Składanie Motowoza wygląda trochę inaczej jak Ohlinsa czy Elki, bo oni nie mają kilkunastu czy kilkudziesięciu mechaników tylko jednego, który zawsze składa Twoj zawias. Ohlinsy są składane przez setki osób, najczęściej jest to kilka tam setów o określonych parametrach i wybiera się takowy, żeby pasował długością. Strojenie charakterystyki tłoczyska to temat rzeka, każdy tuner robi to według swojej techniki. W każdym bądź razie Motowoz pracuje podobnie jak PEP. Każdy zawias jest naprawdę indywidualny. W Ohlinsie nie da się zgeneralizować czy będzie dobry zawias czy nie, zależy od mechanika składającego amortyzatory. Elki to dla mnie jedna wielka niewiadoma. Miałem kiedyś Elkę, jeździłem na Elite, Factory i żadna nie przypadła mi do gustu. W Motowozie masz jeszcze spory manewr jeśli chodzi o przestawianie punktów, w których zmienia się twardość amortyzatora ze wzgl. na przejscie miedzy sprezynami.
Motowoz jest tańszy od Elki czy Ohlinsa i uważam, że jest lepszy za kilka rozwiązań i technologię montażu, której Ci 2 konkurenci nie mają. Przód Motowoza to 1350 $, a Elka to około 1500-1750 $, Ohlins 1700-1800$. Wybór zawsze zależy od Ciebie. Motowoza i tak zamawia się w fabryce, nie ma gotowych zestawów, każdy jest robiony od zera.
http://www.motowoz.com - tutaj sa wszystkie informacje. Jakby coś mogę pomóc w kontakcie z nimi.