Autor |
Wiadomość |
Sir Adam Jr
Mod-Team Member&Moderator Działu Bombardier/Can Am
Rejestracja: 27.10.2005 08:40 Posty: 2185 Miejscowość: Okolice Poznania - SQUAD: A.P.T. - ATV Poznań Team --------
Imię: Sir Adam Jr
Quad: Can-am Outlander 1000
|
Wysłany: 06.10.2007 18:52
Holowanie quada utility - czy można?Czy uda się też odpalić?
Witam.
Kilkakrotnie spotkałem się z opinią że nie można holować quada ulitilty na wyłączonym silniku.
Czy to prawda – czy są jakieś przeciwwskazania co do holu maszyny ze skrzynią CVT (Grizzly 660 , 700, Honda, Kawa, Bomba, Suzuki?)?
Jeżeli można to z jaką maksymalną prędkością?
Jak długo (ile kilometrów) można holować?
Chodzi o sytuację kiedy to nie możemy odpalić również silnika. Czy holować na NEUTRALU czy próbować załączać bieg H?
Drugie pytanie:
Czy można odpalić Grizzly 660 i 700 na holu? Czy to się uda?
W 660 można użyć ręcznego rozruchu linką ale czy zaciąganie i próba odpalenia jest możliwa? Czy są jakieś przeciwwskazania?
_________________ Jest: Outlander 1000XTP 2014 1000 km + Warn 3.0 RT+BigHorn 27 R12+Flexx bar+Ricochet Był:Outlander XXc 2011 7 000 km Renegade XR 2009 9 000 km i Grizzly 660 2006 11 000 km
|
|
|
|
STRUGAL
Rejestracja: 29.12.2005 19:57 Posty: 601 Miejscowość: off-road wawer team / warszawa
Quad: Grizzly 700 fi camo + itp xtr +ssalloy 212 + warn rt front+ Garmin 60csx + ricochet+ halogen+ fiskars + exploler case +twinair+ hotgrips+ torba kolpin
|
Wysłany: 06.10.2007 19:26
Opalic na zaciag jest niemozliwe
_________________ Jesli mieszkasz na prowincji, znasz prawdziwe, mocne przeżycia i gardzisz mieszczańską manierą, doskonale wiesz co czuję,gdy zasiadam za kierownicą mojego quada .Szacunek dla wszystkich, którzy kumają o co w tym wszystkim chodzi.
|
|
|
|
Markus
Rejestracja: 13.08.2005 18:16 Posty: 737
Quad: Suzuki Vinson Renegade X Kawasaki TERYX 750 - RUW
|
Wysłany: 06.10.2007 19:33
Czy producenci zalecaja holowanie tego nie wiem. Ale wiem ze na pewno można bo nie raz już kogos holowałem. Trzeba najlepiej właczyc 2x4 i bieg neutralny.
Odpalic quada z przekłądnia pasowa na tzw. "pych" się nie da.
A najlepszym wyjsciem jest zakup Quada marki Suzuki - ich nie trzeba holowac
|
|
|
|
tomo27
Rejestracja: 29.03.2007 21:06 Posty: 577 Miejscowość: Ogrodzieniec
Quad: moĹźe znowu kiedyĹ... na razie TJ
|
Wysłany: 06.10.2007 20:08
Sir Adam Jr napisał(a): Czy to prawda – czy są jakieś przeciwwskazania co do holu maszyny ze skrzynią CVT (Grizzly 660 , 700, Honda, Kawa, Bomba, Suzuki?)?
Honda nie ma CVT.
Na po pych palić nie można.
Holować tak. Nie jestem pewien czy są jakieś ograniczenia co do odległości.
