Samo zakładanie tłoka o podwyższonej kompresji nie jest dobrym rozwiązaniem w SM oraz zakładanie Big borów.
Motocykl staje się agresywny i nerwowy w niskim zakresie obrotów, tracisz stabilność w zakrętach i trakcję na wyjściach, podnosi ci koło w ostateczności okazuje się ze kolej na furze dużo słabszej wyprzedza cię na końcu prostej bo osiągnął większą prędkość końcową na prostej wtedy zadajesz sobie pytanie jak to możliwe.
To ze odczujesz po modyfikacji niby więcej mocy i motocykl będzie bardziej nerwowy to tylko odczucie bo zmieniłeś przebieg krzywej i zyskałeś większy moment obrotowy w dolnym zakresie obrotów ale to nie przekłada się na czas okrążenia.
Założenie tłoka o podwyższonej kompresji to za razem większe obciążenie do korby to jest logiczne że skraca jej żywotność.
Odpowiedź wzięta z
http://forum.super-moto.pl/topic16403-t ... to-p2.htmlMam nadzieję że pomoże