Autor |
Wiadomość |
BuBu
A.P.T. Poznań Team
Rejestracja: 05.02.2008 14:47 Posty: 2826 Miejscowość: okolice Poznania
Quad: nima
Poprzednie quady: Raptor 350, LTZ400, 2xRaptor 660, Renegade 800, G700
|
Wysłany: 30.10.2008 20:10
Różnica: Poszerzony przód i tył, a tylko tył
Witam!
Mam Raptora 660, niestety nie prowadziło się go nie za ciekawie, dlatego za radą kolegów maszynę poszerzyłem. Przód - odwrócenie felg, tył dystanse po 5 cm na stronę. Niestety po tym zabiegu jakiejś oszołamiającej różnicy nie widzę. Dalej maszyna jak na mój gust jest bardzo wywrotna. Mało tego, moim zdaniem poszerzenie przodu spowodowało tylko tyle, że po godzinnym jeżdżeniu na torze, czuję jakby ręce miały mi wypaść ze stawów. Potem trwa przynajmniej dwa dni dochodzenie do siebie, w sensie że mogę bez bólu podnieść dłonie do góry. Ciekaw jestem jakie są Wasze odczucia jeżeli chodzi o poszerzanie, tzn przed i po poszerzeniu gada. Co jest lepsze, przód, i tył, czy tylko sam tył. Miałem też okazję jeździć LTZ 400, który miał tylko poszerzony tył, za to sporo, i w porównaniu do tej mojej krowy, Raptora, prowadził się naprawdę świetnie.
Pozdrawiam
|
|
|
|
cashandcash
Rejestracja: 20.02.2008 23:20 Posty: 992
Quad: Spełnienie marzeń!
|
Wysłany: 05.11.2008 11:57
witaj nie podpowiem Ci odnośnie ośki bo latam 4x4, zakładam na rajdy felgi z poszerzonym tylnym offsetem i przód zostawiam seryjnie, szybka jazda jest nieporównywalna jak jest seria z tyłu także polecałbym Ci abyś zostawił przód a tył poszerzył wtedy spróbuj. pamiętaj jednak że jest dużo czynników wpływających na to przede wszystkim technika jazdy, zawiasy w quadzie teren i inne.
_________________ K.W.I.S.A. DRAPERS SQUAD RmfCarolineTeam RMF4RacingTeam BÓL MIJA A CHWAŁA JEST WIECZNA
|
|
|
|
BuBu
A.P.T. Poznań Team
Rejestracja: 05.02.2008 14:47 Posty: 2826 Miejscowość: okolice Poznania
Quad: nima
Poprzednie quady: Raptor 350, LTZ400, 2xRaptor 660, Renegade 800, G700
|
Wysłany: 09.11.2008 15:21
Potestowałem dziś ustawienie: fabryczy przód/poszerzany tył. I stwierdzam że tak jeździ się najwygodniej. Powiedziałbym że to udany kompromis pomiędzy stabilnością a ergonomią. Skręca się dużo łatwiej i nie bolą ręce. Nie zauważyłem też żeby był teraz bardziej wywrotny.
cashandcash
Dzięki!
|
|
|
|
Mlody
Rejestracja: 25.09.2007 17:49 Posty: 109 Miejscowość: Szczecin
Quad: Yamaha Raptor 350 i 700, Kymco MXU 300 i 500,
|
Wysłany: 09.11.2008 15:38
A jak jezdzi się na 2 bocznych jest jakas duza różnica nie da się w ogóle czy może latwiej??
_________________ Nowy filmik : http://www.youtube.com/watch?v=R26BXR48dUs
Moje filmy: http://youtube.pl/Misieq8
|
|
|
|
BuBu
A.P.T. Poznań Team
Rejestracja: 05.02.2008 14:47 Posty: 2826 Miejscowość: okolice Poznania
Quad: nima
Poprzednie quady: Raptor 350, LTZ400, 2xRaptor 660, Renegade 800, G700
|
Wysłany: 09.11.2008 17:19
Mlody napisał(a): A jak jezdzi się na 2 bocznych jest jakas duza różnica nie da się w ogóle czy może latwiej??