Np. samochody z automatami można holować max do 50 km (przynajmniej o takich zaleceniach kiedyś czytałem).
|
|
|
|
marzena
|
Wysłany: 06.10.2007 20:50
STRUGAL napisał(a): Opalic na zaciag jest niemozliwe
Możliwe tylko trzeba umieć
|
|
|
|
KoKoS
Rejestracja: 14.08.2005 18:51 Posty: 1526
Quad: Polaris Scrambler 500H.O. 4x4 wYYYpas =)
|
Wysłany: 06.10.2007 20:52
Jeśli holowanie to tylko na Luzie czyli N. W skrzyni pasowej nie wiem czy sa jakieś przeciwskazania, a Hondzie ze względu na to iż skrzynia jest podobnej konstrukcji jak w samochodach pewnie holowanie nie będzie zalecane, i będzie jakiś limit.
_________________ Szerokości i gumowych przeszkód !
|
|
|
|
Arecki
Rejestracja: 31.01.2004 04:31 Posty: 553 Miejscowość: Kabaty
Quad: Kopaczka do burakĂłw
|
Wysłany: 06.10.2007 22:23
Jeśli nie jesteś na rajdzie i nie liczą się wyniki czasowe - to holowanie z prędkością większą niż 30 km/h nie ma sensu...
Ostatnio wracałem kilkanaście kilometrów na sznurku po tym jak w Bestyjce pasek poszedł...
_________________ .:GALEON:.
Ogień w sercu, diamenty na twarzy... a błoto na plecach...
www.quadteam.pl
|
|
|
|
KAIN
Rejestracja: 15.10.2004 10:20 Posty: 873 Miejscowość: Nysa "Draper City"
Quad: Polaris 850 Xp
|
Wysłany: 07.10.2007 07:55
Jak holowałem kumpla na Kodiaku moją Bombą ,to biedaczysko pierwszy raz 100km/h przekroczył...był zachwycony przyspieszeniem. Mimo że nie był to rajd ,w domu wyliśmy bardzo szybko i nic niepokojącego się nie działo z Kodiakiem.
_________________ DRAPER & GROUND FIGHTER
WWW.FORCABRAVA.PL
|
|
|
|
STRUGAL
Rejestracja: 29.12.2005 19:57 Posty: 601 Miejscowość: off-road wawer team / warszawa
Quad: Grizzly 700 fi camo + itp xtr +ssalloy 212 + warn rt front+ Garmin 60csx + ricochet+ halogen+ fiskars + exploler case +twinair+ hotgrips+ torba kolpin
|
Wysłany: 07.10.2007 09:04
marzena napisał(a): Możliwe tylko trzeba umieć
Można wiedzieć jak bo nie wyobrażam sobie
_________________ Jesli mieszkasz na prowincji, znasz prawdziwe, mocne przeżycia i gardzisz mieszczańską manierą, doskonale wiesz co czuję,gdy zasiadam za kierownicą mojego quada .Szacunek dla wszystkich, którzy kumają o co w tym wszystkim chodzi.
|
|
|
|
czejen
Rejestracja: 11.08.2007 21:58 Posty: 59 Miejscowość: kostrzyn wlkp
Quad: maszyna tnąco miażdżąca głęboko penetrująca
Poprzednie quady: zezłomowane
|
Wysłany: 11.10.2007 07:55
[quote="marzena"]Możliwe tylko trzeba umieć[/quo
To tak samo jakbys chciała motorowke na wodzie zapchnąć
|
|
|
|
Sir Adam Jr
Mod-Team Member&Moderator Działu Bombardier/Can Am
Rejestracja: 27.10.2005 08:40 Posty: 2185 Miejscowość: Okolice Poznania - SQUAD: A.P.T. - ATV Poznań Team --------
Imię: Sir Adam Jr
Quad: Can-am Outlander 1000
|
Wysłany: 11.10.2007 17:26
Czyli ogólnie nie widzicie przeciwwskazań co do holu quada na wyłączonym silniku?
_________________ Jest: Outlander 1000XTP 2014 1000 km + Warn 3.0 RT+BigHorn 27 R12+Flexx bar+Ricochet Był:Outlander XXc 2011 7 000 km Renegade XR 2009 9 000 km i Grizzly 660 2006 11 000 km
|
|
|
|