety quady to nie samochody, które posiadaja sądę lambda w wydechu , która '' monitoruje'' skład mieszanki i na bieżąco ją koryguje . W pojazdach atv , układ wtryskowy jest na tyle prosty, że nie kontroluje ilości zasysanego powietrza oraz składu spalin. Przy każdej modyfikacji powinno się taką korektę wykonać. Może nie powiniem tego pisać ale po co zmieniać wydech ? Skoro fabryczny ma odpowiednią objętość i parametry. Wydech przelotowy , tak naprawdę poprawia górny zakres obrotów , przy możliwym spadku mocy na niskich . Jeśli ktoś jeździ rekreacyjnie, i prusza się głównie w dolnym zakresie obrotowym, to nie ma sensu.
osama dzięki za pomoc , więc będę musiał przemyśleć to ... choć chciałbym wydobyć z tego Rotaxa jakiś fajny basowy dzwięk .. chyba ze są jakieś wkładki do oryginalnego wydechu ?
A i mam jeszcze pytanie jedno , Co polecacie żeby założyć aby quad bardziej reagował na gaz , szybciej się zbierał i przyspieszał ? mam już Zestaw Daltona , co jeszcze można zmienić ? ale warunek taki żebym nie stracił na prędkości , bo nie chcę czasem jechać 100 jak w XMR nie po to kupiłem XT-P co prawda teraz mam i tak go bardziej mulastego bo na pierwszym pasku już mam 1700 KM , także nie jest taki narwisty jaki był a po drugie mam Pit Bulle 26 cali i też z tąką oponą nie czuć szybkiego nabierania prędkości ..
Także co możecie mi polecić , co sprawdzone i pewne , także w sprawie wydechu jak z niego wydobyć fajny basowy dźwięk ale bez przesady i strasznego ryku ..
Jeżeli chcesz zmieniać coś w wydechu nawet tylko tłumik to trzeba nabyć PowerCommander lub podobny piggyback, sondę lambda którą wkręca się na czas strojenia, dobrze trochę poczytać i samemu nanosić poprawki w PC w przypadku zmieniających się warunków. Informacje na podstawie użytkowania wydechu HMF, nie wiem jak w przypadku Muzzy ale ogólne zasady są podobne.
Jeżeli chodzi o wyostrzenie Bombardiera przy jednoczesnym nie rezygnowaniu z v/max to zakup sprzęgła CVTech, quad zaczyna startować od niższych obrotów (ok 1450), łatwiej idzie "na koło" ma większy vmax. zamiast ślizgów zastosowane są ciężarki jak np w KQ, sprzegło jest trwalsze niż oryginalne z "pinezkami" i umożliwia precyzyjniejsze dozowanie gazu. http://www.ebay.com/itm/Can-Am-Outlander-Renegade-1000-2012-CVTech-Primairy-drive-clutch-0900-0085-/230981916985 Lub praktycznie taki sam produkt VForceJohna
_________________ Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy
Dzięki bardzo ! a Co to tego CVTecha to muszę zamówić tylko to co mi wysłałeś ? czy coś jeszcze do tego potrzeba bo w opisie są tam jakieś jeszcze płatne opcję ..?
Wystarczy ten zestaw za 700$ , można jeszcze kupić zestaw tylnych kół, ale szczerze powiem że nie czytałem na ich temat co one dają, zapewne są inaczej wytoczone stożki więc zmieniają również przełożenie. Ja planowałem u siebie zmianę tylko przedniego kompletu więc o nim poczytałem i rozmawiałem z Sheltonem który uważa że to dobry wybór. Wiem też że można zamawiać je pod swoje preferencje czyli albo bardziej nastawione na ostry start albo na Vmax. Montaż jest prosty, zdejmujesz fabryczne przednie koła cvt i montujesz CVTecha bez żadnych dodatkowych kombinacji. Michał mówił również że paski dłużej żyją na tych sprzęgłach, to taki dodatkowy bonusik
_________________ Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy
Rozumiem , ja i tak mam u Siebie Daltona już, także i tak jest troszkę inaczej niż oryginał .. Ale można iść dalej ..
A ten z ebay to taki kompromis nad Vmax a startem ? czyli taki żeby każdemu pasował ..? No ja nie chciałby stracić na prędkości , chociaż rzadko się jeździ powiedzmy 130 a tyle najwięcej jechałem swoim co nie oznacza że tyle z niego wycisnąłem ale droga mi więcej nie pozwoliła a i tak miałem jeszcze dużą rezerwę na manetce i w obrotach i szedł. a ja czasem robię szybki przelot ekipą czy bez, to też fajnie mieć poczucie przy wyprzedzaniu że ma się tą rezerwę ..
Ale też nie chciałbym jak XMR 100 km/h i pomału się kończy .. chcę żeby szybko stawał jak i jechał
Czyli dla mnie najlepiej ten gotowy , bo nawet nie mam czasu ani ochoty bawić się w jakieś moje preferencję , aż taki wymagający nie jestem .. Firma mi też to ściągnie , właśnie pisałem do nich e-maila tam gdzie kupiłem quada , jestem z nich zadowolony i sprowadzają z USA quady i graty i czy dla mnie by zakupili ten zestaw ..
-- dodano 25.02.2015 21:38 --
a mam jeszcze pytanie czy duża różnica jest w porównaniu Dalton i najcięższe Ciężarki vs CVTech ? bo aktualnie mam Daltona ale na pośrednich odważnikach i nie wiem jak byłoby na najcięższy ? a chwilowo nie mam okazji tego sprawdzić ..
i tak pytam , bo jeszcze waham się nad zakupem a jak będzie mała różnica to chyba nie ma sensu tego zmieniać Ale coś czuję że będzie i tak kolosalna różnica
_________________ ATV&UTVMasters
Fast&FunandMASTERfully !
Ostatnio zmieniony przez krzychu718293 25.02.2015 20:38, edytowano w sumie 3 razy
jesli chcesz muzzy to vforce john ma najlepsze ceny najlepiej brać od niego z modulem msd dostaniesz wtedy zestrojony pod twojego gada zestaw msd ingeruje zarówno we wtrysk jak i zapłon możesz też ustawić sobie wyższy rev limiter
muzzy to dla mnie ewidentnie najlepszy system wydechowy do quadów z silnikiem V nie chodzi dużo głośniej niż seria , ma fajny dzwięk i jest łądnie wykonany
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
Dzięki za odpowiedz ale raczej już zrezygnowałem na tą " chwilę z zmiany wydechu ..
a zainteresowało mnie zestaw sprzęgła CVTech z linku powyżej , wiesz coś na ten temat i jesteś w stanie dać mi odpowiedz na moje pytanie z ostatniego postu ? Będę uszczęśliwiony !
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 23 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum