Autor |
Wiadomość |
MACIEK
Rejestracja: 27.01.2004 20:07 Posty: 159 Miejscowość: KRAKÓW
Quad: Suzuki LTR 450
|
Wysłany: 26.03.2004 00:26
Długość osi Raptora
Chciałbym poszerzyć raptorka lecz nie wiem jakiej długości os wybrać,najdłuższa jaka jest dostępna czy może lepiej wypośrodkować? Jakiej długości a armsy?
|
|
|
|
Marcin Grochowski
Rejestracja: 17.11.2003 15:34 Posty: 33 Miejscowość: Warszawa
Quad: Yamaha YFZ450S
|
Wysłany: 26.03.2004 18:54
Raptor
To zależy czy chcesz się ścigać swoim Raptorkiem czy może jeździć turystycznie i podziwiać otaczającą przyrodę.
Miałem oś Durablue, która posiadała możliwość regulacji szerokości kuł.Do motocrossu,supermoto i żużlu polecam w miarę najszerszą oś i najdłuższe a-armsy(fabryczny Raptor jest nieco za wąski).
Do czego chcesz wykorzystać Raptora(Sport czy coś innego)?????????
_________________ Marcin Grochowski
|
|
|
|
MACIEK
Rejestracja: 27.01.2004 20:07 Posty: 159 Miejscowość: KRAKÓW
Quad: Suzuki LTR 450
|
Wysłany: 26.03.2004 21:26
Głównie chodzi mi o tor crossowy,dzięki za paomoc.A co z wahaczem dłuzszy czy zostawić fabryczny?
|
|
|
|
Marcin Grochowski
Rejestracja: 17.11.2003 15:34 Posty: 33 Miejscowość: Warszawa
Quad: Yamaha YFZ450S
|
Wysłany: 28.03.2004 14:02
Raptor-tuning
Jeśli chcesz zrobić z Raptora potwora to pisz od razu.Ja bym założył szeroką oś typu Dominator, Excalibur lub Tim oraz dłuższe wahacze do przodu + dłuższe amortyzatory.Wtedy wykorzystasz moc Raptora w winklach-koła tylne nie będą traciły przyczepności przy dużych prędkościach.Co do tylnego wahacz to różne są teorie, na pewno obniży on Twojego quada co korzystnie wpłynie na prowadzenie.Quad do motocrossu powinien być szeroki i niski + długi skok amortyzatorów.Amortyzatory Elka, które są na tej stronie świetnie się sprawują w motocrossie.wahacz tylny zostawiłbym narazie fabryczny.
Jeśli zaczynasz jeździć to radziłbym Ci narazie nic nie robić, jeździć fabrycznym, uczyć się techniki na seryjnym, wąskim.Jak wsiądziesz na szeroką żabę ta ona zrobi wszystko za Ciebie i będzie Tobie później trudno ja opanować.
POZDRO
_________________ Marcin Grochowski
|
|
|
|
motorek
Rejestracja: 15.11.2003 16:45 Posty: 42 Miejscowość: białystok
Quad: G 700,CORVETTA STINGRAY 1976
|
Wysłany: 29.05.2004 21:40
pytanko do marcina grochowskiego
czy poszerzanie tyłu przez dystanse a przodu przez odwrócenie felg sa bezpieczne dla sprzętu.planuje zakup YFZ 450 albo TRX 450r i mam dylemat czy kupić po tuningu czy orginała.
|
|
|
|
Marcin Grochowski
Rejestracja: 17.11.2003 15:34 Posty: 33 Miejscowość: Warszawa
Quad: Yamaha YFZ450S
|
Wysłany: 31.05.2004 19:26
Poszerzanie quada przez dystanse nie jest dobrym pomysłem.Fabryczna oś i łożyska tego nie wytrzymują.
Odwracanie felg z przodu dla mnie również jest chore.
_________________ Marcin Grochowski
|
|
|
|
MACIEK
Rejestracja: 27.01.2004 20:07 Posty: 159 Miejscowość: KRAKÓW
Quad: Suzuki LTR 450
|
Wysłany: 29.07.2004 20:19
Pytanko do Marcina G.
Czy do a armsów dłuższych o 3 " w porównaniu ze stokowymi dam rade jeszcze założyć amorki o nie wydłużonym skoku ,czyli ( chyba 16 "). Wiem,że niektóre firmy robią a armsy dłuższe o + 2 " ,do których podchodzą jeszcze amorki o nie wydłużonym skoku.
|
|
|
|
Robert
Rejestracja: 19.11.2003 10:12 Posty: 16 Miejscowość: Podlaskie
|
Wysłany: 31.07.2004 12:21
????????????????
Szanowny Marcienie czekamy na odpowiedź!
_________________ ROBERT
|
|
|
|
MACIEK
Rejestracja: 27.01.2004 20:07 Posty: 159 Miejscowość: KRAKÓW
Quad: Suzuki LTR 450
|
Wysłany: 01.08.2004 19:15
Do Roberta!
Jeżeli Cię interesuje ten temat to niestety do większości a armsów + 3 '' trzeba mieć amorki o dłuższym skoku ( long travel) od 19'' do 19 3/8 '' .na pewno dotyczy to a armsów : Houser, Roll, Leager,Gipson,Herman Racing.
|
|
|
|