Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Filtr stozkowy zamiast filotru powietrza??
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 16.04.2024 19:04



Odpowiedz  [ 16 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Filtr stozkowy zamiast filotru powietrza?? 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 02.11.2006 13:21
Posty: 11
Miejscowość: Wodzisław Ślaski
Quad: Loncin 150
PostWysłany: 21.11.2006 18:08 
Filtr stozkowy zamiast filotru powietrza??
Mam quada 150 pojemność czy można by dać stożkowy filtr zamiast normalnego? Polepszyło by coś czy przeszkodziło by w czymś?

_________________
BrAk


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.08.2005 18:51
Posty: 1526
Quad: Polaris Scrambler 500H.O. 4x4 wYYYpas =)
PostWysłany: 21.11.2006 19:00 
Jak filtr to do tego jeszcze zestaw dysz ( dynojet ) i wydech. Wtedy będzie jakiś efekt, a sam filtr nie ma sensu.

_________________
Szerokości i gumowych przeszkód ! :)


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.12.2005 00:08
Posty: 129
Quad: Honda TRX 450ER
PostWysłany: 21.11.2006 21:18 
W KoKoSa przypadku efekt dalo wycyszczenie filtra powietrza:) :lol:


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 02.11.2006 13:21
Posty: 11
Miejscowość: Wodzisław Ślaski
Quad: Loncin 150
PostWysłany: 21.11.2006 21:28 
Ja już tam nie muszę mieć jakiegos tuningu bo to wszystko by mnie troszku kosztowało wydech + zestaw dysz :oczy: tylko się pytam co lepsze!

_________________
BrAk


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.08.2005 18:51
Posty: 1526
Quad: Polaris Scrambler 500H.O. 4x4 wYYYpas =)
PostWysłany: 21.11.2006 22:38 
Co lepsze :?: :oczy: Wyczyścić oryginalny, szkoda kasy na stożek który nie da Ci żadnych korzyści poza tym że skróci żywotność silnika i będzie trzeba regulować gaźnik.

_________________
Szerokości i gumowych przeszkód ! :)


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.05.2005 22:47
Posty: 1028
Miejscowość: Wybrzeże zachodniopomorskie
Imię: Grzegorz
Quad: G7 + Husqvarna FE 350
Poprzednie quady: Kawasaki
PostWysłany: 28.11.2006 19:33 
A jak ja wyciagne filtr powietrza to silnik ma super dzwięk. Ze ztożkowym było by tak ? :)

_________________
Gdy Bóg tworzył świat, nie dysponował taką mocą jak moja Yamaha.


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.08.2005 18:51
Posty: 1526
Quad: Polaris Scrambler 500H.O. 4x4 wYYYpas =)
PostWysłany: 28.11.2006 21:28 
Tak filtr stożkowy zmienia troszeczkę dźwięk, daje taki basowy pomruk. Jak założyłem kiedys stożek do skuterka to chodził jak ścigacz :lol:

_________________
Szerokości i gumowych przeszkód ! :)


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.05.2005 22:47
Posty: 1028
Miejscowość: Wybrzeże zachodniopomorskie
Imię: Grzegorz
Quad: G7 + Husqvarna FE 350
Poprzednie quady: Kawasaki
PostWysłany: 28.11.2006 23:12 
OOo :D To może być ciekawe. A ile może kosztować?

_________________
Gdy Bóg tworzył świat, nie dysponował taką mocą jak moja Yamaha.


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.08.2005 18:51
Posty: 1526
Quad: Polaris Scrambler 500H.O. 4x4 wYYYpas =)
PostWysłany: 28.11.2006 23:18 
Filtr stożkowy to jest groszowa sprawa, ale pamiętaj o tym że strasznie skraca to żywotność silnika. A jak jeździsz w terenie i po piaskach i gdzie się kurzy to nie za bardzo :?

_________________
Szerokości i gumowych przeszkód ! :)


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.05.2005 22:47
Posty: 1028
Miejscowość: Wybrzeże zachodniopomorskie
Imię: Grzegorz
Quad: G7 + Husqvarna FE 350
Poprzednie quady: Kawasaki
PostWysłany: 28.11.2006 23:31 
W terenie, po to mam quada 4x4 :-) Może ktoś Ty jeszcze się wypowie na temat skracania zywotności? :) A jak dobra i zamontowac ten filtr ? Bo ja tam nie widze na przymontowanie go jak ta wata jest wsadzona tam.

