Autor |
Wiadomość |
FIŚMAN
Mod-Team Member & Moderator Działu Zawody Polskie & Zagraniczne & Zawodnik ATV Polska
Rejestracja: 22.05.2007 20:37 Posty: 6686 Miejscowość: Wrocław :-)
Imię: Krzysiek
Quad: 2xKFX450
Poprzednie quady: KFX250 TRX250 YFM200 2xYFM350 YFZ350 LTZ400 2xYFZ450 2xLTR450
|
Wysłany: 30.04.2012 04:58
Re: Jak przygotowac ltz 400 do CC i czy warto?
Precision jest regulowany ręcznie - dwa pokrętła: wolne/szybkie. Najprostszy i najtrwalszy z jakimi miałem styczność.
_________________ Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów
|
|
|
|
klugos
Rejestracja: 23.02.2011 20:19 Posty: 78 Miejscowość: okolice Torunia
Quad: Yamaha YFZ 450
Poprzednie quady: Shineray 300, Suzuki LTZ
|
Wysłany: 05.05.2012 20:36
Re: Jak przygotowac ltz 400 do CC i czy warto?
Wracając jeszcze do dystansów... Zakładac od razu kpl 4 czy tylko na przód ? Jakie są lepsze aluminiowe czy plastikowe i jakiej firmy ?
|
|
|
|
mikiyfz450r
Rejestracja: 10.10.2011 21:47 Posty: 464 Miejscowość: Skórzewo
Imię: Mikołaj
Quad: 3x Yamaha YFZ450R
|
Wysłany: 05.05.2012 21:30
Re: Jak przygotowac ltz 400 do CC i czy warto?
A chcesz żeby plastik trzymał twoje koła jak jedziesz szybko i ostro?;D
_________________ Mikołaj Błaszczak #453 BLACK HORSE Racing team
|
|
|
|
Emhyr
Rejestracja: 08.08.2006 10:56 Posty: 2705 Miejscowość: Łdz okolice
Quad: Banshee 350 2T
|
Wysłany: 05.05.2012 21:40
Re: Jak przygotowac ltz 400 do CC i czy warto?
mikiyfz450rtyle ze plastik robi za sam dystans, a szpilki już plastikowe nie są a masa plastikowych dystansów jest dużo mniejsza niż alu, więc też nie dramatyzujmy
_________________ Każdy kilometr to wyzwanie. Banshee Re-Building in progres... done ! Kupię klasyki jak LT500R/250r,TRX250R mogą być do remontu, zapraszam na PW http://tiny.pl/qvbxd <-- Polski klub sympatyków Yamahy Banshee na Facebooku
Ostatnio zmieniony przez Emhyr, 05.05.2012 21:40, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
klugos
Rejestracja: 23.02.2011 20:19 Posty: 78 Miejscowość: okolice Torunia
Quad: Yamaha YFZ 450
Poprzednie quady: Shineray 300, Suzuki LTZ
|
Wysłany: 05.05.2012 23:19
Re: Jak przygotowac ltz 400 do CC i czy warto?
Ok aluminiowe, a jakiej najlepiej firmy ? O ile max można poszerzyć przód ?
|
|
|
|
Barol
Rejestracja: 22.04.2009 15:36 Posty: 222
Quad: LTZ
|
Wysłany: 06.05.2012 00:18
Re: Jak przygotowac ltz 400 do CC i czy warto?
do LTZ polecam max 4 cm na przód na stronę, przy 4cm ta blacha osłaniająca tarcze jest tak w sam raz na granicy felgi, przy szerszych już tak brzydko wystaje
|
|
|
|
mikiyfz450r
Rejestracja: 10.10.2011 21:47 Posty: 464 Miejscowość: Skórzewo
Imię: Mikołaj
Quad: 3x Yamaha YFZ450R
|
Wysłany: 09.05.2012 16:16
Re: Jak przygotowac ltz 400 do CC i czy warto?
_________________ Mikołaj Błaszczak #453 BLACK HORSE Racing team
|
|
|
|
extremekid12
Rejestracja: 18.05.2010 14:22 Posty: 448 Miejscowość: Białystok
Quad: YFZ 450
Poprzednie quady: YFM 350R , chińczyk 110
|
Wysłany: 09.05.2012 19:32
Re: Jak przygotowac ltz 400 do CC i czy warto?
mikiyfz450r Nie rozumiem . A co do dystansów to alu lepiej. Polecam: OmniCompetition, XRW, CrossPro. Co do długości to 4,5cm (na stronę czyli razem 9cm).
_________________ SPRZEDAM YFZ 450 po tuningu!!! #505
Ostatnio zmieniony przez extremekid12, 09.05.2012 19:32, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
klugos
Rejestracja: 23.02.2011 20:19 Posty: 78 Miejscowość: okolice Torunia
Quad: Yamaha YFZ 450
Poprzednie quady: Shineray 300, Suzuki LTZ
|
Wysłany: 09.05.2012 21:11
Re: Jak przygotowac ltz 400 do CC i czy warto?
Jutro będę miał dystanse, kupiłem odrazu kpl na 4 [przód o 4 a tył 4,5 cm] Zobaczymy czy będzie potrzebny amortyzator skrętu .. ; )
|
|
|
|
extremekid12
Rejestracja: 18.05.2010 14:22 Posty: 448 Miejscowość: Białystok
Quad: YFZ 450
Poprzednie quady: YFM 350R , chińczyk 110
|
Wysłany: 10.05.2012 07:04
Re: Jak przygotowac ltz 400 do CC i czy warto?