A tego to jeszcze nie próbowałem...
|
|
|
|
cashandcash
Rejestracja: 20.02.2008 23:20 Posty: 992
Quad: Spełnienie marzeń!
|
Wysłany: 18.11.2008 20:51
witaj młody jak dla mnie nie ma różnicy można w pełni kontrolować quada nawet przy jeżdzie na wprost
_________________ K.W.I.S.A. DRAPERS SQUAD RmfCarolineTeam RMF4RacingTeam BÓL MIJA A CHWAŁA JEST WIECZNA
|
|
|
|
karolek_factory
Rejestracja: 28.06.2008 21:58 Posty: 9 Miejscowość: wolbrom
Quad: Suzuki ltz 400 w bieli
|
Wysłany: 22.11.2008 22:42
panowie a jakie dystanse polecilibyście na tył do ltz-eta??
Odczuje dużą różnice w jeżdzie??
Pytam bo jeszcze nie miałem doczynienia z poszeżonym quadem.
|
|
|
|
FIŚMAN
Mod-Team Member & Moderator Działu Zawody Polskie & Zagraniczne & Zawodnik ATV Polska
Rejestracja: 22.05.2007 20:37 Posty: 6686 Miejscowość: Wrocław :-)
Imię: Krzysiek
Quad: 2xKFX450
Poprzednie quady: KFX250 TRX250 YFM200 2xYFM350 YFZ350 LTZ400 2xYFZ450 2xLTR450
|
Wysłany: 23.11.2008 08:52
karolek_factory napisał(a): panowie a jakie dystanse polecilibyście na tył do ltz-eta??
Odczuje dużą różnice w jeżdzie??
Po ok. 4 - 4,5cm na stronę wystarczy. Miałem kiedyś w LTZ tylko tył zdystansowany i był stabilniejszy. Jeździłem tak przez kilka miesięcy, aż w końcu poszerzyłem też przód. Jeśli dobrze dostroisz zawieszenie, to różnica jest bardzo odczuwalna na zakrętach, oczywiście na ....plus
_________________ Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów
|
|
|
|
karolek_factory
Rejestracja: 28.06.2008 21:58 Posty: 9 Miejscowość: wolbrom
Quad: Suzuki ltz 400 w bieli
|
Wysłany: 23.11.2008 09:28
dzięki fiśman za odpowiedź.
Dystanse pewnie zagoszczą u mnie na nowy sezon.
A tak jeszcze zapytam Cię, czy przypadkiem nie wiesz czy ltz ma w pionie smarowanie??
Bo troszke bawiłem się w latanie na tylnych i nie wiem czy kontynułować, czy będę musiał przerobić coś w misie olejowej przegrode czy coś w tym stylu.
|
|
|
|
FIŚMAN
Mod-Team Member & Moderator Działu Zawody Polskie & Zagraniczne & Zawodnik ATV Polska
Rejestracja: 22.05.2007 20:37 Posty: 6686 Miejscowość: Wrocław :-)
Imię: Krzysiek
Quad: 2xKFX450
Poprzednie quady: KFX250 TRX250 YFM200 2xYFM350 YFZ350 LTZ400 2xYFZ450 2xLTR450
|
Wysłany: 23.11.2008 11:56
Nic nie musisz przerabiać Jest smarowanie.
_________________ Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów
|
|
|
|
karolek_factory
Rejestracja: 28.06.2008 21:58 Posty: 9 Miejscowość: wolbrom
Quad: Suzuki ltz 400 w bieli
|
Wysłany: 23.11.2008 13:11
ok fiśman dzięki ci wielkie.!!!
pozdrawiam
|
|
|
|