Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Łatwe i szybkie podkręcenie mocy silnika???
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 23.05.2024 13:00



Odpowiedz  [ 21 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Łatwe i szybkie podkręcenie mocy silnika??? 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22.01.2006 21:50
Posty: 304
Miejscowość: Jelenia Góra
Quad: AC3 4x4
PostWysłany: 27.05.2008 20:51 
Silniki do których powszechnie leje się nitrometan to silniki z samochodów zdalnie sterowanych. Te małe bzyki wyciskają z malutkiego silniczka ponad 80 km/h. Ale są to silniki dwusuwowe, które kręcą się powyżej 20 tyś.

_________________
Pozdrawiam, Paweł ;)
http://www.motocrosssiedlecin.fora.pl


 
Profil Gadu-Gadu WWW

Rejestracja: 26.05.2008 10:39
Posty: 5
Quad: Raptor 700R SE
PostWysłany: 27.05.2008 21:43 
Kamikazeeee napisał(a):
Tylko raz się spotkałem z tym na Enduro a quad to 2 suwowe Banshee. Zazwyczaj na zawody zalewa się V Powera 100 oktanowego.


A co proponujesz mi lac do mojego Raptora? Z kazdym co rozmawiam (też beginnerem) to zawsze inne opcje ;)


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 23.08.2005 16:04
Posty: 1411
Quad: Bashan 110
PostWysłany: 27.05.2008 22:19 
Ja do wyścigów leję 98, czasem 100 jak jest Shell po drodzę. Na seryjnym silniku nie ma co kombinować z podniesieniem oktanów.


 
Profil

Rejestracja: 26.05.2008 10:39
Posty: 5
Quad: Raptor 700R SE
PostWysłany: 27.05.2008 23:03 
Kamikazeeee napisał(a):
Ja do wyścigów leję 98, czasem 100 jak jest Shell po drodzę. Na seryjnym silniku nie ma co kombinować z podniesieniem oktanów.


Ale slyszalem opinie ze TYLKO 95... bledna? :)


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22.01.2006 21:50
Posty: 304
Miejscowość: Jelenia Góra
Quad: AC3 4x4
PostWysłany: 27.05.2008 23:51 
Najbezpieczniej będzie 95, zresztą przy 98 nie poczujesz różnicy.

_________________
Pozdrawiam, Paweł ;)
http://www.motocrosssiedlecin.fora.pl


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.05.2008 10:49
Posty: 136
Miejscowość: BIAŁYSTOK
Quad: Yamaha Raptor 700R
PostWysłany: 28.05.2008 10:58 
moim zdaniem nie będzie to miało wpływu jaką mieszankę zalejesz. Więcej oktanów więcej powietrza a system wtryskowy w atv jest na tyle głupi ze nie zmodyfikuje mieszanki. Każda ingerencja w modyfikacje mieszanki czyli więcej oktan zmiana dolotu (więcej powietrza) zmiana tłumika powoduje modyfikacje mapy wtrysku a to w atv trzeba zrobić ręcznie. Modyfikacje takie dodają more power ale w głowie !!!!! :diabeł:
Najprostszą i najtańszą modyfikacją jest wymiana zębatek na mniej ząbków 1 ząb mniej na przedniej zębatce i na pewno będzie lepiej ciągną :) ale będzie miał mniejsze km/h max

_________________
QUAD SQUAD RULEZ


 
Profil Gadu-Gadu
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 21 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.