Autor |
Wiadomość |
mikiyfz450r
Rejestracja: 10.10.2011 21:47 Posty: 464 Miejscowość: Skórzewo
Imię: Mikołaj
Quad: 3x Yamaha YFZ450R
|
Wysłany: 27.04.2012 05:50
Re: Jak przygotowac ltz 400 do CC i czy warto?
No mi mówil to autoryzowany serwis OHLINSA [Edit] Ze można przerabiać mocowania żeby móc zamontować do innego quada ale może być to dosyć kosztowne
_________________ Mikołaj Błaszczak #453 BLACK HORSE Racing team
Ostatnio zmieniony przez FIŚMAN, 27.04.2012 05:50, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
FIŚMAN
Mod-Team Member & Moderator Działu Zawody Polskie & Zagraniczne & Zawodnik ATV Polska
Rejestracja: 22.05.2007 20:37 Posty: 6686 Miejscowość: Wrocław :-)
Imię: Krzysiek
Quad: 2xKFX450
Poprzednie quady: KFX250 TRX250 YFM200 2xYFM350 YFZ350 LTZ400 2xYFZ450 2xLTR450
|
Wysłany: 27.04.2012 05:52
Re: Jak przygotowac ltz 400 do CC i czy warto?
Ja mam informację od importera, poza tym opieram się też trochę na swojej praktyce. W przypadku Technoflexa są to minimalne koszty.
_________________ Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów
|
|
|
|
mikiyfz450r
Rejestracja: 10.10.2011 21:47 Posty: 464 Miejscowość: Skórzewo
Imię: Mikołaj
Quad: 3x Yamaha YFZ450R
|
Wysłany: 27.04.2012 14:00
Re: Jak przygotowac ltz 400 do CC i czy warto?
Uhmm... dopytam jeszcze. A znasz się jak mówisz ze jakąs praktyke tam msz na regulacji Ohlins TTX?
_________________ Mikołaj Błaszczak #453 BLACK HORSE Racing team
|
|
|
|
klugos
Rejestracja: 23.02.2011 20:19 Posty: 78 Miejscowość: okolice Torunia
Quad: Yamaha YFZ 450
Poprzednie quady: Shineray 300, Suzuki LTZ
|
Wysłany: 27.04.2012 20:49
Re: Jak przygotowac ltz 400 do CC i czy warto?
Dzięki chłopacy za odpowiedzi ale po długich rozmowach z tatą rezygnuje z tego powód : wahacze około 3500+ amortyzatory też około 3000 ... Czy warto wkładać w ten sprzęt tyle pieniędzy ? Wrócił temat dystansów ... Jeżeli na CC raczej nie ma skakania to czy dobre dystanse na przód dadzą rade ? Wiadomo porównać koszt wahaczy i amortyzatorów do dystansów jest mega duży. Wolę kupić dobre dystanse około 250 zł i na tył os za 1000zł i już mam duża różnice, do tego jeszcze może amortyzator skrętu
Co powiecie na to rozwiązanie ? ; ))
|
|
|
|
mikiyfz450r
Rejestracja: 10.10.2011 21:47 Posty: 464 Miejscowość: Skórzewo
Imię: Mikołaj
Quad: 3x Yamaha YFZ450R
|
Wysłany: 27.04.2012 21:15
Re: Jak przygotowac ltz 400 do CC i czy warto?
Dystanse dadzą rade ale będzie mocniej biło po rękach... Amortyzator skrętu to nieoceniona rzecz do CC. Róznica w cenie jest ale jak masz te pieniądze to lepiej kup amortyzatory i wahacze bo seryny amor a tuningowy to przepaść! Albo możesz sprzedać LTZ'a i kupić LTR'a po tuningu... jeszcze jest takie wyjście. CO do amora skrętu to lepiej kupić używany nożycowy za 1000zł i można go regenerować niz "patyczak","długopis" za 700 który prędzej czy później pęknie i tylko go można wywalic do kosza
_________________ Mikołaj Błaszczak #453 BLACK HORSE Racing team
|
|
|
|
Barol
Rejestracja: 22.04.2009 15:36 Posty: 222
Quad: LTZ
|
Wysłany: 27.04.2012 23:42
Re: Jak przygotowac ltz 400 do CC i czy warto?
Jeżeli dystanse na przod to proponuje max po 4 cm na strone, wtedy ta blaszka oslaniajaca tarcze jest na granicy felgi i nie wystaje tak dziwnie
|
|
|
|
Piotrekkk888
Rejestracja: 21.08.2007 11:22 Posty: 677
Quad: Renegade 570, DS450, Rotax 125 kart
Poprzednie quady: 300EX, R660, Outlaw 525
|
Wysłany: 28.04.2012 11:24
Re: Jak przygotowac ltz 400 do CC i czy warto?
I jak dystanse to polecam metalowe, nie plastikowe.
|
|
|
|
mikiyfz450r
Rejestracja: 10.10.2011 21:47 Posty: 464 Miejscowość: Skórzewo
Imię: Mikołaj
Quad: 3x Yamaha YFZ450R
|
Wysłany: 28.04.2012 21:58
Re: Jak przygotowac ltz 400 do CC i czy warto?
