sezon tuż tużmaszyna praaawie gotowa zaraz wrzuce ciekawsze fotki i sporzadze listę..
-- dodano 24.02.2011 20:00 --No to akualizacja, Sprzęt już prawie gotowy zostało parę rzeczy, na foto nie ma numeru na tył (na mocowaniu, które jest na oryginalnym zderzaku, który zamontuje w ciągu 1-2 dni.
No więc to w co zainwestowałem moje "kieszonkowe"
"=> - wymiana w najbliższym czasie "
Postaram się po kolei:
-tłok Wossner HC nominał
-kuta korba HOT RODS
-tuningowy moduł zapłonowo/wtryskowy (mozliwość regulacji mieszanki)
-filtr powietrza TwinAir, airbox bez pokrywki => TwinAir Power Flow Kit + modyfikacja pokrywki z DryChargerem k&n
-ssanie Polini
-wydech org. bez kryzy
-świeca NGK R
-licznik mth MX PRO
-chłodniczka Inlinee Cooler + modyfikacja cyrkulacji płynu
-zrywka Pro Armor
-start button
-silikonowe przewody zbiorniczka wyrównawczego
Planuję: wymienić wydeszek na FMF PQ4, HMFa lub Yoshi
-kiera ProTaper Contour (High) + redukcje
-kpl. opon Razr MX
-podłogi + zapiętki XRW
-skarpety na amory orginały
-pływająca wentylowana tarcza tył
-zaślepka ręcznego Duncan
-materiał izolujący temperaturę na wężyku paliwa
-unieruchomiony TOS
-matenetki Pro Grip
-osłona zębatki i tarczy goldspeed (edytowana)
-przewody stalowy oplot przód => + tył
-wywalona zbędna elektyka
-nosek Quad Tech
-okleina Duncan
-obice tapicer+grip
-numery startowe własne
-osłony ramy karbonowe (okleina)
-elementy osłonowe karbonowe (okleina)
-zestaw napedowy DiD + JT
-osłona zebatki (edytowana)
-silikonowy odpowietrznik paliwa + złota końcówka
To jest najprawdopodobniej wszystko.. chyba.
Planuję jeszcze: to co już podałem w =>, amor skrętu, felgi beadlock tył + bez bl DWT, amory TechnoFlex,bumper przód.
Luz zaworowy idealny, silnik zalany olejem Motula 300V (najlepszy wg mnie), płynem K2, łożyska przesmarowane i wszystko jest praktycznie gotowe do startów.
Na początek może być!
-- dodano 24.02.2011 20:05 --a tak się zaczeło