Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Tuningowy moduł Gold Casoli –DC
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 28.04.2024 11:18



Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 
Tuningowy moduł Gold Casoli –DC 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17.07.2009 13:24
Posty: 11
Quad: Hummer 250cc
PostWysłany: 18.05.2012 21:16 
Tuningowy moduł Gold Casoli –DC
Witam,

Sporo się nasłyszałem i nieco poczytałem na temat tuningowego modułu Gold Casoli – DC, co z tego, skoro trudno go było kupić co najmniej w ostatnim czasie i nagle się pokazał na ,,alletanio,, w związku z zamiarem kupienia tego modułu chciałby się zwrócić z prośbą do tych wszystkich którzy praktycznie mieli do czynienia w swoich quadach z tego typu modułem, przy okazji chciałbym zaznaczyć że jakiekolwiek komentarze tzw. ,,teoretyków gawędziarzy,, wszystkich innych zainteresowanych i mnie nie interesują, wszelkie praktyczne informacje i osobiste doświadczenia z tym modułem są mile widziane.

_________________
Sekretem biznesu jest wiedzieć to, czego nie wiedzą inni.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10.11.2011 10:17
Posty: 27
Miejscowość: Zachodniopomorskie
Quad: 250cc
PostWysłany: 19.05.2012 10:49 
Re: Tuningowy moduł Gold Casoli –DC
Mam zamontowany od dobrego już roku w moim loncinie 172MM moduł Gold Casoli DC, kupiony dzięki koledze z Francji, koszt wtedy z przesyłką ok. 280.- zł poniżej w miarę wszystkie spostrzeżenia w ciągu ostatnich 12 miesięcy:

1. na początku wymieniłem gaźnik PZ-30 na Mikuni VM26, żadnych wycieków paliwa które miały miejsce regularnie w poprzednim gaźniku.

2. nieporównywalna zamiana na lepsze począwszy od odpalenia silnika w każdych warunkach począwszy od wolnych poprzez średnie do wysokich obrotów, oczywiście swój udział na pewno ma też gaźnik, zużycie paliwa w granicach 4.L/100km. prędkość maksymalna wzrosła do około 118-120 km/h mierzona z samochodem jadącym obok.

3. Cewka wysokiego napięcia zmieniona z czarnej na pomarańczową.

3. próba zmierzenia mocy na hamowni nie mogła być przeprowadzona, gdyż rozstaw tylnych kół w moim przypadku 50cm nie pozwolił wjechać na rolki, minimalna wymagana szerokość to 70 cm.

4. W końcowej maksymalnej osiągalnej prędkości ma także swój udział zmiana zębatki przedniej z 15 na 16 –zębów.

5. świeca zmieniona na NGK, kolor elektrod brązowy.

5. Przymierzam się do zmiany tłumika na przelotowy (bass), taki ma zamontowany jeden z moich kolegów, basowy klang robi naprawdę wrażenie.

Nie mogę nic negatywnego powiedzieć na temat jakichkolwiek minusów i mam na ten temat swoją teorię, wymiana tych kilku (pięciu) podstawowych elementów daje podstawę do pozytywnej opinii w szczególności zamontowanie modułu zapłonowego Gold Casoli/DC, tylko polecam.

_________________
Prędzej czy później okazuje się, że ci, którzy mają rację to ci, którzy myślą, że ją mają.


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 2 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 40 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.