I jeszcze zamień felgi. Lewą na prawą i będzie taki pseudo offset
_________________ Mikołaj Błaszczak #453 BLACK HORSE Racing team
|
|
|
|
Grexik
Moderator Działu Yamaha
Rejestracja: 02.05.2008 10:35 Posty: 775 Miejscowość: Bielsko-Biała
Quad: YFZ450 & Banshee`89
|
Wysłany: 28.04.2012 22:02
Re: Jak przygotowac ltz 400 do CC i czy warto?
Jak to mówi Rafał Sonik za duży offset w feldze jest zły, bo quad myszkuje i trzeba więcej siły wkładać w prowadzenie. Choć jest to półśrodek też obracałem felgi.
_________________ Prawdziwa pasja to taka, dla której poświecisz każdą sekundę wolnego czasu... #152 ATV Bielsko-Biała Pozdrawiam, Grexik
|
|
|
|
Emhyr
Rejestracja: 08.08.2006 10:56 Posty: 2705 Miejscowość: Łdz okolice
Quad: Banshee 350 2T
|
Wysłany: 28.04.2012 22:09
Re: Jak przygotowac ltz 400 do CC i czy warto?
mikiyfz450r napisał(a): I jeszcze zamień felgi. Lewą na prawą i będzie taki pseudo offset zamiana stron nie da nic tak na logikę, odwrócenie już tak jak napisal grexik
_________________ Każdy kilometr to wyzwanie. Banshee Re-Building in progres... done ! Kupię klasyki jak LT500R/250r,TRX250R mogą być do remontu, zapraszam na PW http://tiny.pl/qvbxd <-- Polski klub sympatyków Yamahy Banshee na Facebooku
|
|
|
|
ninja1999
Rejestracja: 31.10.2011 20:00 Posty: 27
Quad: Raptor 700
|
Wysłany: 29.04.2012 08:21
Re: Jak przygotowac ltz 400 do CC i czy warto?
a jeśli chodzi o amor skrętu to polecam CCP http://www.ebay.com/itm/Yamaha-YFZ-450- ... 500wt_1287tu akurat do Yamahy ale robią do wszystkiego, trzeba by tylko napisać albo poczekac aż wystawia na aukcje, zalozyłem właśnie taki, rewelacja, dostępne sa dwa modele, z jedną regulacja lub dwoma (regulowane centrum i strony) ja mam ten z dwoma, jest trochę droższy ale już wiem że regulacja tłumienie stron nie jest potrzebna, obie mam ustawione na ten sam stopień czyli ten z jedna regulacją by wystarczył, co do ceny kosztował mnie w raz z przesyłką z usa 250 euro co jest ok 1000zł, jest jeszcze jedna fajna sprawa, w razie potrzeby regeneracji można zamowić zestaw naprawczy i można go samemu rozebrać, powymieniac co trzeba, zalać odpowiednim olejejm i gotowe....dużo o nim czytałem, to dość popularny amor zwłaszcza w usa i ludzie zadowoleni...
|
|
|
|
mikiyfz450r
Rejestracja: 10.10.2011 21:47 Posty: 464 Miejscowość: Skórzewo
Imię: Mikołaj
Quad: 3x Yamaha YFZ450R
|
Wysłany: 29.04.2012 11:27
Re: Jak przygotowac ltz 400 do CC i czy warto?
Mi niedługo pęknie pewnie patyczak wiec Kupię Ohlins'a albo GPR Precision(nie wiem jak to się pisze ) tylko ten minus nożycowych że reguluje się je śrubokrętem a patyczaka ręcznie wiec mogę go ustawiać w sekundę do terenu na jakim jeżdżę, mam 10 klików i wybieram a w nożycowym to śrubokręt i kulka pokręteł
_________________ Mikołaj Błaszczak #453 BLACK HORSE Racing team
|
|
|
|
Grexik
Moderator Działu Yamaha
Rejestracja: 02.05.2008 10:35 Posty: 775 Miejscowość: Bielsko-Biała
Quad: YFZ450 & Banshee`89
|
Wysłany: 29.04.2012 12:55
Re: Jak przygotowac ltz 400 do CC i czy warto?
Ja mam nozycowego ustawianego recznie bez srubokreta.
_________________ Prawdziwa pasja to taka, dla której poświecisz każdą sekundę wolnego czasu... #152 ATV Bielsko-Biała Pozdrawiam, Grexik
|
|
|
|
ninja1999
Rejestracja: 31.10.2011 20:00 Posty: 27
Quad: Raptor 700
|
Wysłany: 29.04.2012 20:54
Re: Jak przygotowac ltz 400 do CC i czy warto?
CCP też nie potrzebuje śrubokreta
|
|
|
|
mikiyfz450r
Rejestracja: 10.10.2011 21:47 Posty: 464 Miejscowość: Skórzewo
Imię: Mikołaj
Quad: 3x Yamaha YFZ450R
|
Wysłany: 29.04.2012 22:22
Re: Jak przygotowac ltz 400 do CC i czy warto?
No to z śrubokrętem to w Ohlinsie jest własnie
_________________ Mikołaj Błaszczak #453 BLACK HORSE Racing team
|
|
|
|