największy problem to rura wydechowa, zwłaszcza że to dwusuw - idealne wyprofilowanie rury dla optymalnej pracy silnika będzie bardzo ciężkie bez specjalistycznych przyrzadów, a oryginalnej prawie na bank nie wpasujesz. Ponadto, po co ci aż 500? Do tej pojemności, zwłaszcza KTM'a będzie ci pioruńsko ciężko dobrać jakiekolwiek części, a jeśli już znajdziesz to ceny przyprawią Cię o zawrót głowy...
500 ma jeszcze jedną potężną wadę - jeśli ktoś ci mówił że np. Brute Force 750 pali jak smok, to 500 w 2T pali jak stado smoków
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Wiem z doświadczenia...90 kilometrowa, urozmaicona trasa po lasach, polach, wydmach i bagnach bez specjalnego pałowania (70% trasy na 1/3 przepustnicy) kosztowało mnie prawie 30L benzyny... - bez dodatkowego kanistra ani rusz
Swoją drogą z chęcią bym Twój sprzecik obejrzał (a nie dzieli nas pół polski, jestem z okolic Piaseczna), bo to w końcu jedna wielka rodzinka - 2T, a mało nas jest, coraz mniej...
![:( :(](./images/smilies/icon_sad.gif)