1.Szeroki ten Twój blasterek
Masz już dobrą kierę(TAG metals). Jeśli chodzi o 22mm(stadard) to polecam Renthal'a. Tylko koniecznie oryginał. W mnie w YFZ przetrwała już kilka rolek
np.
http://allegro.pl/kierownica-renthal-22-mm-ltr450-quad-pro-taper-i2774844140.html. Dobre są też m.i.n. Protaper.
2.Tuningowe ślizgi tylko z USA, chyba, że znasz kogoś kto sprowadza części. Tuningowe ślizgi kosztują mniej więcej tyle sam co oryginalne więc udałbym się do najbliższego salonu Yamahy.
3. Dyfuzor to już trudniejsza sprawa. Nie wiem czy wiesz ale w 2t bardzo ważny jest wydech. Jak w 125 crossie nawet lekko zegniesz dyfuzor to może już np. przerywać na danych obrotach. Musiała by to byś bardzo precyzyjna praca. W 4t to i z dziurawym będzie normalnie chodził. Albo fabryczny albo tuningowy-> USA.
4.Moduł sportowy? W 4t to na pewno nie wpływa pozytywnie na żywotność a nawet prowadzi do poważnych awarii silnik( tłok+zawór= masakra
).2t nie ma zaworów więc jest mniejszy problem. Poczekaj aż wypowie się ktoś kto się porządnie zna na 2t. Z dostępnością też krucho. Raczej tylko USA. W 4t dużo daje(nie oddziałowywując na żywotność) porting głowicy. W 2t też powinno.