Autor |
Wiadomość |
aXcid
Rejestracja: 06.09.2004 14:17 Posty: 3014 Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
|
Wysłany: 06.10.2005 17:00
Co bys jeszcze chcial? Rozwiert do 900? Wszystko da się zrobic, tylko akurat to nie ma w wypadku Brute-Force'a najmniejszego sensu, bo dostepnosc tlokow pod taka pojemnosc jest bliska zeru...
Pisze o takich sposobach tuningu który ma jakies uzasadnienie (bo nitro czy turbo to kazdy może wsadzic - tylko po co...) i takim który jest już dostepny (a 750 to na tyle nowy model ze nie ma jeszcze do niego zbyt duzo tuningowych części). Jakbys mnie zapytal co można by wymienic w Banshee albo w 250R to by mi miejsca na wymienianie nie starczylo
_________________ Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski
|
|
|
|
SzaMan
Rejestracja: 18.11.2004 20:43 Posty: 265 Miejscowość: BBa / Krk
Quad: Griz 700 Kaczkowa Wersja Limited "TE"
|
Wysłany: 07.10.2005 07:46
no to spoko ! skoro aX już nic nie pisze to temat zakonczony
Pozdro 750 V
_________________ BURN RUBBER , NOT YOUR SOUL ! ! !
|
|
|
|
christo
Rejestracja: 14.04.2005 13:49 Posty: 1429 Miejscowość: małopolska
Quad: Can-Am wszystkie modele :D
|
Wysłany: 07.10.2005 08:46
aXcid ci odpisze ale zadaj konkretne pytanie - ogolny zarys zostal już przedstawiony
_________________ Nigdy nie kłóć się z głupcem - ktoś mógłby nie zauważyć różnicy.
Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem.
|
|
|
|
SzaMan
Rejestracja: 18.11.2004 20:43 Posty: 265 Miejscowość: BBa / Krk
Quad: Griz 700 Kaczkowa Wersja Limited "TE"
|
Wysłany: 24.01.2006 10:00
Troszke stary temat ale po co zakładać nowy ? Konkretnie mam pytanie gdzie można założyć roll gaz? Servis ? firma tuningowa? co takiego ?
_________________ BURN RUBBER , NOT YOUR SOUL ! ! !
|
|
|
|
christo
Rejestracja: 14.04.2005 13:49 Posty: 1429 Miejscowość: małopolska
Quad: Can-Am wszystkie modele :D
|
Wysłany: 24.01.2006 22:42
mozesz to nawet zrobic sam - to nie jest skomplikowane - ale serdecznie odradzam , ze wzgledow bezpieczenstwa
_________________ Nigdy nie kłóć się z głupcem - ktoś mógłby nie zauważyć różnicy.
Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem.
|
|
|
|
Konrad
Rejestracja: 01.09.2005 22:32 Posty: 147 Miejscowość: Poznań
Quad: Yamaha Grizzly 700, Spyder Can Am
|
Wysłany: 24.01.2006 23:14
christo napisał(a): serdecznie odradzam , ze wzgledow bezpieczenstwa
Połowa zawodników startuje z roll gazem i jakoś żyją, a do tego jeszcze szczęśliwie dojeżdzają do mety
Pozdrowionka
|
|
|
|
KoKoS
Rejestracja: 14.08.2005 18:51 Posty: 1526
Quad: Polaris Scrambler 500H.O. 4x4 wYYYpas =)
|
Wysłany: 24.01.2006 23:53
Są zawodnikami !! A poza to z tego co wiem to SzaMan nie jeździ tylko po torach i nie będzie jeździl tylko na zawodach, lasy i góry też zwiedza, a w terenie ROLLGAZ jest niebezpieczny, ba ja na asfalcie a GAS GAS WILD 450 za pierwszym razem jak chcialem na kółka postawić to zaliczyłęm glebe, ponieważ gdy się podniósł to chciałem się podciągnąc rękami trzymając kiere, nieestety przekręciłem gaz i buuuuuuuuuuuuuuuuum...
_________________ Szerokości i gumowych przeszkód !
|
|
|
|
Tippo
Rejestracja: 17.08.2005 12:19 Posty: 622 Miejscowość: Żywiec
Quad: Suzuki Vinson 500 Semi-auto
|
Wysłany: 25.01.2006 12:13
Spoko, tylko se przyklej najpierw tylek poxipolem do siedzenia . Bf to już mocny Sprzęt, ludzkich odruchow nie pokonasz, jak szarpnie odruchowo się chwycisz kierownicy, ja z guziczka jestem bardzo zadowolony, boli kciuk, ale od rolki boli caly nadgarstek. Nie wiem czy jest sens takiej przerobki. Tymbardziej jak w terenie się wrabiesz w bloto, mokra i brudna lapa latwiej guzik wcisnac niz krecic manetka.
