Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - PROBLEM Z OBROTAMI Yamaha TRI-Z 250
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 01.11.2024 00:57



Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 
PROBLEM Z OBROTAMI Yamaha TRI-Z 250 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 15.09.2007 19:40
Posty: 3
Quad: Yamaha TRI-Z 250
PostWysłany: 15.09.2007 20:10 
PROBLEM Z OBROTAMI Yamaha TRI-Z 250
Panie i Panowie mam problem posiadam Yamaha TRI-Z 250 i od pewnego momentu mam problem najpierw po zagrzaniu się motor gasł nawet w trakcie jazdy i po ostudzeniu odpalał . Ale jakiś tydzien temu wyjechałem na przejażdżkę i już wróciłem na holu, zgasł i nie chciał odpalić. zaraz porozkręcałem przepływy paliwa i przedmuchałem i zmieniłem świece i odpala i na niskich obrotach chodzi naprawdę OK ale kiedy dodaje się troszeczkę gazu gaśnie można go wkręcić na obroty tylko na ssaniu ale wrzucają bieg nie rusza z miejsca brakuje mocy i gaśnie bez ssania dziwnie dusi się. Wiem że ten motor nie ma platynek bo sprawdzałem ma moduł elektroniczny nie ma również kondensatora. Na początku myślałem że brakuje mu powietrza ale otworzyłem wlot powietrza bezpośrednio za gaźnikiem ale to nic nie dało dalej nie wchodzi na obroty nie wiem co dalej robić każdy mówi co innego a w serwisie Yamahy powiedzieli że go nie zrobią bo nie mają schematu. Mam problem !!!!!!!!!!!!!


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 15.09.2007 21:40 
Impulsator. Jestem tego prawie pewien - przerabialem już ze 3 czy 4 sprzety w ktorych to male ustrojstwo się popsulo. Zrob tak - zmierz opornosc zimengo impulstora (bez odpalania), i zmierz jak się trochę nagrzeje (musisz zdjac pokrywe statora i sprawdzic ktore przewody odpowiadaja za impulsator - może być tak ze wyjda z niego dwa, ale może być też tak ze jeden koniec będzie wychodzil z impulsatora, a drugiego nie będzie - wtedy znaczy to ze jest on zmasowany, i drugim kablem do pomiaru będzie masa podlaczona do podstawy statora.) Jak na goracym opornosc będzie wieksza, lub nieskonczona - masz winowajce.

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


 
Profil Gadu-Gadu
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 2 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 20 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.