Autor |
Wiadomość |
kuba9449
Rejestracja: 24.07.2006 20:27 Posty: 320 Miejscowość: b-stok
Quad: YFZ 450
|
Wysłany: 24.08.2006 09:10
Wheelie i skręanie
Widziałem na pewnym filmie jak typ jedzie na dwóch kołac i na zakręteach...skręca. Tu moje pytanie: Jak to się robi?
|
|
|
|
atvrider
|
Wysłany: 24.08.2006 09:35
skręca kierownicą i przenosi bardzo delikatnie balast na wybraną strone
|
|
|
|
wizi
Rejestracja: 20.09.2004 16:22 Posty: 463
|
Wysłany: 24.08.2006 13:16
skret przednich kol w powietrzu raczej niewiele daje
postaraj się jak najwiecej ciezaru "wystawic" w strone w ktora chcesz skrecic, ot cala filozofia mozesz jeszcze pokombinowac z cisnieniem w oponach/zobaczyc na jakim będzie ci lepiej wychodzilo
_________________ so, let me get this straight , your atv has 450 ccm, whereas my bottle of Moutain Dew has 2.0 liters?
|
|
|
|
atvrider
|
Wysłany: 24.08.2006 15:51
wizi napisał(a): skret przednich kol w powietrzu raczej niewiele daje
daje daje
|
|
|
|
kuba9449
Rejestracja: 24.07.2006 20:27 Posty: 320 Miejscowość: b-stok
Quad: YFZ 450
|
Wysłany: 25.08.2006 20:53
Próbowałem i nie jest tak dobrze, ale zawsze coś, wbrew pozorom to skręcanie coś daje. A i ciśnienia mam koło 1,5 atmosfery.
_________________ www.bikepics.com/members/kuba9449 <--- Zapraszam
|
|
|
|
wizi
Rejestracja: 20.09.2004 16:22 Posty: 463
|
Wysłany: 25.08.2006 21:38
ja jakos ze skrenconymi kolami Jadę prosto
_________________ so, let me get this straight , your atv has 450 ccm, whereas my bottle of Moutain Dew has 2.0 liters?
|
|
|
|
Radekk
Rejestracja: 29.01.2006 20:51 Posty: 65 Miejscowość: Gdynia
Quad: Suzuki LTR
|
Wysłany: 25.08.2006 22:13
1,5 atm, a pląby w zębach jeszcze masz Czy może opony na asfalt? ale to i tak chyba dużo. W teren to ok 0,25-0,5atm.
|
|
|
|
kuba9449
Rejestracja: 24.07.2006 20:27 Posty: 320 Miejscowość: b-stok
Quad: YFZ 450
|
Wysłany: 26.08.2006 11:28
wizi napisał(a): ja jakos ze skrenconymi kolami Jadę prosto Podkreślam: trochę daje Radekk napisał(a): 1,5 atm, a pląby w zębach jeszcze masz Czy może opony na asfalt? ale to i tak chyba dużo. W teren to ok 0,25-0,5atm.
Dużo? To bardzo mało, powinienem wg instrukcji mieć 2,5 atmosfery. U mego starego w Kymco jest 3,25atm i opony dosyć miękkawe. Koła mam takie niby off-radowe.
|
|
|
|
Radekk
Rejestracja: 29.01.2006 20:51 Posty: 65 Miejscowość: Gdynia
Quad: Suzuki LTR
|
Wysłany: 26.08.2006 20:16
popatrz w instrukcję raz jeszcze, tam jest pewnie napisane że ma mieć 3,25 psi a to jest 0,325atmosfery. Na 2,5atm, Twój quad prawdopodobnie skacze jak ping pong i nie trzyma się zkrętów. Poaptrz, spróbuj, może się mylę.
|
|
|
|
wizi
Rejestracja: 20.09.2004 16:22 Posty: 463
|
Wysłany: 27.08.2006 00:13
Radekk raczej ma racje 1,5 to ja nawet nie mam jak jezdze po asfalcie
_________________ so, let me get this straight , your atv has 450 ccm, whereas my bottle of Moutain Dew has 2.0 liters?
|
|
|
|
kuba9449
Rejestracja: 24.07.2006 20:27 Posty: 320 Miejscowość: b-stok
Quad: YFZ 450
|
Wysłany: 27.08.2006 08:43
Pisze 25psi. Ja nigdzy nie jeździłem na tak małym ciśnieniu Jak dam 0,5 atm, to opona flaczeje Zakrętów trzyma się jak przyspawany.
_________________ www.bikepics.com/members/kuba9449 <--- Zapraszam
|
|
|
|
Slawek_Mat
Rejestracja: 19.04.2006 15:15 Posty: 97 Miejscowość: Włocławek
Quad: Grizzly 660
|
Wysłany: 27.08.2006 09:03
u mnie też pisze, że w komandosie powinienem mieć 0,28 i 0,38 a w praktyce poniżej 1 atm spadają opony ... "Fabrycznie" też jakoś więcej było i jak zmniejszyłem to brat musiał 3 razy opony zakładać. Teraz chińczyk jeździ na 1 atm i jest ok ...
_________________ Pozdrawiam Sławek
|
|
|
|