I obniża pojazd (w zależności od amorków i ich ustawienia), przez co lepiej przylega do podłoża, lepiej się prowadzi i można wchodzić w zakręty z większą prędkością bez ryzyka wywrotki. Wywrócić YFZ na Laegerach poszerzających o 2 cale to trzeba umieć
Tuningowe wahacze są także bardziej wytrzymałe.
Jeśli chodzi o firmę to najlepszym ale najdroższym wyborem będzie Roll Design, ale jak zobaczysz cenę to wymiękniesz
Z innych to Gibson, Laeger( te polecam osobiście ), Houser, Lonestar itp.
Cenowo wygląda na rynku amerykańskim mniej więcej tak :
Gibson do CC - 1200$ do MX - 1000$
Laeger - 800$
Houser - 950 $
Lonestar - 840$
Ceny są orientacyjne, mogą być zależne od źródła kupna. Możesz spróbować poszukać na Ebayu używanych ale do Gas-Gasa nie wróżę sukcesów.
PS. Wiem, że jeździsz w Cross Country, nie zapomnij zmierzyć szerokości przed kupnem wahaczy i dobierz takie, na których pojazd nie będzie przekraczał szerokości regulaminowej 130cm. Tego pewnie nigdy nie sprawdzą ale może ktoś złożyć protest i przypał