_________________
Gdy Bóg tworzył świat, nie dysponował taką mocą jak moja Yamaha.


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26.11.2006 23:41
Posty: 174
Miejscowość: Poznań
Quad: Kymco MXer 150
PostWysłany: 29.11.2006 00:44 
o ile się orientuje to chya nie trzeba wydawac kokosow na markowy sportowy filtr.

moim zdaniem wystarzy wlozyc po prostu wiekszy filtr, czyli jak masz poj 150cc to mozesz wlozyc filtr np od 300 albo nawet od 700 ( jesli będzie na to meijsce... ). O ile się orientuje chodzi tu o opory ssania powietrza a im wieksza powierzchnia filtra ( czyli przewaznie im wiekszy filtr, czyli np filtr od innego quada o wiekszej pojemnosci, lub nawet samochodu ) tym te opory mniejsze.

reasumujac: zamiast kupowac markowy sportowy super extra filtr wypasionej firmy za kilka stowek, wsadz do swojej 150tki filtr powietrza od malucha i efekt będzie ten sam albo nawet lepszy, a zywotnosc silnika wtedy nie powinna spasc.

natomiast jesli chodzi o dźwięk...
dźwięk po wuyjeciu filtra jest inny nie tylko dlatego, ze wyjmujesz filtr, ale prawdopodbnie dlatego, ze odpalasz silnik z otwarta obudowa filtra. przewaznie obudowa filtra pelni role tlumika szmerów ssania. Jest to uzaleznione od budowy konkretnej maszyny, ale czasem wystarczy po prostu zostawic otwarta puszke filtra ( nie wyjmujac z niej filtra ) zeby uzyskac to jakze przyjemne rasowe basowe ryczenia przy otwieraniu przepustnicy.

jesli się myle w tej wypowiedzi ( co jest mozliwe ), proszę mnie poprawic.

pozdrawiam i zycze udanego "rasowania" ;D


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.05.2005 22:47
Posty: 1028
Miejscowość: Wybrzeże zachodniopomorskie
Imię: Grzegorz
Quad: G7 + Husqvarna FE 350
Poprzednie quady: Kawasaki
PostWysłany: 29.11.2006 13:46 
Cyna z tą pokrywka masz racje, jak ja zamkne jest inaczej ;-) Ale jak mam 700 to quada wiekszego ciezko, on Bombardiera ? :-) A jak się montuje taki filtr stozkowy?

_________________
Gdy Bóg tworzył świat, nie dysponował taką mocą jak moja Yamaha.


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.11.2006 23:45
Posty: 5038
Miejscowość: Dolny Śląsk
Quad: RMX 008 MA-NAC
Poprzednie quady: re-RMX
PostWysłany: 13.07.2007 20:51 
KoKoS napisał(a):
Co lepsze :?: :oczy: Wyczyścić oryginalny, szkoda kasy na stożek który nie da Ci żadnych korzyści poza tym że skróci żywotność silnika i będzie trzeba regulować gaźnik.


KUpiłem K&N ze wzgledu ekonomicznego raz dam 200zł a nie co 500km 180 nie liczę na przyrost mocy, a tutaj czytam że filtry tunnigowe działa niekorzystne na silnik to jak to jest ??

_________________
Quad turysta i drapreżyser
http://youtube.com/puniek71
Najlepsze rolki w sieci http://www.youtube.com/watch?v=nku7zOpGIU0
Teoretycznie TAK praktycznie NIE wszystko zależy od interpretacji :D


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.08.2005 18:51
Posty: 1526
Quad: Polaris Scrambler 500H.O. 4x4 wYYYpas =)
PostWysłany: 13.07.2007 21:17 
Mowa dokładniej o stożkach. Bo sa jeszcze filtry przeznaczone do używania w terenie, np. Twin Air bądź K&N. Na nie raczej się nie narzeka ( no a K&Nie krążą różne opinie ).

Twin Air jest z specjalnej trzywarstwowej gąbki.
K&N z siatki i jakichś włókien.

_________________
Szerokości i gumowych przeszkód ! :)


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.11.2006 23:45
Posty: 5038
Miejscowość: Dolny Śląsk
Quad: RMX 008 MA-NAC
Poprzednie quady: re-RMX
PostWysłany: 13.07.2007 21:34 
stożki są bezpośrednio bez obudowy filtra a mój jest w obudowie

_________________
Quad turysta i drapreżyser
http://youtube.com/puniek71
Najlepsze rolki w sieci http://www.youtube.com/watch?v=nku7zOpGIU0
Teoretycznie TAK praktycznie NIE wszystko zależy od interpretacji :D


 
Profil Gadu-Gadu
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 16 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.