Klugos spokojnie da się bez jeździć ale do CC się bardzo przydaje (bezpieczeństwo i mniej się męczysz). Nawet jakiś tani patyczak.
_________________ SPRZEDAM YFZ 450 po tuningu!!! #505
|
|
|
|
ruszko
Zawodnik ATV Polska
Rejestracja: 04.07.2007 19:59 Posty: 3233 Miejscowość: Drezdenko
Imię: Bartosz
Quad: KTM wkrótce
Poprzednie quady: wiele ich było :)
|
Wysłany: 10.05.2012 07:55
Re: Jak przygotowac ltz 400 do CC i czy warto?
Patrząc z perspektywy czasu. Jeździłem rok czasu LTZą, rok czasu właśnie mija od zakuu LTRa. Ostatnio miałem konfrontacje z Grzenioo z forum - on LTZą ja LTRem. Stwierdzam, że nie ma co porównywać tych dwóch sprzętów. Na zawody - jakiekolwiek, zdecydowanie LTR. Do poupalania - LTZ.
_________________ www.soundbase.pl
|
|
|
|
akon89
Rejestracja: 17.11.2011 18:25 Posty: 301 Miejscowość: Wielkopolska
Quad: Kawasaki KfX 400 :)
|
Wysłany: 08.01.2013 01:39
Re: Jak przygotowac ltz 400 do CC i czy warto?
Ruszko a jakie różnice wychwyciłeś? Silnik to chyba w LTZ wystarczy,wiadomo jest trochę słabszy,ale daje rade. Zgodzę się,że zawieszenie,szerokość i lepiej wyważony środek ciężkości wpływa na korzyść LTR,ale coś więcej? Jeździłem kolegi LTR i przyznaje,wchodzenie w zakręty z większą prędkością i wyskoki na górkach są łatwiejsze(pewność lotu). Innej większej różnicy nie zauważyłem w jeździe po między np. moim kfx400 (nie bawiąc się w szczegóły rzecz jasna).
Ostatnio zmieniony przez akon89, 08.01.2013 01:39, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
FIŚMAN
Mod-Team Member & Moderator Działu Zawody Polskie & Zagraniczne & Zawodnik ATV Polska
Rejestracja: 22.05.2007 20:37 Posty: 6686 Miejscowość: Wrocław :-)
Imię: Krzysiek
Quad: 2xKFX450
Poprzednie quady: KFX250 TRX250 YFM200 2xYFM350 YFZ350 LTZ400 2xYFZ450 2xLTR450
|
Wysłany: 08.01.2013 06:48
Re: Jak przygotowac ltz 400 do CC i czy warto?
Geometria ramy, środek ciężkości, zawieszenie, trakcja, ergonomia, moc - to główne różnice na korzyść LTR do sportu. Sory, że za ruszko, ale też miałem oba sprzęty
_________________ Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów
|
|
|
|
akon89
Rejestracja: 17.11.2011 18:25 Posty: 301 Miejscowość: Wielkopolska
Quad: Kawasaki KfX 400 :)
|
Wysłany: 08.01.2013 14:38
Re: Jak przygotowac ltz 400 do CC i czy warto?
Moc większa wiadomo,ale ta moc nie zawsze się przydaje dlatego,że zależne jest to od toru. Są tory szybsze,ale i również techniczne gdzie moc wtedy dużo nie daje-takie przypadki są również w innych sportach. Co do pozycji za kierownica to mnie osobiście lepiej siedzi się na KFX ze względu,że na LTR,YFZ kolanami podczas jazdy uderzam w kierownice i ciężko się jeździ natomiast u mnie tego nie ma i mam seryjną kierownice.Kolega który jeździ na crossie i jest wyższy ode mnie to na LTR i YFZ musi siedzieć rozkraczony bo kolanami blokuje kierownice i ledwo skręca Nie to,że mam kFX to jestem po jego stronie,a z LTR,czy YHZ itp. chce zrobić identyczne sprzęty jak KFX,czy LTZ.
|
|
|
|
mikiyfz450r
Rejestracja: 10.10.2011 21:47 Posty: 464 Miejscowość: Skórzewo
Imię: Mikołaj
Quad: 3x Yamaha YFZ450R
|
Wysłany: 08.01.2013 16:13
Re: Jak przygotowac ltz 400 do CC i czy warto?
Jak jeden zawodnik dopanie LTZ i LTR oba w serii to wiadomo ze LTR;em zrobi lepszy czas na okrązeniu toru. nie ma co gadac na te tematy, porownujecie LTZ do LTR ale pamiętajcie ze inni zawodnicy mają jeszcze Yamahy , KTM'y itp. wiec jak ktoś mysli na powaznie o ściganiu to zmiana sprzętu na 450 czy wiecej (450-525 najlepsze do zawodów) będzie konieczna. Prawo dżungli większy wygrywa (zalezy jaki rider jeszcze )
_________________ Mikołaj Błaszczak #453 BLACK HORSE Racing team
Ostatnio zmieniony przez mikiyfz450r, 08.01.2013 16:13, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|