Autor |
Wiadomość |
colo
Rejestracja: 18.07.2008 19:27 Posty: 104 Miejscowość: Głogów
Quad: Honda TRX 450 R
|
Wysłany: 28.10.2012 14:12
TRX 450r korba
Ktoś ma jakieś doświadczenia z krótsza korba do silnika TRX 450r.Podobno w ten sposób zwieksza się pojemność do 480cm3. Jak to wygląda w praktyce?Jak z żywotnością silnika?
_________________ Driver 80
|
|
|
|
maniekitr
Rejestracja: 18.12.2009 15:41 Posty: 2266 Miejscowość: Zasole Bielańskie Oświęcim
Quad: Renegade 800, Grizzly 700
Poprzednie quady: Vinson 500 inne motocykle
|
Wysłany: 28.10.2012 14:33
Re: TRX 450r korba
krótsza korba nie zwiększy pojemności i to raczej logiczne , jak założysz krótszą korbe to skok tłoka będzie taki sam i pojemność również, zmieni się stopień sprężania na mniejszy bo tłok będzie niżej pojemność zwiększy wał o innym wykorbieniu który spowoduje większy skok tłoka i tutaj korba będzie krótsza bo musi żeby tłok nie walił w zawory
|
|
|
|
colo
Rejestracja: 18.07.2008 19:27 Posty: 104 Miejscowość: Głogów
Quad: Honda TRX 450 R
|
Wysłany: 28.10.2012 14:51
Re: TRX 450r korba
gdzieś słyszałem właśnie o wale razem z korbą ale nie moge nigdzie znaleźć.
_________________ Driver 80
|
|
|
|
Emhyr
Rejestracja: 08.08.2006 10:56 Posty: 2705 Miejscowość: Łdz okolice
Quad: Banshee 350 2T
|
Wysłany: 28.10.2012 15:09
Re: TRX 450r korba
to są tzw stroker'y popularne w USA wtedy do korby potrzebny jest specjalny tłok o innej konstrukcji
_________________ Każdy kilometr to wyzwanie. Banshee Re-Building in progres... done ! Kupię klasyki jak LT500R/250r,TRX250R mogą być do remontu, zapraszam na PW http://tiny.pl/qvbxd <-- Polski klub sympatyków Yamahy Banshee na Facebooku
|
|
|
|
maniekitr
Rejestracja: 18.12.2009 15:41 Posty: 2266 Miejscowość: Zasole Bielańskie Oświęcim
Quad: Renegade 800, Grizzly 700
Poprzednie quady: Vinson 500 inne motocykle
|
Wysłany: 28.10.2012 15:28
Re: TRX 450r korba
Nie do korby tylko całego wału bo korba nic nie daje i tłok nie zawsze jest potrzebny zależy od zestawu szukaj pod BIG BORE lub STROKER KITS
Ostatnio zmieniony przez maniekitr, 28.10.2012 15:28, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
Madras
Rejestracja: 13.04.2008 10:00 Posty: 868 Miejscowość: Głogów , Dolnośląskie
Quad: szukam
Poprzednie quady: LTZ, LTR, 2X TRX450r TRX 700 xx :)
|
Wysłany: 07.11.2012 19:26
Re: TRX 450r korba
Marcin nie kombinuj tylko zmieniaj na oryginał sam wiesz ile ci chodzi silnik bez żadnego remontu a rozwiert znacznie obniża żywotność
_________________ BYŁ LTZ,LTR ,2x TRX 450r a Jest TRX 700xx
|
|
|
|
user
|
Wysłany: 10.11.2012 19:16
Re: TRX 450r korba
Madras napisał(a): rozwiert znacznie obniża żywotność A moglbys ta opinie jakos potwierdzic?
Ostatnio zmieniony przez user 10.11.2012 19:17, edytowano w sumie 2 razy
|
|
|
|
M-R
Rejestracja: 29.10.2009 17:42 Posty: 324 Miejscowość: Olsztyn
Quad: G7, TRX700XXr
Poprzednie quady: G660
|
Wysłany: 10.11.2012 19:17
Re: TRX 450r korba
No właśnie? Sam postanowiłem zmienić oryginał na BB 727 do TRX, tylko dla własnego spokoju założę dodatkowo kutą korbę. Wydaje mi się, że zmniejszy to żywotność w bardzo małym stopniu. Zwłaszcza, że przez taką operacje znacznie wzmocni się dół, nie trzeba będzie go tak ostro kręcić żeby jechał.
_________________ Pozdrawiam, Rozwad - sQuad Olsztyn Rally Team
|
|
|
|
colo
Rejestracja: 18.07.2008 19:27 Posty: 104 Miejscowość: Głogów
Quad: Honda TRX 450 R
|
Wysłany: 13.11.2012 00:04
Re: TRX 450r korba
Mariusz narazie się rozglądam ale najprowdopodobniej zostane przy serii.
_________________ Driver 80
|
|
|
|
Madras
Rejestracja: 13.04.2008 10:00 Posty: 868 Miejscowość: Głogów , Dolnośląskie
Quad: szukam
Poprzednie quady: LTZ, LTR, 2X TRX450r TRX 700 xx :)
|
Wysłany: 17.11.2012 06:42
Re: TRX 450r korba
Co do rozwiertów to chciałem do swojej hondzi 450-tki zakładać i zasięgałem opinii fachwców i faktycznie moc , moment itd. są większe ale wszyscy mówili że żywotność znacznie spada , częściej trzeba robić remonty , znajomy miał ostro tuningowaną TRX-450 rozwiert , wałki , głowica ( polerka ) , dysze ,wydech itd. i fakt moc potężna prawie zawsze pierwszy w po starcie ale remont robił nawet po 40mth . Colo lata na serii od nowości od 2009 r , startuje w zawodach i Honda tyle wytrzymała niech potwierdzi . Oczywiście jak ktoś ma kasy jak lodu i chce startować w MP to czemu nie można wszystko zakładać . Zasięgnijcie opinii np.u Scheltona o rozwiertach .
_________________ BYŁ LTZ,LTR ,2x TRX 450r a Jest TRX 700xx
Ostatnio zmieniony przez FIŚMAN 17.11.2012 06:42, edytowano w sumie 2 razy
|
|
|
|
extremekid12
Rejestracja: 18.05.2010 14:22 Posty: 448 Miejscowość: Białystok
Quad: YFZ 450
Poprzednie quady: YFM 350R , chińczyk 110
|
Wysłany: 17.11.2012 13:13
Re: TRX 450r korba
Madras Ma w 100% rację. Pamiętajmy, że wał, szkrzynia itd. dostają porządnie w dupę . Moim zdaniem po rozwiercie jest dużo więcej awarii(choćby patrząc na zawodników MP). Ale fakt faktem ten kto chce być w czołówce MP musi mieć też porządny sprzęt . Moim zdaniem nie wpływając na żywotność najlepiej tylko: wydech przelotowy, filtr powietrza tuningowy i dysze w gaźniku większe.
_________________ SPRZEDAM YFZ 450 po tuningu!!! #505
|
|
|
|