_________________ www.ciecina.eu
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 25.01.2006 13:44
Mam zle doswiadczenia z motocrossu z rolgazem, kiedy nie miescilem się w bandzie odruchowo kurczowo sciagalem kierownice, pozniej jazda na tylnym kole i celowanie w krzaki, zeby nie trafic w drzewa. Rolgaz w ATV 4x4 mysle, ze pomysl chybiony.
|
|
|
|
SzaMan
Rejestracja: 18.11.2004 20:43 Posty: 265 Miejscowość: BBa / Krk
Quad: Griz 700 Kaczkowa Wersja Limited "TE"
|
Wysłany: 25.01.2006 23:46
Ale jednak jezdza zawodnicy z rollgazem (klasa 4K ) a się nei zabijaja...
Wydaje mi się ze to nie jest takies straszne ... a czy ja wiem czy boli nadgarstek ? Jak jezdze na skuterze czasem po klika godzin dziennie to nic mnie nie boli ... Co do tego ze w blocie i wodzie to może racja ... ale można zastosowac patentt polaczonego rollgazy z "guziczkiem"
_________________ BURN RUBBER , NOT YOUR SOUL ! ! !
|
|
|
|
reggae_boy
Rejestracja: 22.01.2006 21:50 Posty: 304 Miejscowość: Jelenia Góra
Quad: AC3 4x4
|
Wysłany: 26.01.2006 14:23
SzaMan napisał(a): ale można zastosowac patentt polaczonego rollgazy z "guziczkiem"
Można, ale wyobraź sobie:
Jeździsz w błocie, lekko operujesz guzikiem, a tu nagle rypsss... ześlizgnąłeś się z podnóżka( itp.), kurczowo łapiesz się kierownicy i nagle jak nie staniesz na 2 kółka to jeszcze bardziej się zagrzebiesz. To samo może się zdarzyć na podjazdach, lekko wciskasz "magiczny przycisk", podbija cię w jakiejś dziurze i łapiesz się kierownicy, potem rollgaz i hoppp na dół, a za Tobą leci potężny quad ( jakim niewątpliwie jest BF) , reszta jest już wszystkim wiadoma. Moim zdaniem, zrezygnuj z rollgazu.
_________________ Pozdrawiam, Paweł
http://www.motocrosssiedlecin.fora.pl
|
|
|
|
sisot
Blue Bike
Rejestracja: 09.06.2005 22:28 Posty: 52 Miejscowość: ALCATRAZ TEAM Warszawa-Białołęka
Quad: Outlander 800
|
Wysłany: 30.01.2006 21:52
Witam!
Do jazdy przeprawowej nie polecam rollgazu , ale do jazdy po torze bardzo wygodny.
|
|
|
|
Konrad
Rejestracja: 01.09.2005 22:32 Posty: 147 Miejscowość: Poznań
Quad: Yamaha Grizzly 700, Spyder Can Am
|
Wysłany: 08.02.2006 02:06
sisot napisał(a): Do jazdy przeprawowej nie polecam rollgazu , ale do jazdy po torze bardzo wygodny.
Kolega, który polecił mi roll-gaz jeżdząc YFZ, po zmianie sprzętu na Grizzly, potwierdził po "przytulankach"z grizlaczem ( Grizzly na górze ), że do przeprawówek to absolutnie się nie nadaje.
Ja natomiast, po kilku godzinach jazdy, z przerażeniem w oczach, dosłownie "zakochałem się" w roll-gazie. W/g mnie rewelacja, choć, pewnie nie w bardzo trudnym terenie.
|
|
|
|
SzaMan
Rejestracja: 18.11.2004 20:43 Posty: 265 Miejscowość: BBa / Krk
Quad: Griz 700 Kaczkowa Wersja Limited "TE"
|
Wysłany: 15.03.2006 19:35
Witam !
Chciałbym kupić do mojego BFa sportową kierownice. Czy ktoś zna lub używa jakiegos konkretnego modelu i go poleca? Zależy mi na tym żeby kiera była dłuższa ponieważ ta standartowa niezbyt jest wygodna
Z góry dzięki za odp
Pozdro 750 V
_________________ BURN RUBBER , NOT YOUR SOUL ! ! !
|
|
|
|
SzaMan
Rejestracja: 18.11.2004 20:43 Posty: 265 Miejscowość: BBa / Krk
Quad: Griz 700 Kaczkowa Wersja Limited "TE"
|
Wysłany: 15.03.2006 19:36
i jeszcze handbary do tego no i jeśli ktoś zna w USA przypuszczalne ceny to był bym wdzieczny za podanie ich
Pozdro 750 V
_________________ BURN RUBBER , NOT YOUR SOUL ! ! !
|
|
|
|