Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - regulacja zaworów
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 01.11.2024 00:13



Odpowiedz  [ 28 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
regulacja zaworów 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.10.2006 20:17
Posty: 778
Miejscowość: Prądnik Czerwony
Quad: summit800xrs
PostWysłany: 06.05.2007 22:33 
regulacja zaworów
To szybka sprawa,wystarczy podjechac i na miejscu wyregulują w serwisie?Czy to jakaś dłuższa robota?


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.08.2005 18:51
Posty: 1526
Quad: Polaris Scrambler 500H.O. 4x4 wYYYpas =)
PostWysłany: 06.05.2007 22:48 
Dla dobrego mechanika to nie problem, a jak dasz paprokowi to będzie tragedia, a często kończy się to dodatkowymi kosztami :)

_________________
Szerokości i gumowych przeszkód ! :)


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 30.08.2006 12:59
Posty: 472
PostWysłany: 07.05.2007 06:42 
Ja robię to samemu, przynajmniej wiem co jest zrobione - wystarczy znać prawidłowe wartości luzów.


 
Profil

Rejestracja: 05.03.2006 19:39
Posty: 580
Miejscowość: Wołomin
Quad: Polaris Scrambler 500 4x4 nissan patrol GR y60
PostWysłany: 07.05.2007 10:23 
Ustawienie zaworów to jest chwila, najdłużej zajmuje dobranie się do pokrywy zaworów ( w niektórych sprzętach trzeba pół gada rozebrać)... No i silnik musi być zimny, jak nim pjedziesz do serwisu to będziesz musiał poczekać aż ostygnie. W większości sprzętów nie trzeba jechać do serwisu, w najbliższym warsztacie samochodowym ci ustawią, tylko muszisz im powiedzieć jaka ma być szczelina (manual się kłania).


 
Profil
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 07.05.2007 13:36 
Dodatkowo ważnym jest prawdiłowe ustawienie tłoka w regulowanym cylindrze. Trzeba umieć czytać znaczniki. W przypadku Vki dokonuje się dwóch osobnych ustawień dla każdego cylindra.


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.12.2005 21:38
Posty: 55
Miejscowość: Woj. Łódzkie
Quad: KFX 700 Polaris RZR 1000
PostWysłany: 11.09.2007 21:03 
Zamierzam dobrać się niedługo do zaworów w G 700 i mam pytanie: Jeśli zdejmę pokrywę zaworów to czy potem potrzebuję jakiejś nowej uszczelki lub trzeba posmarować silikonem? no i co z tym ustawieniem Tłoka.?
Z góry Dziękuję.

_________________
Arek_MP Grizzly 700


 
Profil Gadu-Gadu
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 11.09.2007 21:12 
Nie, pokrywki mają gumowe oringi. Jeśli robisz to pierwszy raz ;) to przyłóż się dobrze - inaczej możesz mieć niemiłe następstwa. Jest parę ważnych szczegółów jak dobre ustawienie markera - znacznika na kole magnesowoym w oknie wziernika diagnostycznego. Dobre dobranie wartości na szczelinomierzu, podejście do zaworów wydechowych - trudny dostęp - i nie przekręcenie - urwanie śrub kontrujących na dźwigienkach zaworowych.


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.12.2005 21:38
Posty: 55
Miejscowość: Woj. Łódzkie
Quad: KFX 700 Polaris RZR 1000
PostWysłany: 11.09.2007 21:43 
Dzięki Shelton.
Będę to robił pierwszy raz , mam trochę pojęcia i myślę że dam radę, ale idąc na łatwiznę : jakbyś mi powiedział jeszcze gdzie znajduje się to Okno wziernika diag. to już bym był bardzo szczęśliwy.
Dzięki

_________________
Arek_MP Grizzly 700


 
Profil Gadu-Gadu
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 11.09.2007 22:15 
Lewa strona karteru - duży do obracania wału, mały wziernikowy. Ustawaisz na właściwy znacznik i sprawdzasz czy zawory ssące i wydechowe mają luz. Jeśli tak przystępujesz do dzieła.


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.12.2005 21:38
Posty: 55
Miejscowość: Woj. Łódzkie
Quad: KFX 700 Polaris RZR 1000
PostWysłany: 14.09.2007 19:25 
Witam
Rozkręciłem już plastyki i wywaliłem puszkę filtra i dobrałem się do górnej pokrywki i tam zastałem jakby 2 zawory ale jest jeszcze jedna pokrywka z przodu silnika. Czy dobrze rozumuję że te 2 są to ssące a pod drugą dwa wydechowe? i oczywiście 2 ssące mają mieć identyczny luz i 2 wydechowe też identyczny czy tak? No i z lewej strony silnika mam dużą nakrętkę na imbus i małą. Obydwie ma odkręcić i w dużej będzie możliwość ustawienia wału a w małej podejżenia czy właściwe ustawienie?? I czy w jednej pozycji wału luz mają zawory ssące i wydechowe na raz?
Pszepraszam za drobiazgowość z góry Dzięki.

_________________
Arek_MP Grizzly 700


 
Profil Gadu-Gadu
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 14.09.2007 19:53 
Widzę, że się uczysz-dobrze, że na własnym silniku ;) Pod dużą śruba od czopu wału, pod małą wziernik. Oba ssące mają taki sam luz, wydechowe także ten sam, ale oczywiście inna wartość niż na wydechowych... Luz na obu w jednym położeniu. Wyczujesz. Weź sobie kogoś doświadczonego, bo błąd może sporo kosztować.


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.10.2006 21:08
Posty: 273
Miejscowość: okolice Kępna
Quad: Yamaha gryzly 660
PostWysłany: 14.09.2007 19:58 
700 ma tylko 2 ssące? :?:


 
Profil Facebook
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 14.09.2007 20:39 
Tak w 660tce są trzy, w 700tce dwa. Podobnie ciężko jest ustawić wydechowe, mimo lepszego wziernika ze zintegrowaną klapką.


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.12.2005 19:57
Posty: 601
Miejscowość: off-road wawer team / warszawa
Quad: Grizzly 700 fi camo + itp xtr +ssalloy 212 + warn rt front+ Garmin 60csx + ricochet+ halogen+ fiskars + exploler case +twinair+ hotgrips+ torba kolpin
PostWysłany: 14.09.2007 20:43 
A po ile km lub ilu mtg regulować zawory w g700

_________________
Jesli mieszkasz na prowincji, znasz prawdziwe, mocne przeżycia i gardzisz mieszczańską manierą, doskonale wiesz co czuję,gdy zasiadam za kierownicą mojego quada .Szacunek dla wszystkich, którzy kumają o co w tym wszystkim chodzi.


 
Profil
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 14.09.2007 20:53 
Co przegląd, ile dokładnie - sprawdź w serwisówce, pisałem, już na forum na ten temat...co najmniej 2 razy.

Załóż, że co 700-1000km, przy intensywnej eksplatacji.


Ostatnio zmieniony przez Shelton, 14.09.2007 20:55, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil Facebook WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 28 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 46 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.