Autor |
Wiadomość |
STRUGAL
Rejestracja: 29.12.2005 19:57 Posty: 601 Miejscowość: off-road wawer team / warszawa
Quad: Grizzly 700 fi camo + itp xtr +ssalloy 212 + warn rt front+ Garmin 60csx + ricochet+ halogen+ fiskars + exploler case +twinair+ hotgrips+ torba kolpin
|
Wysłany: 14.09.2007 20:54
czyli jak mam teraz 200km i 15mth to nie zaglondać do tego
_________________ Jesli mieszkasz na prowincji, znasz prawdziwe, mocne przeżycia i gardzisz mieszczańską manierą, doskonale wiesz co czuję,gdy zasiadam za kierownicą mojego quada .Szacunek dla wszystkich, którzy kumają o co w tym wszystkim chodzi.
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 14.09.2007 21:08
Przy 300km, możesz wymienić olej i zajrzeć-kompletny przegląd-dyfry też.
|
|
|
|
STRUGAL
Rejestracja: 29.12.2005 19:57 Posty: 601 Miejscowość: off-road wawer team / warszawa
Quad: Grizzly 700 fi camo + itp xtr +ssalloy 212 + warn rt front+ Garmin 60csx + ricochet+ halogen+ fiskars + exploler case +twinair+ hotgrips+ torba kolpin
|
Wysłany: 14.09.2007 21:11
już zmieniłem olej w dyfrach i silniku teraz mysle czy nie nasmarowac kalamitek ale niewiem gdzie wszystkie są ??
_________________ Jesli mieszkasz na prowincji, znasz prawdziwe, mocne przeżycia i gardzisz mieszczańską manierą, doskonale wiesz co czuję,gdy zasiadam za kierownicą mojego quada .Szacunek dla wszystkich, którzy kumają o co w tym wszystkim chodzi.
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 14.09.2007 21:24
Też było. 4 sztuki-obie tylne zwrotnice przy kołach. Rób z wyczuciem, bo ciężki dostęp i można urwać.
|
|
|
|
STRUGAL
Rejestracja: 29.12.2005 19:57 Posty: 601 Miejscowość: off-road wawer team / warszawa
Quad: Grizzly 700 fi camo + itp xtr +ssalloy 212 + warn rt front+ Garmin 60csx + ricochet+ halogen+ fiskars + exploler case +twinair+ hotgrips+ torba kolpin
|
Wysłany: 14.09.2007 21:42
znaczy chodzi o kalamitki ze są tylko 4 i uwazac żeby nie zerwać gwintu
_________________ Jesli mieszkasz na prowincji, znasz prawdziwe, mocne przeżycia i gardzisz mieszczańską manierą, doskonale wiesz co czuję,gdy zasiadam za kierownicą mojego quada .Szacunek dla wszystkich, którzy kumają o co w tym wszystkim chodzi.
|
|
|
|
aXcid
Rejestracja: 06.09.2004 14:17 Posty: 3014 Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
|
Wysłany: 14.09.2007 22:33
Eee...jak Ty to chcesz smarowac by zerwac gwint?? Tego się nie odkreca tylko zakalda na to szybkozlaczke ze smarownicy i pompujesz az wyjdzie bokami.
_________________ Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 14.09.2007 23:43
Jak nie zejdzie ciśnienie i przy tym ustawieniu-czytaj trudnym dostępie, łatwo urwać kalamitkę przy ściąganiu smarownicy.
|
|
|
|
Arek_MP
Rejestracja: 06.12.2005 21:38 Posty: 55 Miejscowość: Woj. Łódzkie
Quad: KFX 700 Polaris RZR 1000
|
Wysłany: 15.09.2007 00:03
Dzięki Shelton
dzisiaj od rana tj.(sobota) biorę się.
_________________ Arek_MP Grizzly 700
|
|
|
|
Arek_MP
Rejestracja: 06.12.2005 21:38 Posty: 55 Miejscowość: Woj. Łódzkie
Quad: KFX 700 Polaris RZR 1000
|
Wysłany: 15.09.2007 15:33
Mam jeszcze pytanie: ustawiłem pozycję T umocowałem klucz aby się nie przestawiło i sprawdziłem najpierw luz. I tu pytanie: Czy szczelinomież powinien mi przechodzić przez kowadełko całkowicie na drugą stronę kowadełka czy tylko wystarczy że wchodzi pod kowadełko do połowy i tu jest luz i mogę przesówać a na drugą stronę przejść nie chce.
W G 700 ssące 0,09-0,13 i nawet 0,05 nie przechodzi na wylot?
_________________ Arek_MP Grizzly 700
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 15.09.2007 17:05
Czy po ustawieniu na znacznik masz luz wyczówalny na obu dźwigniach zaworowych?
|
|
|
|
Arek_MP
Rejestracja: 06.12.2005 21:38 Posty: 55 Miejscowość: Woj. Łódzkie
Quad: KFX 700 Polaris RZR 1000
|
Wysłany: 15.09.2007 17:15
To Znaczy?
_________________ Arek_MP Grizzly 700
|
|
|
|
Arek_MP
Rejestracja: 06.12.2005 21:38 Posty: 55 Miejscowość: Woj. Łódzkie
Quad: KFX 700 Polaris RZR 1000
|
Wysłany: 15.09.2007 17:22
mam znacznik "I" "H" "T" i kilka cyfr no i obserwując zawory i przekręcając na T ssące są jak by w górnej fazie ale wylotowe jak przekręcam na inną pozycję to jeszcze się unoszą. No ale miało być "T" a w takiej pozycji to wpod wylotowe nie wcisnę nawet 0,10 szczelinomierza. Czy tak źle byłoby ustawione przez fabrykę?
Potrzebuję pogadać tel. 606-457-162
_________________ Arek_MP Grizzly 700
|
|
|
|
Arek_MP
Rejestracja: 06.12.2005 21:38 Posty: 55 Miejscowość: Woj. Łódzkie
Quad: KFX 700 Polaris RZR 1000
|
Wysłany: 15.09.2007 17:55
Już wszystko GRA jest OK dałem radę zawory ok. nie muszę dotykać.
_________________ Arek_MP Grizzly 700
|
|
|
|