Witam mam pewien problem, mianowicie podczas wheelie raptorem zaczyna coraz mocniej ściagać na lewą stronę. Podczas jazdy na 4 kołach - żadnych problemów. Ciśnienie w opona identyczne.Ośka wydaję się być ok. Nie mam pojęcia o co chodzi
Widziałem film na youtube jak koleś na autostradzie pokonywał lekkie łuczki na tylnych chyba na yfz-ce jak pamiętam więc jakoś on to musiał robić tylko jak
ruszko
Zawodnik ATV Polska
Rejestracja: 04.07.2007 19:59 Posty: 3233 Miejscowość: Drezdenko
Imię: Bartosz
Quad: KTM wkrótce
Poprzednie quady: wiele ich było :)
Sposobem na to jest regulacja ciśnienia w oponach, jeśli ściąga na lewo, to upuść trochę powietrza z prawej gumy.
Dokładnie.
Dawid12 napisał(a):
A mam takie pytanie bo już w miarę dobrze jeżdzę na tylnych ale mam taki dylemat czy da się pokonywać lekkie łuki na tylnych kołach i jak
Jeżeli chcesz skręcić na tylnych kołach to cały ciężar ciała przenieś np. na prawo - aby skręcić w prawo. Do mocniejszych łuków najlepiej skręcić do lewej krawędzi jezdni i szybko odbić w prawo trzeba dobrze wymierzyć żeby się zmieścić ,ale powinieneś wejść w jakiś lekki łuk
Na moim filmiku to nawet widać.
Brakło gazu przed samym najwiekszym łukiem na mojej ulicy ;p
Cytuj:
Postaram się trochę opisać teorię skręcania podczas wheelie na quadzie Jeżeli jesteś początkującym i dopiero miałeś kilka treningów zauważyłeś pewnie ,że czasem lub zawsze ściąga Cię na jedną stronę. Nie jest to spowodowane krzywym zawieszeniem tylko nierównym ciśnieniem w oponach. Jeżeli w prawym kole będziesz mieć 0,5 atm ,a w lewym 0,3 atm ATV będzie ściągało na lewą stronę. Ten przypadek można swobodnie wykorzystać podczas skręcania na gumie. Jeżeli wyregulujesz sobie ciśnienie w kołach i będzie ono jednakowe ,dobrze wystartujesz (prosto) żeby skręcić wystarczy przechylić się na jedną stronę. Czasem wystarczy delikatnie ,a czasem baaardzo mocno. W quadach 4x4 naciśnięcie na jedną stronę powoduje docisk amortyzatora także jest łatwiej.
Do ogarnięcia skręcania tak w miarę musiałem poświęcić kilka dni.
widzisz... o tym nie pomyślałem... nigdy nie czytałem nic o tym jak stuntowac... uczyłem się wszystkiego metoda prób i błędów... ale trzeba będzie spróbować
sam osobiście nie lubię po prostu jechać na tylnych... mając jedna nogę z tyłu stuntowanie jest o wiele prostsze... ja wole trzymać obydwie nogi na podnóżkach... trzeba wykazać więcej umiejętność (wiem hipon to na Twoim quadzie jest to ciężkie, bo i sam na podobnym się uczyłem ) ostatnimi czasy bawi mnie bardzo jazda na tylnych w ciężkim terenie... np. z pełna prędkością po oranym polu itp
ps. hipon poważnie chcesz automat? już Cię lubię bierz kfx 700
Generalnie ja nie lubię z dwoma nogami na nóżkach latać ,bo mi nie wygodnie i nie czuję się taki "wolny" nie widzę co jest przede mną ,ale to nie problem dla mnie ,bo tak samo śmigam tak i siak ;p
Oj wolałbym automat Ile razy mi jedynki brakło podczas wheelie ;f
Wyżej napisany "poradnik" jest napisany przeze mnie tylko ,że z mojego forum
Kiedyś miałem TRX 250 ex i zmieniałem biegi podczas jazdy na tylnych trzeba tylko trochę wyczucia. hipon nie ma sprawy zamienimy się . A co do automatu to na tylnych wcale to nie pomaga jak się umie zmieniać biegi to można poszaleć na manualu. Ale kawa ma ciąg dla mnie kawa to kawa
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 16 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum